Wat zijn nu echt leuke Kadootjes voor een 4 jarig meisje?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door twinkle star, 7 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Onze jongste wordt bijna 4 en sinterklaas komt bijna, tijd voor het maken van een lijstje met Kadootjes dus. Nu heb ik met haar diverse speelgoedboeken bekeken en ze vindt echt ALLES!! Leuk. Dat wordt dus moeilijk kiezen.

    Wij zijn wel van de spelletjes en het leespeelgoed, ze is nl erg leergierig. Maar ook heeft ze een leuke fantasie en kan heerlijk spelen met haar winkeltje, poppen en het playmobiel van haar zus.


    Waar speelt jullie 4 jarige mee?
     
  2. Cygnet2

    Cygnet2 Niet meer actief

  3. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

  4. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    De mijne is gek van Barbie. :) En boeken met 'opdrachten' (fouten zoeken, op nummer kleuren,...)
    En knippen en plakken is ook altijd goed!
     
  5. sab85

    sab85 VIP lid

    24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    Playmobil en My little horse zijn hier erg favoriet. En het keukentje ook al jaren :)
     
  6. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    Playmobiel en my little pony (die kleintjes) heeft haar zus en die pakt ze regelmatig. Maar daar heeft ze al best veel van dat ik het zonde vind om daar meer van te vragen. We willen haar graag iets voor zichzelf geven maar wat?? Ik vind het heel lastig. Kleine Kadootjes hebben we al wel een lijstje van maar voor ons en de opa's en oma's vind ik het moeilijk. Lego is ze eigenlijk nog te klein voor. Met de gewone blokjes bouwd ze hele kunstwerken maar Lego Friends is pas vanaf 6 en in elkaar zetten samen lukt wel denk alleen dat ze het zonde vindt het in elkaar te laten, ze zal er mee willen bouwen en dat is denk ik nog iet zo'n succes.
     
  7. flipflop

    flipflop Fanatiek lid

    4 dec 2010
    3.182
    940
    113
    Zuid-Holland
    mn vier jarige dochter is gek van barbie poppen. wil voor de sint het barbie strandhuis kopen. ze speelt veel rollenspellen met elk poppetjes, knuffels wat ze ook in handen krijgt.

    ook van playdoh een assepoester gevonden waarbij je van klei zelf de jurk maakt.
    verkleedkleren
     
  8. twinkle star

    twinkle star Niet meer actief

    wat leuk ze is gek op kleien en verkleden dat kan ik zeker op het lijstje zetten.
     
  9. Arevinol

    Arevinol VIP lid

    7 okt 2007
    7.759
    2
    0
    mama!
    Qua grote cadeaus zal ze met sint/kerst/verjaardag ws krijgen:
    nieuwe fiets (16/20 inch), tablet/spelcomputertje, pop met lange haren of kap/make-up-hoofd.

    Dochter heeft de grote my little pony (prinses Celestia; die kan praten en licht geven), daar is ze erg blij mee. Speelt ze niet echt mee, maar staat op haar bedrand om haar te beschermen in de nacht ;) Maar misschien wel een idee als ze MLP leuk vindt!

    Heeft ze al een klok/horloge? Dochter vindt die van Vtech wel interessant. Ook handig met aangeven wanneer ze bijv een koekje krijgt (oid)..

    Verder houdt ze van glitters en plakken. Heb van het weekend bij de Hema wat ingeslagen. Allemaal kleine knutseldingetjes waren in de aanbieding (3 voor 2.50).

    Poppenhuis, meiden-treinset, leuk bordspel..
    Winkeltje, zag ze laatst weer bij de AH in de aanbieding.
     

Deel Deze Pagina