Vakantietijd: wat heb jij vandaag gedaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Floeperd, 10 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.011
    2.368
    113
    Vrouw
    Wij zijn vandaag even met de kinderen naar Almere Jungle geweest. Via Groupon een paar tickets kunnen scoren en hadden het super leuk!
    Daarna lekker naar huis en zelf pizza gemaakt.


    En jullie? Wat doen jullie zoal in de vakantieperiode? Altijd leuk om te lezen en/of ideeën op te doen!
     
  2. Strandbal

    Strandbal VIP lid

    3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Vandaag waren de kinderen bij hun vader. 2 dagen per week gaan ze naar de bso waar ze leuke dingen doen. Verder ben ik een paar keer naar de ballenbak geweest, een keer naar de bioscoop, een keer naar een theater voorstelling, met die hitte naar buiten zwembad geweest. Of ik ga naar een (grotere) speeltuin. En ik ga dagjes naar opa en oma.
    Met die warme dagen heb ik waterballonnen gevuld en bakken water op balkon gezet waarmee ze konden spelen met de waterpistolen.
    Deze vakantie blijven we thuis want we waren in de meivakantie al geweest. Maar vermaak me prima. Alleen grotere uitjes vind ik lastig in mijn eentje maar dat doe ik ook wel buiten de vakantieperiode.
     
    Want2beAmom en Floeperd vinden dit leuk.
  3. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Wij gingen vanmorgen naar een markt een dorp verderop. Vanmiddag binnen en buiten gezeten.

    Wij gaan niet zoveel op stap. Lekker thuis in onze tuin genieten. Veel chillen. Niet teveel doen ;)
    Af en toe een dagje weg, afgelopen week naar sprookjeswonderland geweest , aanrader!
     
    Floeperd en Waxinelichtjes vinden dit leuk.
  4. MamaChantal

    MamaChantal VIP lid

    14 okt 2010
    16.182
    2.833
    113
    Gister naar miniworld geweest, vandaag naar monkey town
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  5. Lovetrust

    Lovetrust Actief lid

    27 jan 2010
    390
    171
    43
    Vandaag? lekker helemaal niks, heerlijk! De oudste kinderen waren met een tante mee dus lekker rustig dagje
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  6. Caro25

    Caro25 Bekend lid

    16 jan 2017
    542
    354
    63
    Vrouw
    Heerlijk ochtendje naar de kinderboerderij! Tasje met drinken en koekje mee en daar op een bankje opgegeten.
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  7. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Vandaag met bootje het lago maggiore op geweest en kinderen aan het strand gespeeld. Smiddags geluncht hier bij campingrestaurant. Daarna even naar Mergozzo geweest.

    Nu bbqen, zo even ijsjes halen. En vanavond is de show van Alice in wonderland hier op de camping, ga daar met de oudste even heen.
     
    liefkleintje en Floeperd vinden dit leuk.
  8. Niveah

    Niveah Fanatiek lid

    4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Vandaag niet zoveel. Gisteren mini Mundo geweest. Zijn ook 2 nachtjes in Antwerpen geweest. Naar het bos, speeltuin etc. Helaas vorige week ook iets wat er tussenkwam, huis vloog bijna in de fik door verkeerd aangelegd elektriciteit. Toen logeerde de Kids weekje bij schoonmoeder en gingen we tussendoor wel ff langs savonds.
    We willen nog gaan zwemmen als het weer het toelaat en nog wat weg. Gewoon leuke dingen en relaxen
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  9. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.710
    32.571
    113
    Naar de bioscoop geweest (the Lion King) en pizza's besteld.
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  10. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.946
    6.040
    113
    Happyland
    Gewerkt.
    Ben er klaar mee, want werk de hele vakantie al extra ivm personeelstekort.
    Dagen dat ik vrij ben zitten we in de bioscoop, zwembad, vriendinnetjes over de vloer, abonnement op Plaswijckpark.
    Over 1,5 week gaan we naar vrienden in Macedonië, ben benieuwd, ben nog nooit die kant op geweest.
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  11. Zara75

    Zara75 VIP lid

    10 jul 2007
    11.946
    6.040
    113
    Happyland
    Hier zitten we ook op onze pizza's te wachten.
     
    Floeperd en suus1983 vinden dit leuk.
  12. Panda81

    Panda81 Fanatiek lid

    13 nov 2008
    3.379
    415
    83
    Limburg
    Ik gewerkt.
    Man met kids bij jumping zearum geweest. Paarden spektakel midden in het dorp.
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  13. Uilenmama

    Uilenmama Niet meer actief

    Wij zijn ook afgelopen week naar Sprookjeswonderland geweest.
     
    Floeperd en Bubblez vinden dit leuk.
  14. Glass

    Glass Fanatiek lid

    29 mei 2017
    2.016
    955
    113
    Vrouw
    Vandaag even boodschappen gedaan, maar man bleek erna ziek. Dus ons fietstochtje verplaatst naar volgende week. Vanmiddag met de kinderen een fruittaart gebakken, en gegeten natuurlijk. Verder naar de bieb en daarna dus gelezen! De meiden hebben ook nog een film gekeken.
    Morgen gaan we op visite / koffie bij een kennis. En daarna weer lekker niksen. Maandag Blijdorp! Als man beter is dan, maar dat denk ik wel.
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  15. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    12.958
    408
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Vandaag naar this is Holland geweest met de trein. Echt een aanrader.

    Van de week gaan we nog naar wildlands (mazzel want via via gratis kaartjes).

    Verder gaan opa en oma nog in de laatste week naar Madurodam. Verder nog 2 wk Italië gehad. De rest in en om het huis en speel afspraakjes.
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  16. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.404
    23.914
    113
    Vanmorgen naar het strand geweest, vanmiddag naast het zwembad en bij ons huisje lekker gerelaxed. En zometeen gaan we nog even avondzwemmen.
    Verder doen we hier veel spelletjes, dus na het avondzwemmen gaan we Uno en Qwixx spelen en lekker borrelen.
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  17. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.828
    3.473
    113
    Vandaag niks gedaan. Morgen naar een dierentuin.

    Verder naar de Efteling en op vakantie geweest. Mijn dochter vindt het tuincentrum in de stad leuk want daar hebben ze een grote klimtoren. Wat drinken en een zakje chips erbij.

    We zijn naar de bioscoop geweest.

    Winkelen, speelafspraakjes, neuzen kn de action, thuis de kasten uitgemest en opgeruimd. We komen de vakantie prima door. Nog maar 1 weekje te gaan.
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  18. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Met man & kids stad in geweest en de markt afgelopen.
    Verder keuken uitgesopt en een wasje gedaan.
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  19. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.090
    4.264
    113
    Home
    Vanmorgen gewerkt, daarna de stad in met mijn dochter, de oudste naar de kapper geweest

    Morgen gaan we een dagje toverland
     
    Floeperd vindt dit leuk.
  20. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.082
    5.270
    113
    Ik ook :( ook de zorg?

    En Macedonië is erg mooi!
     

Deel Deze Pagina