Miss: Wat enorm rot voor je. Ik voel een beetje met je mee want ik heb ook zo`n boef in de nacht. Nu gaat het weer even goed maar dat moet ik maar even afkloppen. Wat hier nog wel eens helpt als ze blijft huilen is met mijn matras naast haar gaan leggen en haar handje vasthouden. Als je de energie er voor hebt zal ik die nachtfles echt gaan schrappen dat word zo`n gewenning. Maar de eerste nachten worden dan heel zwaar en is het een kwestie van volhouden. Honger is het niet meer op die leeftijd. Meid ik wens je heel veel sterkte, en spui maar lekker hoor want het is hartstikke zwaar ! Tanna welkom hier, ms ja das heftig nou ik hoop dat het snel raak ik voor jullie ! Lin wat geweldig zo`n man, doe maar snel dat kooitje op slot
welkom tanna en krokodieltje heel veel geluk en succes met zwanger worden.. @ lin nog maals gefeliciteerd hehe met mij gaat het wel goed teminste gister avond en vanmorgen neit zo, ik kreeg hevige steken op de gekste plek in me achterste en de steek trok door naar mijn buik kon niet zitten ni staan niks niet het deed egt pijn kon wel janken het hieldd zoon 5 min gister avond aan, van morgen kreeg ik het weer maar niet zo hevig gelukig weet niet wat het was,. maja we zien wel wat er uit komt hehe,, heeft miss iemand dit ooit gehad wat mij nu is overkomen?
Een echte tip heb ik ook niet voor je Miss. Doe je je mannetje voor het slapen gaan in bad? Misscien een massage voor de nacht met iets van lavendel. ( heb je niet zoiets van zwitsal? ). Bedje strak in stoppen. Wat bij een vriendin haar kindje werkte was een wekker ( zo'n tiktak geval ). Hopelijk heb je er iets aan. En ja anders toch eens overleggen met het CB?!
@ miss ik had een keer mijn naam in de lijst bijgepast en er achter gezet 7 e ronde maar het is weer weg zie ik nu heheh kan je het miss bijwerken
WE GAAN ERVOOR IN 2009!! 23 wannabe zwanger in 2009 3 zwanger!! ZWANGER!! MamaVanBas - Ronde 2 - Zwanger van 2e kindje - 21 September Joan81 - Ronde 2 - zwanger 1ste kindje Lin71 - Ronde 2 - zwanger van 2e kindje - 20 oktober Januari Danna - Ronde 1 Chantal78 - Ronde 3 - 1ste kindje Sakina - Ronde 7 - 1ste kindje Puck1234 - Ronde ? Kanjer - MMM Roeltje - Ronde ? Wendy30380 - Ronde 1 Vermanen - Ronde 3 - 2e kindje Februari Rosa84 - Ronde 1 - 1e kindje Tanne - ronde0 - 2e kindje Maart Isra - Ronde 1 - 2e Kindje Verena87 - Ronde 1 - 2e Kindje Amaryllis - Ronde 1 April Ilar - Ronde 1 Joli - Ronde 1 oOMissCOo - Ronde 1 - 2e Kindje linda84 - Ronde 1 - 2e Kindje Mei Marlou1983 - Ronde 1 LizaB - ronde 1 - 2e kindje krokodieltje - ronde 1 - 1e kindje Juni Manuela79 - Ronde 1 - 2e Kindje kiwietje - Ronde 1 Weten nog niet zeker wanneer: Vriesje 1e kindje, NODLIJST: Tanna - 19 feb Rosa84 - 6 maart Dames die toch niet voor 2009 gaan: Noeska Als je de lijst wil aanpassen, klik dan op quote. Zorg ervoor dat je wel de nieuwste lijst gebruikt. Haal dan de quote-code bovenaan en onderaan het bericht weg en pas de gegevens aan! (Wanneer er iemand aan de lijst wordt toegevoegd, graag ook even het aantal wannabe zwanger in 2009, aanpassen!) Lukt dit niet, Pb dan even de gegevens naar oOMissCOo Sakine heb je aangepast en Tanna, jou heb ik op ronde 0 gezet
Dames, Tygho heeft nooit echt goed geslapen, en doorslapen nou denk dat het met 10 nachtjes toch echt wel ophoudt? Misschien idd strakker instoppen ofzo...hij woelt zich altijd los wanneer hij zich op n buik draait. Het is niet koud op zn kamertje, heb savonds altijd een uurtje de verwarming aan als het koud is en ook die op zijn kamer. Daarna weer uit en lekker warm Ik vermoed dit drama idd door een tandje, maar hi heeft nooit goed geslapen dus ik weet het ook niet. Linda84, hijk krijgt normaal ook geen nachtvoeding meer hoor, ben niet gek Maar vanacht ging hij zo tekeer dat ik niks anders kon bedenken. Isra...maar als ik BOEH roep, ben ik echt heel eng hoor!
