We zijn nu al een tijdje druk opzoek naar een aparte meidennaam. Onze andere 2 kidneren hebben een hollandse naam die wel apart is. Maar wat is het lastig er nog 1 bij te verzinnen zeg! Uiteindelijk 3 namen gevonden die we allebei leuk vinden, helaas staan er 2 van deze namen in de top 10 en we waren juist opzoek naar iets aparts. Nu begin ik ook nog eens (door de hormonen waarschijnlijk hahaha) te twijfelen aan de andere naam. Misschien omdat ik het met 2 andere vriendinnen overnamen heb gehad die we horen (zijn alle 3 zwanger) en zij beiden zeiden dat het niet hun smaak was. Wat zouden jullie doen? Gaan voor het vetrouwde of toch de aparte naam kiezen? Zie nu dat de aparte naam niet in de poll is opgenomen is. Deze nam moet Yinthe zijn. Edit moderator: poll aangepast!
hahah dan ben je de eerste die zegt dat dat een mooie naam is bedankt hiihihih Kan volgens mij de naam niet toevoegen aan de poll
combineer Sofie en Lieke eens? Dan kijg je Fieke, lief, leuk en niet zo veel voorkomend volgens mij Yinthe vind ik ook mooi maar wel meer "gezocht" ligt ook aan de namen van je andere kids
Ik hou zelf van namen die makkelijk te spellen en uit te spreken zijn en toch bijzonder, dus ga voor Lieke. Al vind ik de optie Fieke ook wel leuk. Succes met het kiezen. Jullie gevoel is het belangrijkste!
Yinthe is leuk! Sofie vind ik ook een hele leuke naam, maar omdat jullie andere kinderen een apartere naam hebben zou ik dit niet zo snel doen. Vind trouwens Sofie leuker met ph, maar met een f is ook mooi hoor .