wat voor kleertjes aan met warm weer ?

Discussie in 'Verzorging' gestart door lorreke, 30 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lorreke

    lorreke VIP lid

    10 sep 2013
    5.213
    355
    83
    Hallo

    Onze zoon is nu 3,5 week oud, hij is geboren toen ik 35+4 zwanger was en was dus prematuur.
    Hij doet alles super goed! houd zelf zijn temperatuur al vast en drinkt ook flessen van 90 leeg.

    Alleen wat voor kleertjes trek ik hem aan met dit warme weer?
    Hij heeft nu een rompertje met korte mouw, en een dun shirtje met lange mouwen aan en een broekje en sokjes.
    Kan hij ook een shirtje met korte mouwen aan over de romper met korte mouw + broek + sokjes
    Of alleen een romper met lange mouw + broek+sokjes
     
  2. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Lastig lijkt mij dat met dit warme weer.

    Maar, ik zeg; voelen voelen voelen.
    Gisteren twee babys bij een feestje in een romper en een shirt. (7 weken) en dan zou ik na een uurtje voelen. Klam? Iets eraf. Koud? Iets erbij.

    Het is gewoon moeilijk, zelfs met onze zoon van 1.5 jaar blijf ik laagjes afhalen en toevoegen.
     
    lorreke vindt dit leuk.
  3. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.969
    8.772
    113
    Ik zou als basis een korte mouwen romper of geen mouwen romper nemen, een dun truitje en of een t shirt maar met een hydrofiele doek in de buurt voor wanneer de wind fris is of in de schaduw
     
    lorreke vindt dit leuk.
  4. San987

    San987 Fanatiek lid

    21 okt 2012
    1.516
    98
    48
    Onze baby van 1 week oud, heeft enkel een rompertje aan. Ze houd haar temperatuur goed en heeft het aan de warme kant (boven de 37) ze heeft soms wel koude armpjes of beentjes.. Dus dat wil niet altijd iets zeggen.
    Gewoon een keer extra temperaturen en daar de kleding op aanpassen..
     
    lorreke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina