Wat zijn mijn kansen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lada, 10 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lada

    Lada Lid

    22 jun 2015
    34
    1
    8
    Hoi!
    zal gelijk met de deur in huis vallen. Donderdag avond en vrijdagochtend voor het laatst seks gehad. Daarna ging vriend weg het weekend. Zaterdag ochtend een positieve ovulatietest, waarbij de teststreep iets donkerder was dan de controlestreep. Zondag was de test echter nóg iets duidelijker, van welke moet ik nou uit gaan?
    En hoe zijn mijn kansen als mijn test van zondag pas zou ‘tellen’?
    Ik weet dat ik geduld zal moeten hebben, maar vroeg het me wel af!

    de test op de foto is de ovulatietest van zaterdag, van zondag heb ik geen foto. Deze is dus nog ietsjes donkerder.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Milkyway7

    Milkyway7 Fanatiek lid

    28 apr 2020
    1.435
    936
    113
    Vrouw
    Noord-holland
    Ik vind de foto niet echt duidelijk genoeg om daar een conclusie uit te kunnen trekken. Als je 2 dikke strepen hebt dan wil dat zeggen dat vanaf dan de eisprong binnen 48 eraan zit te komen. Dus dan zal je ergens maandag of dinsdag je eisprong hebben gehad. Sperma kan meerdere dagen overleven dus het zou theoretisch gezien kunnen.
     
  3. Line922

    Line922 Actief lid

    11 jul 2020
    437
    333
    63
    Vrouw
    Die kan nog een pak donkerder. Ik zie dat het sensitestjes zijn :p was hij op zondag ongeveer zo donker als de laatste op mijn foto? Zo ja dan denk ik dat je ei maandag is geweest :) die knaller van mij was afgelopen vrijdag en zaterdag is hij gesprongen
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Line922

    Line922 Actief lid

    11 jul 2020
    437
    333
    63
    Vrouw
    Oeps ik zie nu dat de foto ondersteboven is haha :roflmao:
     
  5. Lada

    Lada Lid

    22 jun 2015
    34
    1
    8
    Het is geen sensitest. Het is de 2besure. Zo knallend als op jouw foto zijn ze bij mij nog nooit geweest.
     
  6. Line922

    Line922 Actief lid

    11 jul 2020
    437
    333
    63
    Vrouw
    Oeps ja sorry! 2besure bedoel ik. Even verward :roflmao: mijn zwangerschap testen zijn van sensitest, ik haalde ze even door elkaar.
    Test je 2 keer per dag? Als ik 1 keer zou testen zou ik deze knaller misschien ook missen want 12u later is hij alweer veel minder dik :D
     
  7. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.795
    7.126
    113
    Vrouw
    Als de teststreep donkerder was dan de controlestreep Zaterdag dan was ie idd positief en volgt je eisprong waarschijnlijk binnen 24-48 uur (alleen een positieve ovulatietest geeft geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk springt). Sperma kan een paar dagen overleven dus er is een kans.
     
  8. Lada

    Lada Lid

    22 jun 2015
    34
    1
    8
    Zie wel aan je testen dat je de ‘gewone’ hebt. Ik heb de extra gevoelige, krijg mijn piek met de gewone niet gevonden! Vind deze wel vervelend aflezen, heel onduidelijk. De gewone testen drogen veel strakker op ofzo, deze dus vrij wazig.

    onderstaande foto is de gewone ovulatietest op de zaterdag, maar nogmaals, met de reguliere testen krijg ik mijn piek dus niet gevonden en daar kan ik dus niet vanuit gaan... hij was wel vrij donker voor mijn doen. Heb deze zondag niet kunnen doen want zaterdag de laatste op gemaakt.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. Line922

    Line922 Actief lid

    11 jul 2020
    437
    333
    63
    Vrouw
    Ja mijne zijn inderdaad de gewone :)
    Ik vind die gevoelige van jou ook wat vaag, onduidelijk inderdaad..
    Heel vervelend dat ze net op waren! Bij mij ook :p gelukkig net een knaller. Uit ervaring weet ik dat ze aflopen hierna, maar deze keer dus niet kunnen testen. Aan mijn temperatuur kon ik wel zien dat hij effectief gesprongen is de dag erna ;)
    Misschien kan je eens een ronde proberen tempen? Dan kan je zie hoe "donker" overeenkomt met een positieve test voor jou?
     
  10. Lada

    Lada Lid

    22 jun 2015
    34
    1
    8
    Heb inderdaad wel eens zitten denken om te temperaturen maar ben een erg slechte slaper. Vaak wakker/naar de wc moeten. Zoals ik het begrepen heb is het dan ook allemaal niet zo betrouwbaar..
     
  11. Line922

    Line922 Actief lid

    11 jul 2020
    437
    333
    63
    Vrouw
    Klopt... Zelf ben ik een heel vaste slaper en slaap ook echt door dus mijn temp is echt super stabiel. Heeeel makkelijk af te lezen. Dan kan je denk ik alleen maar afwachten helaas :$
     

Deel Deze Pagina