Wat wilde jij vroeger héél graag hebben, maar kreeg je niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jucade, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Een paard haha... Maar toen ik ouder was en ook de verantwoording ervoor kon dragen kreeg ik toch mijn paard.
     
  2. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Prachtige verhalen staan er tussen.

    Als kind heb ik mn moeder echt gesmeekt om een suikerspin. Maar dat mocht niet, veel te slecht voor mn tanden. Tot mn moeder na jaren uiteindelijk toegaf. Haha, toen lustte ik hem niet! Mn moeder balen dat ze niet veel eerder toe had gegeven, had een hoop gezeur gescheelt
     
  3. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Een pony toen ik kleiner was (tot er vriendjes kwamen :D )

    Een klein rubberbootje om mee in de (ongeveer 10 cm diepe) sloot te peddelen, had zo ongeveer iedereen bij ons in de buurt.

    Uit veiligheidsoverwegingen kwam mijn vader aan met een soort opblaastitanic die je met 6 man moest sjouwen... Hij is ook niet veel gebruikt...
     
  4. Zonneschijn

    Zonneschijn Fanatiek lid

    13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Op mijn verlanglijstjes van vroeger stond altijd een broertje of zusje. Helaas nooit gekregen; enigst kind gebleven....
     
  5. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Een echte originele Levi's 501 jeans (kostte toen Fl 159,95).

    Het standaard antwoord was: Nee, voor dat geld koop je met gemak 3 broeken.
    Toen ik eenmaal een vakantiebaantje had, heb ik gespaard en er toch 1 gekocht. Helaas heb ik een ongelukje met de was gehad, want ik had er een bijpassend rode sweater bijgekocht. Al bij de 2e of 3e was heb ik ze samen gewassen...
    30 graden en een colorwasmiddel :cry: Trui nog steeds rood maar de spijkerbroek was helemaal roze :cry: :cry:

    En nu draag ik nog zelden een spijkerbroek.

    Groet van Kiki
     
  6. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    een speelhuisje achter in de tuin ( klein tuinhuisje dus) nooit gekregen :( :)
     
  7. patje20

    patje20 Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Emmeloord
    uuuh ik wilde graag een hondje en dat is het enige want ben enig kind.. het eerste wat ik heb gedaan toen ik samen ging wonen was een konijn kopen.. kon ook niet vader is poelier ;)
     
  8. Pina

    Pina Actief lid

    22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Een paar witte pumps maatje petit... ik zag ze een keer staan in een winkeltje en zag mezelf er al helemaal op rond paraderen. Mijn moeder zowat gesmeekt om ze te kopen, maar ze was onverbiddelijk. Geen hakken voor een meisje van 8 ( ofzo)....ik moet er nog steeds wel eens aan denken....wat zou het leven mooi geweest zijn met die "hakke-schoentjes" ;)
     
  9. mama1986

    mama1986 Fanatiek lid

  10. Hummel

    Hummel Niet meer actief

    Ik wou altijd graag een mini kinderkeukentje. Mijn vriendin had er ook ééntje en ik vond hem geweldig om mee te spelen. Zelf mocht ik hem helaas nooit hebben.

    Dit jaar hebben wij een nieuwe keuken gekocht en wat kregen we er gratis bij: een mini kinderkeukentje. :) Nu heb ik hem alsnog. :)

    Liefs Hummel.
     
  11. Evi21

    Evi21 Actief lid

    5 jul 2007
    160
    0
    0
    Ik wou altijd een balk in de tuin....
    ik deed aan turnen en er zat een meisje bij mij (met ouders met veel geld) die een balk en brug en alles had!
    Mijn vader had hem mij nog beloofd maar heb hem nooit gekregen :(
     
  12. moontjejl

    moontjejl Bekend lid

    15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Heb altijd alles gekregen, of er werd mee gespaard, voor wat ik wou hebben...
    Alleen merkkleding kreeg ik nooit! En nu pas ik er niet in :oops:
     
  13. Josien

    Josien VIP lid

    27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik wilde altijd een tv op mijn slaapkamer, maar dat vonden mijn ouders heel ongezellig. Achteraf ben ik blij geweest dat ze dat niet gedaan hebben, want het klopt inderdaad wel...

    Verder wilde ik altijd graag een boksbal hebben en een racebaan. Die laatste komt er denk ik nog wel, want mijn man heeft ook zo'n tic en loopt ook steeds even de speelgoedzaak binnen om zo'n mooie baan te bewonderen ;).
     
  14. Marieke21

    Marieke21 Bekend lid

    1 sep 2006
    959
    0
    0
    Een hondje of een broertje, dat wilde ik graag.

    En wat kreeg ik?
    Goudvissen en een zusje :)
     

Deel Deze Pagina