Wat zijn die kleine dreumesjes ook snel.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door AnnaS, 19 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnnaS

    AnnaS Fanatiek lid

    25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Nou ja ff wat van mij aftikken.
    Cecile is erg ondernemend mensje aan het worden, maar vanavond moest ik naar de wc en omdat ik een verhoging naar de trap heb waar de wc ook zich bij aansluit dacht ik ff snel zonder het traphekje dicht te doen. Mevrouw was vliegensvlug de trap opgekropen. De schrik zat er bij mij goed in zeg! Zag een hele scenario wat er allemaal wel niet had kunnen gebeuren. Ik had haar er af gehaald en op de grond gezet en tegen haar gezegt met nee dat mag niet, begon ze even te huilen.
     
  2. Sweetpee

    Sweetpee Fanatiek lid

    22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hihi de boef! Ja ze zijn sneller dan je zou denken hè?! Gelukkig is het goed gegaan :D
     
  3. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja, als je ff niet oplet.. Hier kan ik ook niet meer even snel naar t toilet want dan staat Justin ook al halverwege hoor. :(
     
  4. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij hebben dan geen trap in huis maar k laat als ik alleen met der ben de wc deur open :oops:
    dan zie ik wat ze doet of ze gaat verstoppertje spelen
     
  5. Sweetpee

    Sweetpee Fanatiek lid

    22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Moet zeggen ik kan niet rustig plassen, want mevrouw hier komt er geinteresseerd bij staan en grijp dan naar haar luier :) en vraagt zich af waar mama dat water wat ze hoort lopen nou laat :)
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    *proest* ja soms komt Justin er ook verbaasd bij staan van... wat ben jíj nu weer aan t doen zeg..
     
  7. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    Dat was even schrikken.
    Als ik naar de wc moet zet ik Luca even in de box. Is wel eventjes huilen, maar dan kan mama wel ongestoord plassen :)
     

Deel Deze Pagina