Wat zetten in geboortekaartje?

Discussie in 'Geboortegedichten' gestart door Starry, 29 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoi meiden,

    Ik heb even een vraagje en ik hoop dat jullie mij daarbij willen helpen.

    Onze baby zal geboren worden met een hartafwijking en zal daarom in het ziekenhuis ter wereld komen en vervolgens voor een langere periode (we gaan nu uit van 3 maanden) op de i.c. verblijven.

    Mijn man en ik hebben besloten om tot zeker na de operatie geen bezoek op deze afdeling te willen ontvangen omdat wij het risico niet willen nemen dat b.v. de open hartoperatie moet worden uitgesteld omdat onze baby verkouden is geworden door iemand van onze familie..

    Nu willen wij dat dus netjes op het geboortekaartje vermelden maar ik kom maar niet aan een goeie tekst. Hebben jullie misschien een idee?

    Ik heb gewoon een gedichtje maar waar je normaal neerzet b.v. bezoek vinden wij fijn ect willen we nu dus iets neerzetten van geen bezoek..maar dan op een nette manier.

    Dus help..
     
  2. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Jeetje wat heftig meid! Ik snap dat jullie je kleintje een optimale start willen geven. Misschien is zoiets wat? Gewoon even uit de losse pols hoor.

    Nu ons meisje is geboren
    Willen wij haar rust nog niet te veel verstoren
    De komende maanden verblijft zij in het ziekenhuis
    Bezoek ontvangen wij daarom graag pas thuis
     
    Paardenbloem en Starry vinden dit leuk.
  3. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja inderdaad zoiets. Ik snap dat mensen heel graag willen komen kijken maar ik hoop dat ze er alle begrip voor kunnen opbrengen dat ze daar even op zullen moeten wachten.
     
    manaolana vindt dit leuk.
  4. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Misschien heb je er al aan gedacht maar anders is het wellicht ook handig om mensen die normaal al voor ontvangst van het geboortekaartje onaangekondigd komen kijken (zoals mijn schoonfamilie:rolleyes:) van tevoren in te lichten hierover.
     
    manaolana vindt dit leuk.
  5. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Nog een optie, misschien wel wat lang.

    We begrijpen dat jullie net als wij met blijdschap zijn vervuld
    Toch vragen we als het aankomt op bezoek, even jullie geduld
    Hopelijk begrijpen jullie dat we willen wachten tot (naam) is hersteld
    Het is fijn als je van te voren even belt
     
    Starry vindt dit leuk.
  6. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja dat doen we ook en nu zeggen ze dat ze het begrijpen/logisch vinden maar ben gewoon bang dat puntje bij paaltje toch onverwachts familie langs komt..
     

Deel Deze Pagina