heel erge buikpijn....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moppie, 28 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    Ik hoop dat iemand mij hier iets over kan vertellen want was best een beetje geschrokken....
    eergisternacht werd ik wakker van heel erge buikpijn. Aan de onderkant van mijn buik had ik plots hele erge pijn/kramp. Wist echt ff niet hoe ik het uit. Ben op de wc gaan zitten omdat ik me ook vreselijk misselijk begon te voelen....
    pfff wat je op dat moment je je allemaal wel niet in je hoofd haalt wil je niet weten.
    Het is allemaal vrij snel weer weggezakt en vannacht had ik dit in lichte maten weer een beetje....

    Heeft iemand enig idee waar dit door zou kunnen komen??????? Mijn hubbie enkt dat het komt omdat er iets aan het groeien is je daar toch wel 'pijn' van zou kunnen hebben...???
     
  2. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    hallo Yvonne

    Ik hoop dat je alweer wat beter voelt.
    En als je het even niet meer weet gewoon de dokter of de verloskundige bellen hoor!!!
    Daar zijn ze voor!
    Laat je het ons weten hoe het met je gaat

    Liefs Jolanda
     
  3. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    jeetje, hou ons maar ff op de hoogte...succes

    agnes
     
  4. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0
    nou. we hebben een beetje op internet zitten zoeken en het zou misschien te maken kunnne hebben met het groeien van je baarmoeder????!
    Ik ga volgende week de vk nbellen om een afspraak te maken voor de 9e week en zal het dan meteen ff voorleggen. Misschien dat zij meer kunnen vertellen....???
     
  5. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Yvonne, ik zou bij onzekerheid idd even de verloskundige bellen!
    Succes!
     
  6. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Jeetje...
    Hou je ons op de hoogte? Ik hoop dat het niets voorsteld...
    En zoals anderen al zeiden; bij twijfel bellen hoor!
     
  7. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    hey yvonne,

    Bij twijfel idd gelijk bellen hoor! Anders blijf je misschien in onzekerheid zitten.
    Veel succes.

    groetjes, tamara
     
  8. Didi

    Didi Lid

    30 mei 2005
    99
    0
    0
    Hai Yvonne. Ik had in het begin ook verschrikkelijk veel buikpijn, mijn huisarts dacht dat het mijn darmen waren die moesten wennen. Heb toen zakjes gehad met vezels en veel vezelrijk eten en sinds twee weken gaat het wel weer. Ik zat soms half uur op toilet voor een keutel en dat meestals s'nachts, dan moest ik er om het uur uit. Hoop dat je er wat aan hebt, groetjes Didi
     
  9. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Ja ff bellen voor de zekerheid!!!
     
  10. Anicka

    Anicka Lid

    17 aug 2005
    33
    0
    0
    Ik had heel heftige buikpijn maar iets later in mijn zwangerschap. Ik denk bij een week of 16 of zo. Maar dat bleek een blaasontsteking te zijn. Misschien toch wel handig om naar de huisarts of verloskundige te gaan als je er nog een keer last van hebt.
     
  11. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Ik ben officieel nog niet zwanger maar slaap al twee dagen echt slecht omdat ik niet meer op mijn buik kan slapen (wat normaal geen probleem is) omdat mijn borstenzon pijn doen!!1 mijn bh kan ik bijna niet verdragen maar ja....misschien is het vals alarm.....nog vier dagen wachten....en dan pas uitsluitsel PS worden je tepels altijd gelijk donkerder of kan dat ook later komen


    voel me een koe die gemolken moet worden!!!
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihi dat heb ik ook een paar dagen gehad, had het gevoel dat ze langzaam werden opgeblazen hihi. Maar helaas was het niet raak.
     
  13. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Zou wel tof zijn in de derde ronde zwanger raken!!! drie maal is scheepsrecht hihi!!!
     
  14. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ik duim voor je!!!!!

    Ik nog in ronde 2, ga vanaf dinsdag ovulatietesten gebruiken!

    groetjes
    Natasja
     
  15. nameless

    nameless Actief lid

    18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Ben daar heel erg benieuwd naar!!! suc7 hihi
     
  16. Jasmijn

    Jasmijn Lid

    1 sep 2005
    5
    0
    0
    Hahahaha!
    Ik voel me ook wel een koei, maar wee diegene die aan mijn pijnlijke borsten komt!
    (Sorry, vriend....)
     
  17. Moppie

    Moppie Actief lid

    26 jul 2005
    213
    0
    0

    Ik dacht vanacht precies hetzelfde!!!
    Ik slaap graag op mijn buik en toen ik me vanacht omdraaie merkte ik ook dat dit dus pijnlijk is geworden voor mijn borsten...
    Ze zijn ook zeker al gegroeid.... Mijn eerste reactie was ook,, wat moet dat worden, ben pas 5.5 week zwanger...??????

    Vandaag weer heel veel pijn in mijn buik gehad. Wordt er gewoon bijna misselijk van.. Ben blij dat ik niet de enige ben, maar asl het zo blijft ga ik maandag toch maar 's ff bellen
     
  18. Jasmijn

    Jasmijn Lid

    1 sep 2005
    5
    0
    0
    Hoi Yvonne!

    Gelukkig heb ik de laatste 2 dagen niet zo`n enorme kramp meer.
    Maar ik ga die kramp missen en dan voel ik maar weer aan m`n tepels of ze nog gevoelig zijn.
    Ik weet totaal niet wat er in mijn buik gebeurt en ik "check" m`n zwangerschap aan m`n tepels.
    Een vriendin van mij is ook zwanger en die vertelde dat ze constant aan haar borsten voelt om ook even te checken.
    Dat klinkt allemaal misschien vreemd, maar het is nog zo pril en ik hoop dat het goed gaat.
    Zijn jullie al naar jullie ouders geweest om `t te vertellen?
    Ik denk dat ik `t mijn mams volgend weekend ga vertellen. En dan maar hopen dat ze het voor zich kan houden.....
     
  19. tonca

    tonca Actief lid

    3 sep 2005
    187
    0
    0
    Moeder
    Brezi, Tsjechie
    haha, een moeder die oma wordt die d'r mond nog moet houden? Nou geloof niet dat dat zo goed gaat, zelf wil je het uitschreeuwen, je moeder waarschijnlijk nog een stukje meer.
     
  20. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Hahaha!
    Ja dat klopt!
    Bij mij wist heel de familie en vrienden groep het binnen een dag :D
     

Deel Deze Pagina