Ik ben even geïnspireerd door de enorme bulk geld die ze weer weggeven op tv. We doen alleen zelf niet mee, dus zullen ook niet winnen . Toch blijft het leuk om te speculeren! Kortom, wat zouden jullie doen met een miljoen? Ik zal beginnen: - deel wegzetten voor de toekomst van ons kind/onze kindjes, bijv. voor studie o.i.d. - mooi huis kopen met een grote woonkeuken (dat is echt mijn droom, hoeft verder geen kasteel te zijn ofzo, maar een grote woonkeuken wil ik heel graag) - deel schenken aan een goed doel - klein zo milieuvriendelijk mogelijk autootje voor mezelf (toch wel makkelijk) - de discussie heropenen over hoeveel kindjes wij graag zouden willen krijgen alvorens ons gezin compleet is Nou jullie! Liefs! ps: dit leek me niet echt een spelletje, dus heb hem maar hier gezet, als ie hier fout staat, sorry!
een leuk boerderijtje kopen met veel grond, en een mooi paardenpension opstarten en wat eigen paardjes/pony`s, waar kinderen op mogen rijden die eigenlijk te arm zijn voor gewone paardrijden. en natuurlijk veel kipjes, en wat andere andere beestjes. en als er nog wat geld is, zet ik dat lekker op de bank
- Een heel groot deel wegzetten voor mijn meisje zodat ze later nooit wat tekort hoeft te komen qua geld .. - Een woning op de grond ( woon nu in een appartement ) - Van mijn hobby mijn beroep maken .. - Nog een kindje als het kon ( is financieel niet mogelijk nu ) Tjaaa en verder toch echt wel even goed shoppen mijn favoriete bezigheid ...
Leuk! Hier dromen we ook graag weg. Niet dat we het nu slecht hebben maar je nooit ergens (financieel) druk over hoeven te maken...Lijkt me heerlijk! - een heul groot huis met een super tuin - een werkster, de hele week graag! - luxe auto En verder sparen en de mensen om mij heen flink verwennen!
Het eerste wat ik zou kopen is een afscheidstaart voor mijn collega's Daarna een andere auto, =laten we de zolder verbouwen en kopen we een he-le-boel nieuwe kleding. De rest gaat naar de spaarrekening.
Ik pak mijn spullen (en mijn gezin) in en we gaan zo goedkoop mogelijk de wereld rond ... Rondtrekken lijkt me heerlijk, zo ook wonen in verschillende landen... Ik weet alleen niet of dat nou wel zo leuk is voor de kids! Maargoed, het blijft maar een droom...wij doen ook niet mee!
Hmm dit klinkt echt mega verwend geloof ik, maar ik zou op het moment echt niet weten wat ik graag zou willen kopen met dat geld. Echt werkelijk niks dat ik kan bedenken, uhm nouja 1 dingetje dan, maarja das niet - met geld - te koop helaas !
Met een miljoen? Het eerst ff op mn bank laten staan (als de belasting enz er af is) om te genieten van zo veel cijfers op mn afschrift Altijd al willen zeggen "iets met 6 0-en geloof ik" Nou dan ben ik daar op uit gekeken, en dan uhhmmmmmmm.. Nou jah, een huis met 3 slaapkamers en een zolder lijkt me wel wat. Verder geen idee eigenlijk.. Schoot me toch nog een idee te binnen. Mn vriend zn studieschuld betalen, al blijft er dan nog bijna een miljoen over.. Maar toch.
Ik wil geen ander huis Zou wel willen verbouwen, andere vloer, nieuwe keuken etc. Flink shoppen, nieuwe auto en sparen sparen sparen. Oh en ik zou stoppen met werken, mn kerel mag door blijven werken
We zouden hier blijven wonen maar wel de tuin opnieuw laten aanleggen, mooiere auto en zolder laten opknappen. Boot kopen en lekker op vakantie gaan Verder veel op de spaarrekening en leven van de rente?
Ik zou misschien een ander huis willen kopen met mijn man. En zo niet, dan de dingen doen die we nu nog willen, zoals de tuin aanpakken en nog wat luxe dingen aanschaffen. Dan zetten we het geld op de spaarrekening en dan hebben we het ons hele leven lekker breed.
Geld opzij zetten voor mijn meisje kleding kopen voor mezelf een nieuwe auto voor mijn moeder mijn broer opzoeken in Thailand
@ Hanneke: dan heb je een heel rijk leven, toch? Lekker van genieten! en ja, die dingen die je met geld niet kan kopen, lastig hè? sta je daar met je miljoen
Is de belasting er al af..Want bij de postcodeloterij moet die er namelijk nog af... Ik zou een huis kopen, wat op de spaarrekening van onze zoon, niet te veel moet je ook weer belasting over betalen... Verder zou ik een deel op onze spaarreking zetten en de rest denk ik investeren, anders betaal je te veel belasting denk ik. En een nieuwe auto voor mn vent.
eerst een flink deel naar mijn Bewindvoerder overmaken (zal hij vast blij mee zijn ) Een deel wegzetten op een spaarrekening, en een spoedcursus rijlessen nemen,en als ik slaag,een auto kopen. Een huis kopen,en eerst een lekkere vliegvakantie boeken...