hai mijn vraag zegt t al wat voor matras hebben jullie en waarom en bevalt ie? ik heb de aerosleep en nu voor de 2e weer besteld,ik vindt hem goed en je kan er echt door heen ademen! vandaar ben benieuwd...
Ik heb een koudschuim matras met daarop de aerosleep. Waarom aerosleep? Omdat ik het een heel goed product vind waar ik ook vanuit mijn werk geheel achter sta. En waarom koudschuim? Vanwege de vele voordelen dat koudschuim heeft. In koudschuim kun krijg je geen ligkuilen wat bij standaard polyether matrassen wel is. Heel goed ademend en stevig.
hier ook de aerosleep.Mn kraamzorg juigde ook niet,misschien omdat het niet 100% bewezen is dat het echt helpt. Hier bevalt hij goed.Met spugen trekt het makkelijk in.Mn beeb ligt er niet de hele nacht in te rollen
Ik heb een matrasje van de Ikea (de spelevink van 59 euro) met daarbovenop de Aerosleep. We hebben gekozen voor een relatief goedkoop matras, omdat gezien het gewicht van zo kind we het onzin vinden om een duur matras aan te schaffen. Het kind weegt te weinig om echte kuilen te vormen en om toch eventuele kuilvorming tegen te gaan draaien we het matrasje regelmatig om. De aerosleep vonden wij een superproduct. Het lijkt me ten eerste zeer handig met ongelukjes, omdat het erin trekt, ten tweede vind ik het voordeel dat je erin kan ademen en ten derde kan het makkelijk in de wasmachine en droogt het snel.
Voor in de hangwieg hadden we de eerste 6 maanden het matrasje wat bij de wieg zat, met daarbovenop een Aerosleep. Nu voor in het ledikantje hebben we het Aerosleep matras. Beide bevielen/bevallen goed. Ik heb er ook de bijbehorende Aerosleep hoeslakentjes bij, vind het heel fijn spul. Droogt idd lekker snel! Vooral nu Julie een buikslapertje aan het worden is, vind ik het een geruststellende gedachte.
ik heb de combinatie van matris van aerosleep, mét de aerosleep topper bij babydump besteld... De verkoper heeft t laten zien dmv een test in de winkel, en dat gaf me een goed gevoel.
Heb een beetje gekeken en we gaan denk ik voor eentje (latex) van ikea. Ik ga geen aerosleep doen. Bij mijn moeder (oppas) en kdv hebben ze ook geen aerosleep, dus zoveel nut heeft het in mijn ogen dan niet.
Wij hebben een wat duurdere pocketveringsmatras gekocht. Geen aerosleep. Besloten dat we die eventueel kopen als we er toch een heel onzeker gevoel bij hebben of als ons kindje erg druk is in zijn slaap en alle kanten oprolt.
Wij hebben de koelstra latinique en ik vind het echt een aanrader! Grote reiswieg, lekker materiaal, fijne banden, hoge handgreep etc.