Hoi iedereen, Ik ben nieuw op dit forum vandaar even voorstellen. Woon samen met mijn vriend Sjoerd nu 4 jaar, we hebben 2 rode katers en een klein ondeugend hondje genaamd Dino. Tot we erachter kwamen dat ik zwanger ben, is Dino altijd een beetje ons kind geweest. maar nu we een lieve kleine verwachten zal Dino een plaatsje op moeten schuiven . Vind tie vast niet erg! We zijn 26 maart 2009 uitgerekend, ben nu precies 7 weken en 1 dag zwanger en we hopen dat alles goed blijft gaan. Het wordt ons eerste kindje dus het is allemaal super spannend. Zie er naar uit jullie te ontmoeten en veel te lezen over deze nieuwe wereld waar we sinds kort in leven! Groetjes Danielle
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
Hallo Danielle, welkom en veel plezier hier. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan! Groetjes SimplyMe
Hoi Dani, Welkom op deze site En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet van al de mooie momenten Liefs