Waterbed.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Selin, 2 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Nou ik zit toch een beetje in mijn maag met mijn waterbed...
    Dat kan ik dus niet op klossen zetten....
    Mijn verloskundige zei al dat we een grote houten plank erop moesten leggen en daar een 2 persoons matras op moesten leggen voor de bevalling...
    Nou dat lijkt me een heel gedoe...en volgens mij ligt dat absoluut niet lekker...
    Hoe hebben jullie dit gedaan???
     
  2. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Ten tijde van mijn 2e zwangerschap hadden wij ook een waterbed. Eerst geprobeerd inderdaad met een matras erover heen leggen, maar het bleek geen succes.
    Wij hebben toen in de babykamer een 1 persoonsbed gezet, en daar ben ik in bevallen. De 1e 2 dagen heb ik overdags wel op dat bed wat geslapen en zijn de controles gedaan, maar 's nachts sliep ik gewoon in ons gewone bed, en de 4e dag hebben we het bed weggedaan, dat vond de kraamverzorgster ook oke ( dit is dus wel in overleg gegaan, had zij gezegd dat het bed de hele kraamtijd moest blijven staan dan hadden we dat gewoon gedaan ).
    we hadden voor de baby een wiegje op wieletjes, dus als ik 's avonds in mijn eigen bed ging, dan reden we het wiegje naar onze slaapkamer, en's morgens na het opstaan ging ik even naar de babykamer om de kraamverzorgster de controle te laten doen.
    Wel was in afspraak gedaan dat mijn partner ons eigen bed verschoonde, want dat was natuurlijk toch te laag voor de kraamverzorgende.
    Ik heb ook niet veel op bed gelegen, wel 's middags een uurtje, maar voor de rest was ik op.

    groetjes
    celiene.
     
  3. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Hoi,

    We hebben geen waterbed, maar wel een grote en lage, die ook niet op klossen gezet kan worden. We hebben speciaal een 1-persoonsbed aangeschaft die in de babykamer komt te staan, niet al te duur natuurlijk, maar dit leek ons dus handiger dan planken onder het bed te zetten, steuntjes, extra matrassen aanschaffen, etc.

    Groetjes,
    Pamela
     
  4. Nonny

    Nonny Actief lid

    3 feb 2006
    156
    0
    0
    Wij hebben geen waterbed dus heb geen idee..
     
  5. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Bedankt voor de reacties!
    Ik ga ook een 1-persoonsbed in de babykamer zetten...is toch een stuk handiger dan het hele waterbed te verbouwen... :)
     

Deel Deze Pagina