Wat zit er in jouw kerstpakket?

Discussie in 'De lounge' gestart door einad, 17 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vandaag mijn pakket mogen ontvangen, in oktober al mogen samen stellen. Dat mogen wij ieder jaar door middel van een soort markt met allerlei kramen.

    Ik heb voor vijf boeken gekozen.
    Heel blij mee, daar kom ik de winter wel mee door!
     
  2. Sjalleke

    Sjalleke Fanatiek lid

    21 okt 2005
    2.151
    402
    83
    Ik heb vandaag wijn gekozen
     
  3. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Rituals pakket!
     
    Youtan, Mamavanvier95 en Spoetnik vinden dit leuk.
  4. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Van 1 pand waar ik schoonmaak heb ik heel lief een pakket gekregen met pasta,saus,crackers,popcorn,drop,wijn etc etc
    En van mn werkgever krijgen we weer vvv bonnen
     
  5. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Kerstpakket? Mijn werkgever is een krent. Krijg helemaal niets, al jaren niet.
     
  6. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.614
    3.990
    113
    Vanmiddag krijg ik mijn pakket. Ben ook benieuwd wat er deze keer in zit.
     
  7. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Mijn werkgever is nogal van de goede doelen pakketten. Is elk jaar een discussie. Het idee is goed maar de inhoud is het net niet.

    Mijn man heeft een luxe steakmessen set gekozen, hij had een uitkies bon.
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.607
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Niks... wij krijgen geen kerstpaketten meer omdat ons bedrijf solidair wil zijn tegenover de medewerkers van abn amro die sinds vorig jaar ook geen kerstpaketten meer krijgt.
    (Abn amro is een grote klant van ons en tevens soort van dochteronderneming enzo)

    Vind het belachelijk... een blijk van waardering naar je ca 1400 medewerkers, hoe klein dan ook, moet toch kunnen??
    Nee in plaats van een kerstpakket verwachten ze dat we lekker gaan overwerken rond de feestdagen :(
     
  9. Sascha87

    Sascha87 Actief lid

    3 dec 2014
    419
    114
    43
    Een wintersportvakantie dit jaar!
     
    dds vindt dit leuk.
  10. Kyra73

    Kyra73 Fanatiek lid

    24 okt 2013
    1.563
    453
    83
    Niks, ben zelfstandige :roflmao:

    Misschien krijg ik wat van mijn klanten, wie weet.
     
  11. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Waar werk je en zoeken ze nog mensen ?? :roflmao:

    Bij de een nog niks, krijgen we denk ik ook niet. Zuur bedrijf hoor regelmatig.
    Bij de ander een hele mooie hoodie met het logo, handig voor tijdens de trainingen en mooi reclame lopen :p en een bon van bol.com.
     
    Emama en Popidepi vinden dit leuk.
  12. mellanie76

    mellanie76 VIP lid

    5 aug 2016
    17.645
    800
    113
    moeder
    Rotterdam
    Ontbijtkoek,pepermunt, macroni,rijst.chocopindas,kerststol,thee,poeder om chocolade melk te maken,aardapprlpurree, nog wel wat dingen maar ik weet het niet meer.
    Erg blij mee!
     
  13. Lelie89

    Lelie89 Fanatiek lid

    4 sep 2014
    3.355
    2.081
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Klein flesje champagne, doosje ferrero rocher, japanse rijst crackers, amandelkoekjes, een kaars en een bol.com cadeaukaart van €35.
     
  14. kikker1

    kikker1 Fanatiek lid

    22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Ah, das dus een sportscholen ding? Wij krijgen een fijne winterjas dit jaar, voorzien van het logo.
    Nu ben ik sinds kort uit dienst(wordt nu als zzp-er ingeschakeld:thumup:) en heb mijn maat niet meer doorgegeven maar vond het grappig te lezen dat jij ook zo’n cadeau krijgt.

    Ik krijg dus niks maar dat vind ik niet erg, na alle paraplu’s, sporttassen etc. heb ik de hele branding wel binnen en koop ik mezelf een mooi cadeau dit jaar:)
     
    Aszz vindt dit leuk.
  15. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Wij hebben van het GOB een kletspot met kinderaanvulling gehad. Erg leuk!
     
  16. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Die moest ik even googlen. Maar: erg leuk!

    Wij hebben dit jaar een traditioneel kerstpakket gehad; de bekende doos levensmiddelen. Ik vind het altijd leuk uitpakken. Vooral de chocola is altijd fijn. :) Maar ik ben geen liefhebber van bier en wijn e.d. En zaken zoals pasta en toastjes e.d. verdwijnen altijd gewoon in de voorraadkast naast de pasta en toastjes die wel zelf al gekocht hadden. Dus dat vind ik vaak wel jammer. Ik kan me voorstellen dat als je aan het einde van de maand net rondkomt, dat dit soort dingen echt erg fijn is. Die mensen verdienen gewoon elke maand een 'kerstpakket'. Maar zó slecht is het in het onderwijs nu ook weer niet gesteld dat we met voedselpakketten ondersteund moeten worden. Wat dat betreft vind ik dan zo'n 'onpersoonlijke' bon veel fijner. Dan kun je zelf echt iets uitkiezen wat je anders misschien niet snel gekocht zou hebben.
     
    Paardenbloem, BeckyB en tuc vinden dit leuk.
  17. Eefje00

    Eefje00 Fanatiek lid

    27 okt 2014
    1.504
    638
    113
    Ik ben tbm. Mn man kreeg gisteren die van hem; eetpakket met veel lekkers zoals chocolade, popcorn, toastjes, appelsap, etc. Daarnaast een mooie mand, 4 mokken en een plaid.
    Ben er blij mee!
     
  18. Mimi91

    Mimi91 Actief lid

    24 mrt 2018
    392
    693
    93
    Vrouw
    Het dolfinarium was afgehuurd voor medewerkers en familie. Bij binnenkomst kreeg je munten die je kon besteden bij kraampjes gespreid over het park. O.a rituals, boekhandel, DA drogist en veel locale ondernemingen. Hier gekozen voor een tas met gedroogde worst, kaas en hapjes en voor het boek ‘de gorgels’ van Jochem myjer.
     
    dds en Paardenbloem vinden dit leuk.
  19. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zoiets vind ik ook leuk. Dat hebben wij wel eens gehad bij intratuin.
     
    Mimi91 vindt dit leuk.
  20. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.838
    2.704
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik zelf niets (ben tbm). Mijn man had weer een boodschappenpakket, van de Makro had zijn werkgever uitgezocht. Er zaten ook Riverdale windlichten in. Deze waren echter gebruikt (er zat kaarsvet in), vind ik zo niet kunnen. Het is eigenlijk elk jaar zo'n pakket, weinig variatie dus. Van de personeelsvereniging is het meestal wijn, maar dit jaar ook een doosje met wat soorten kaas, dippertjes, vruchtensap en nootjes e.d. Deze vonden wij wel erg leuk, want we zijn geen wijndrinkers :)
     

Deel Deze Pagina