wat zouden jullie doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cindy21, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hoi hoi

    meschien een rare vraag maar ik zit er wel even mee....

    ik heb 25 en 26juli heel licht orange achtig bloed gehad en dan maar heel soms dat heb ik nog nooit ghad was bijna niks dat was ook de dag dat ik ongie moest worden...(25juli).
    k was ook misselijk etc.... ben ik normaal ook nooit als ik ongie moet worden...

    savonds 26juli werd ik ongie rood bloed.....
    was even veel en daarna bijna niks meer normaal ben ik met de ongie super ziek dat was ik toen ook niet..

    -nu heb ik sinds n week misselijk
    -gevoelige borsten aan de zijkant (normaal nooit!)
    -maagzuur
    -opgezette buik
    -steken onderin men buik en tenhoogte van me maag
    -vaker plassen

    zou ik toch een testje kunnen doen morgen vroeg met ochtend urine of zouden jullie gewoon w8ten tot de volgendekeer dat ik ongie zou moeten worden?

    alvast bedankt!

    groetjesssssssss
     
  2. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi, ik zou even een testje doen, je zou best zwanger kunnen zijn..succes groetjes
     
  3. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    maar morgen of vandaag....
    er zou genoeg hcg in moeten zitten nu tog?
     
  4. k zou morgenvroeg een testje doen. Bij de meeste testen kun je ook gewoon urine gebruiken van bv smiddags of savonds. De ha heeft me verteld dat het toch het beste is om ochtendurine te gebruiken.

    zelf zou k niet kunnen wachten tot morgen en zo direct een testje doen maar dat is aan jou zelf.

    k hoop voor je dat het raak is meid!
    succes
     
  5. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    heb net getest in het begin zag ik niks en nu een heel dun streepje maar bijna niks dus zal wle niet denk ik.......
     
  6. na hoeveel minuten kwam dat dun streepje?
    als dat binnen de 10 minuten is dan kan het toch zo zijn dat je zwanger bent want een streepje is een streepje.
    het kan ook zijn dat je vandaag te veel gedronken hebt daarom is het wellicht beter om smorgens te testen.
    wacht anders nog enkele dagen en test bv woensdagmorgen nog eens met ochtendurine.

    succes meid!

    Liefs, Laura
     
  7. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    na 5min ongeveer maar je moet echt heeel goed kijen maar meschien is het een fluttest... ik had er nog 1 liggen van de plus supermarkt hier is huismark test dus ik weet het ook niet k moet steeds als ik net ben wezen plassen alweer........
    ken jij de test?

    grtjess
     
  8. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    nog iemand meschien?:$
     
  9. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik had 3 dagen bloed vanaf mijn NOD-dag, ook daarna een opgezette buik: test: dikke plus!
    Maar ik geloof het nog niet zo, dus ga morgen naar de huisarts voor een test.
    Succes!
     
  10. Majel24

    Majel24 Fanatiek lid

    21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ken de test niet, maar zou als ik jou was gewoon even een kruidvat test ofzo gaan halen en dan met ochten urine testen.
     
  11. linda221

    linda221 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    een streep is een streep dus ik denk dat je zwanger ben plaats anders ff je test in je album dan kunnen wij ook kijken. Je kan ook na een paar dagen nog een test doen. Als het goed is dan is de streep dan dikker als je zwanger bent. gr linda
     
  12. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik test over n paar dagen gewoon nog n keer met ochtend urine..

    bedankt allemaal!

    grtjess
     
  13. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    ik zie in je album dat jij dezelfde test hebt staan als mijn de 2dezelfde die test....

    grtjess
     
  14. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hoi hoi

    k had gisteren avond getest en was echt eeen heeeeeeeel dun streepje kan hem niet in me foto album zetten want ik krijg hem niet op de foto....

    zou ik morgenvroeg testen of toch nog even w8en..
    ik heb steeds ongiepijn.... heeel licht heb ik nooit tussen door in mijn syclus..

    grtjesss
     

Deel Deze Pagina