waterige afscheiding?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Bijna, 4 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijna

    Bijna Lid

    4 jan 2021
    14
    2
    3
    Hoi allemaal,

    Ik ben 38,5 weken zwanger. Een paar dagen geleden ben ik bij de vk geweest omdat ik veel vocht had verloren (echt een scheut en ik had wat opgevangen). Ze hebben het microscopisch onderzocht en het bleek geen vruchtwater te zijn. Ook konden ze na mij te hebben gecheckt niets vinden wat op gebroken vliezen kon duiden.

    Maar het gaat maar door. Als ik opsta verlies ik een scheutje. Mijn onderbroek is standaard doorweekt, als ik geen maandverband draag lek ik steeds door. Vanmorgen lagen er gewoon echt plasjes op de grond. Het is waterig, plakt niet en vrijwel geurloos. Er zitten wel kleine stukjes slijm in lijkt het. Het is sowieso geen urine.

    Is dit voor iemand herkenbaar?
     
  2. Evanesco

    Evanesco Niet meer actief

    Ik heb dit ook gehad, wel in mindere mate denk ik. Bij mij bleek het urine.

    Wellicht is het inmiddels wél vruchtwater?
    Gewoon nog een keer bellen hoor.
     
  3. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.894
    2.396
    113
    Vrouw
    Met dat termijn zou ik zeker nog eens bellen
     
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik zou ook zeker nog een keer bellen. Misschien is het inmiddels wel vruchtwater geworden toch?
     
  5. Noa23

    Noa23 Actief lid

    27 sep 2015
    235
    241
    43
    Vrouw
    Jouw verhaal klinkt als dat van mij. Vandaag ben ik 40+6 en ben zowel gisterenochtend als vanochtend best wat vocht verloren. Het is witachtig en plakt echt niet.

    Toen de vk gisteren 20210113_062430.jpg kwam kijken natuurlijk niets meer aan de hand. Vanmorgen weer precies hetzelfde. Ik heb er een foto van gemaakt. Iemand een idee of dit vruchtwater is?
     
  6. Bijna

    Bijna Lid

    4 jan 2021
    14
    2
    3
    Beetje late update, maar het was dus toch vruchtwater. Gelukkig heeft het geen gevolgen gehad, weeën werden opgewekt en inmiddels moeder van gezonde zoon :)! Wees wel voorzichtig als je met dezelfde vraag zit: lang met gebroken vliezen rondlopen verhoogt het risico op een infectie.
     
    MinnieM vindt dit leuk.
  7. MinnieM

    MinnieM Fanatiek lid

    8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    Weet je inmiddels wat het was?
     

Deel Deze Pagina