@ Tanna Welkom en veel plezier @ Krokodieltje @ Chelleke: volgens mij sta jij ook wel eens bij het forum zwanger worden met medicatie, niet waar? Ja klopt Fijn dat het verwijderen mee viel Op naar je eerste ongi
Ben ik weer even. Vandaag lekker een dagje vrij. Heb al veel gedaan. Vanmorgen even fanatiek gesport en daarna druk in huis bezig geweest. Net even naar de supermarkt gegaan. Vanavond heb ik een bijeenkomst van mijn werk. Tanna, welkom! Krokodieltje, gelukkig viel het verwijderen dus mee. Wendy, ik vind het ook heerlijk om te sporten, al ben ik niet meer zo fanatiek als een paar jaar geleden. Toen deed ik veel meer aan sport dan nu. Nu alleen fitness (2/3 keer per week) en toevallig heb ik pas weer een keer gezwommen, gewoon baantjes. Ik hoop voor je dat je cyclus weer snel op gang komt door de medicijnen. Vermanen, het zijn nu inderdaad drukke maanden voor ons. Door het sporten krijg ik zeker meer energie. Fijne middag verder!
Mmm hier een niet zo sportief persoon Het enige wat ik doe is golfen, maar dat wil ik geen sport noemen. Miss Ryan slaapt tegenwoordig ook op zijn buik. Als ik hem in zijn bedje leg, leg ik hem direct op zijn buikje en stop hem dan straks in. Misschien nog een idee voor je! Sakina durf het je echt niet te zeggen wat dat zal zijn, ik heb er (gelukkig) nooit geen last van gehad. Vanmiddag even gezellig een bakkie gedaan bij een vriendin. Nu even snel op het forum kijken op nieuwe berichten (hoe bedoel je forum verslaafd hihi) en dan eten koken. We eten lekker macaroni, helemaal trek in.
Hahaha Isra, hier net zo nog even kijken voor dat ik de tafel ga dekken. Hier eten we prei schotel. jammie. Heb je je fiets al?
Nee heb hem nog niet. Ze hadden gezegd dat hij vorige week binnen zou komen, nou niet dus! Ik ga ze morgen zelf is bellen, want begin nu toch wel nieuwsgierig te worden. Nu scheelt het wel dat het nog geen lekker fiets weer is geweest anders had ik helemaal gebaald.
Lin enne hoe was je preischotel ? Macaroni was erug lekker. Nu wachten tot de kleine man uit zijn bedje komt, had al wakker moeten zijn, maar hij ligt denk lekker!
Ik moet even klagen hoor! ben zoooooo boos! Ik heb sinds we hier wonen meerdere malen een monteur laten komen voor onze ketel omdat die niet goed functioneert. Bleek het ding al 23 jaar oud te zijn en al meerdere malen gerepareerd. Niks aan het handje zegt meneer de monteur! Nu zit ik net lekker met Tygho op de bank charmed te kijken, harmen aan het overwerken. Weg stroom! Hele buurt nog verlicht behalve ik! alleen thuis met een kind van 10 maanden in het pikkedonker! Alle stekkers overal uit getrokken, maar nog steeds geen stroom... En jawel... KORTSLUITING IN DE KETEL! ik ben zooooooooooooooooooooooooo boos! wanneer wil meneer de monteur komen, morgenvroeg! Dus harmen en ik moeten maar goor naar bed(harmen werkt in de boerderijsector met poep!) omdat we geen warm water hebben,en Tygho maar in een koude kamer liggen omdat we geen verwarming hebben! Nou hebben we weer gebeld, en meneer had niet begrepen dat we met een KLEIN kind zitten! Hij komt vanavond nog en zorgt dat we iig niet in de kou zitten
missco: sorry dan heb ik je verkeerd begrepen. Zou handig zijn als ze gaan praten he en vertellen wat er aan de hand is. Wat lees ik nou jeee het zit jou ook niet mee he. Gelukkig dat ie vanavond nog komt. 23 Jaar is ook wel oud voor een ketel. Wij hebben de onze vorige maand vervangen want hij was ook al 17 jaar oud. Sterkte nog even ! Isra je bent niet de enige hoor, ik ben ook helemaal niet sportief. Wandel elke dag met Julia maar dan houd het ook wel op. Zou wel eens goed zijn voor mijn spieren, heb van die lekkere slappe benen ondanks ik een BMI heb van bijna 19. Das dus erg netjes. Sakina ik kan ook van die vreslijke pijn hebben en ik heb dat ook als ik verstopt zit. Heb dan alleen geen aandrang om te poepen maar alleen vreselijke pijn. Kan dan ook niet lopen/zitten. Ik heb dit gekregen sinds mijn zwangerschap van Julia.
Miss wat balen zeg, nou hopelijk is het probleem al verholpen en zitten jullie er vanavond weer lekker warmpjes bij. Ohh Linda dat doe ik idd ook, als het even kan wandel ik iedere dag met Ryan naar het dorp, vanaf mijn huis zo'n 20 minuten wandelen. Dus best sportief Ik heb geen idee wat mijn BMI is. Ik ben 1.58 en weeg 57 kg. Maar ben op dit moment aan het lijnen en wil terug naar de 55, maar liever nog iets minder