Wat zou dat kunnen zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sophietje, 4 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophietje

    sophietje Actief lid

    3 jan 2006
    166
    0
    0
    huismoeder
    den haag
    :( zaterdag lekker naar de japanner geweest,ik kwam terug,ging lekker slapen,en werd s nachts wakker van de buikpijn,1 x naar de wc geweest,aan de dunne,weer gaan slapen,werd s ochtends doodziek wakker,3 x gespuugd die dag maar niet meer aan de dia,wel de hele dag vreselijke pijn in mn onderbuik :cry: en n dag later niet meer meer ziek,helemaal niks,zou t door t eten gekomen zijn :(: normaal ben ik nooit ziek van de japanner,en ga toch best wel 1 x in de maand,of zou t iets anders kunnen zijn :(: wat denken jullie :(: gr sophietje
     
  2. setje

    setje Fanatiek lid

    18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Misschien toch niet helemaal goed gevallen? Ik zou het anders niet weten, als je de dag erna niet meer ziek bent.
     
  3. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    er heerst ook een griep. Maar als het zo plotseling na de japanner optreedt. en dat het altijd goed is wil niet zeggen dat het nooit wat mankeerd. Misschien wel een voedselvergiftiging. Hou het in de gaten en vergeet niet extra te drinken met oog op uitdrogen wanneer je aan de race ben. Als het langer aanhoud ff dokter bellen denk ik

    succes
     
  4. Niet meer actief

    Ik heb hetzelfde meegemaakt met eten van de Chinees. :(
     
  5. sammie01

    sammie01 Actief lid

    3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    ik heb zelf anderhalve week geleden een paar dagen op bed gelegen omdat ik buikgriep had.
    heb me toen helemaal leeg gespuugd alles wat ik at kwam er uit.
    dus ik denk dat jij gewoon wat verkeerds gegeten hebt.
    en die buikpijn kan goed komen door het eten.
    ik zelf heb een paar dagen pijn in mijn buik gehad door het vele spugen...
    er heerst nu wel een goeie buikgriep.
     
  6. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Misschien dat het niet goed gegaan is bij de chinees.
    Wij halen nooit chinees omdat ik niet tegen hun kruiden kan en vaak is er zoveel van te voren klaar gemaakt dat ik het ook niet vertouw om het te eten
     
  7. wendyfardo

    wendyfardo Bekend lid

    6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    ik heb het in de zwangerschap ook gehad van de chinees ik kon amper de wc halen en nu ik bevallen ben heb ik helemaal geen last meer, terwijl ik het toen ik zwanger was toch meerdere keren gehad heb
     
  8. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    daarom zeggen ze ook dat chinees eten debevalling opwekt (bakerpraatje) Mijn schoonzus had de dag voor de bevalling chinees gegeten en heft zich ook tijdens de bevalling lekker leeg gescheten hahah!!! Ze schaamde zich rot. Maar het schijnt dus vaker voor te komen hihi
     

Deel Deze Pagina