Wat zou jij doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik heb de zolder weer eens opgeruimd.
    Nu wil ik al m'n poppenspullen van vroeger weg doen aan m'n collega.
    Hun hebben 3 kids allemaal meiden.
    Spelletjes, poppenkleertjes, ledikantje, poppenkast en een leuke kinderwagen uit de jaren 80.
    (m'n pop hou ik wel zelf)
    Maar nu het volgende ze komen straks alles ophalen, maar zal ik nu m'n moeder straks opbellen om het te zeggen dat ik al dat spul weg doe?
    Want volgens mij vind ze het wel zonde van die poppenkinderwagen.
    Of zal ik het haar morgen zeggen als ze toch bij me komt.
    Kijk ik speel er niet meer mee, en het staat mij in de weg, ik kan het toch ook niet eeuwig bewaren?
    Maar iets zegt me dat m'n moeder het jammer vind van die poppenkinderwagen, als ik het hou moet ik m'n collega zeggen,
    probleempje ik mag die kinderpoppenwagen niet weg doen van m'n moeder.
    Wat moet ik nu doen?

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zou het zelf niet weg doen en zeggen tegen mijn collega van ja sorry maar mijn moeder stond er niet achter ze heeft er emotionele waarde aan

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik zou het ook niet weg doen...
    Bewaren voor ALS er ooit n meisje komt misschien.
    Maar als ik t weg zou doen zou ik bang zijn spijt te krijgen.
    Heb bijna niks meer van vroeger omdat mn vader vond dat mijn spullen hem in de weg stonden en het weg gedaan heeft zonder mij iets te zeggen.
    Kan er nog steeds kwaad om worden!
    Het zijn maar spullen maar sommige dingen waren speciaal voor me. Dingen die ik van mn opa gekregen heb die er niet meer is bvb. Of van de buurvrouw van opa die altijd speciaal was voor me.
    Enige wat ik nu nog heb zijn wat barbies en mn schaatsen.
    En god zij dank mn aapie waar ik vroeger mee knuffelde...die had ik al voor ik geboren was nml :p

En ik zou zeker even checken met je moeder als je denkt dat ze er emotionele waarde aan heeft. Is erg jammer als je achter af er achter komt hoe jammer ze het vind als t spul al weg is...

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Ik heb al die spullen van vroeger ook niet meer, maar heb er ook geen spijt van dat ze weg zijn. Ik ben van mening dat je toch niet alles kunt bewaren.

Je moet doen waar jij je goed bij voelt, en niet bij datgene waar je moeder zich goed bij voelt.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Heb m'n moeder opgebeld en ze zei; moet je zelf weten.
    Ik doe het dus wel weg, maar zeg tegen hun als ze het zelf weg willen doen, dat ze het maar terug moeten geven.
    Dat is wel een fijn idee.

6. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    mmhh ik heb ze hier ook verpilcht bewaard omdat mijn moeder dat wou ..nou als ik alleen maar jongetjes krijg gaat het zeker weg ....staat alleen maar in de weg en ik hecht er totaal geen emotionele waarde aan

7. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.338
    268
    83
    NH
    Zonde dat je het spul weg doe...
    Ik heb helemaal geen speelgoed van vroeger meer. Heb nu een meid en kan haar niet laten zien waar mama vroeger mee gespeeld heeft.

8. marion1971

11 aug 2008
    37
    0
    0
    Ook ik zou het niet weg doen..... Ik heb een paar jaar terug ook poppenspul weggedaan ledikantje poppenwagen enz... En nu heb ik er heel erg veel spijt van.... :oops:

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Ik wou dat ik het poppenwagentje van mij en mijn zus nog had, dat was ook zon oud ding.. tussen mijn zus en mij zit 15 jaar dus kun je wel een beetje nagaan hou oud dat ding toen was..

Maar jah niks aan te doen.

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.338
    268
    83
    NH
    TS hoop dat je geen spijt krijgt..... Ik iig wel. Heb een aantal jaar geleden mijn nidento verkocht zo jammer vind ik het. Waren leuke spellen bij die ik juist leuk vond. Stond op dat moment ook in de weg op zolder weg te verstoffen zeg maar.

11. Als het jou in de weg staat, en je moeder zou het niet in de weg staan, zou je het aan je moeder kunnen geven.
    Ikzelf hecht ook niet zo aan spullen. Je kan inderdaad niet alles bewaren. Maar ikzelf had eerst bij mijn moeder geinformeerd of zij het had willen hebben, en als ze het niet hoefde, zou die collega het mogen ophalen.

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Als de kids van m'n collega er mee zijn uitgespeeld krijg ik het gewoon terug.

13. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.338
    268
    83
    NH
    Oke dacht dat je ze weg gaf en dat je het nier meer terug kreeg

14. mam85

mam85 Fanatiek lid

3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    lekker de rest weg doen behalve de poppen wagen.. gewoon vertellen dat je moeder er emotionele waarde aan heeft.

of eerst je moeder ff bellen

Deel Deze Pagina