Waterpokken?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Esthertje, 30 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Even een vraagje!

Hoe zijn bij jullie kinderen de waterpokken begonnen? was dat eerst alleen met koorts en paar dagen later pas uitslag?

Of eerst uitslag en daarbij koorts?

Youri is sinds vanmorgen ziek, heeft koorts en verder niet echt een aanwijzing dat hij ergens last van heeft. Nu heerst er op het KDV de waterpokken dus ben benieuwd of dat misschien zit te sluimeren?

Bedankt!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja het kan wel. Meestal met waterpokken zie je het morgen ochtend ineens.. nou ja, liever nu als over een paar jaar. Succes!

3. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Dank je voor je antwoord! ik ben benieuwd, maar mss is het wel heeeeel iets anders ;)

Zou wel mooi zijn als het nu eindelijk eens door zou zetten!

4. zohra

zohra Niet meer actief

hoi,

m,n zoontje vrijdagochtend koorts en 2 vlekjes op t hoofd dacht aan muggebultjes omdat ik de hor niet dacht had bij z,n raam.
    middag al meer bultjes te zien en toen ging bij een lichtje branden en idd waterpokken.
    2 dagen koorts gehad veeljeuk mentholpoeder gebruiken of een zetpil geven kinderen ervaren de jeuk wel als pijn.

nu een week later nog jengelig erg vermoeid en nog jeuk omdat de plekjes beginnen te helen.

gr

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier had Joris ineens 2 waterpokken op zijn arm. Meteen verder nagekeken en zag niks. Paar uur daarna voelde hij zich ineens niet lekker en toen kwamen langzaam steeds meer pokken opzetten... Ik was zelf bang omdat ik hier wel eens lees; zijn dit de waterpokken? Dat ik ze niet zou herkennen. Maar hier was het meteen goed zichtbaar. 2 kleine waterbobbeltjes die behoorlijk op spanning stonden...

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Hier begon het idd met verhoging/koorts. Paar dagen daarna kreeg ze rode vlekjes die uiteindelijk blaasjes werden.

7. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Hier ook waterpokken... Sven kreeg gisteren ineens bultjes maar nog niet echt koorts gehad, hij zit inmidels, maar ik ben benieuwd wat er nog gaat komen...
    Heb vast waterpokkenspul en mentholpoeder ingeslagen...

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier had ik ook mentholpoeder, maar moet zeggen dat ik die pas na een paar dagen nodig had voor een dag of 3 en toen was de jeuk verdwenen ;)

9. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Bij mijn zoontje begon het met een flinke verkoudheid. En toen vond ik een paar blaasjes op zijn lijfje, vooral onder zijn luier. En daarna werden het er steeds meer en was hij ook helemaal niet lekker. Daarna bleven er steeds meer blaasjes komen en kreeg hij ook koorts. En toen werd het langzaam weer beter.

10. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Dank jullie voor de reacties, koorts is er nog steeds maar geen waterpokken of bultjes te bekennen!

Ik denk dat hij ook deze ronde weer overslaat! Maar als ik Marijke lees kan het nog wel komen!

Deel Deze Pagina