We gaan trouwen:) tips?

Discussie in 'De lounge' gestart door Dirgni, 25 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dirgni

    Dirgni Lid

    25 mrt 2013
    34
    1
    8
    Banketbakker
    Limburg
    We willen volgend jaar eind mei of begin juni gaan trouwen.
    Nu ben ik opzoek naar een leuk trouw forum of sites waar leuke ideeen op staan.
    Of als jullie nog leuke ideeen hebben hoor ik ze ook graag.
     
  2. Lolalili

    Lolalili Niet meer actief

    Tijdschrift bruid is zooo ontzettend leuk!
     
  3. Tuttebella

    Tuttebella Bekend lid

    3 jan 2019
    587
    728
    93
    Vrouw
    Leuk, gefeliciteerd! Wij zijn vorig jaar zomer getrouwd en het was echt een geweldige dag. Ik heb veel gehad aan de Facebook groep. Denk dat als je even zoekt op trouwen zomer 2020 je genoeg vindt.
     
  4. Iertje81

    Iertje81 VIP lid

    31 dec 2015
    17.624
    32.956
    113
    Tip die je alleen niet gaat vinden in een blaadje; word geen bridezilla ;)
    Of wel en plaats dat dan vooral hier, want wij smullen van dat soort topics :roflmao:
    Even zonder gein; gefeliciteerd; hartstikke leuk!
    Je merkt het al, voor tips moet je niet bij mij zijn :p
     
  5. Eenkadootje

    Eenkadootje Fanatiek lid

    5 mrt 2013
    4.533
    2.339
    113
    NiVa0230, jolien 1986 en Lafayette vinden dit leuk.
  6. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.824
    2.674
    113
    't Gezellige Brabant
    Mijn tip: Jullie dag, jullie keuzes. Laat je niet beïnvloeden door anderen en trek lekker je eigen plan voor jullie dag. Anderen zullen altijd wat te zeuren hebben. Je kunt het toch niet iedereen naar de zin maken, maar wel naar je eigen zin ;)
     
    Poolvos vindt dit leuk.
  7. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Doe wat jullie willen. Niet wat een ander verwacht.

    Tis jullie dag.

    En gefeliciteerd!
     
  8. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.486
    1.087
    113
    Ook als je niet getrouwd bent maar wel samen een huis en kinderen hebt ben je toch ook fiscaal partners?
     
    Dubbelgeluk vindt dit leuk.
  9. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.511
    10.344
    113
    Leuk! Gefeliciteerd! Zijn er zaken waar je op dit moment tegen aan loopt? Ik heb destijds op een forum meegelezen, maar ik kan niet meer terug vinden waar dat was (bestaat misschien niet meer na 7 jaar).

    Hierboven staat maak je eigen keuzes het is jouw dag, maar tegelijkertijd mag je geen bridezilla worden... ik denk dat balans het belangrijkste is.

    Als je een indicatie van het aantal gasten en budget hebt kan je naar locaties gaan kijken. Belangrijk is ook je dagindeling. Wil je alles op 1 locatie, of wil je tussendoor verplaatsen? Locaties zijn de basis van beschikbare datum, type jurk etc. Veel plezier met de voorbereidingen, ik vond het heel leuk!
     
  10. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Leuk! Ik ben bijna een jaar geleden getrouwd. :)

    Heb sommige dingen anders gedaan om wat budget over te houden voor andere wensen.

    Mijn jurk kwam van marktplaats, zo bespaarde ik zoveel geld dat we een live band konden betalen :)

    Taart heb ik zelf gemaakt en was gewoon helemaal naar wens.

    Wij trouwde op een donderdag, doordeweekse dag. Mijn ervaring is dat rond 23:00 aardig leeg liep. (wel begrijpelijk voor werk enzo)
    Misschien was achteraf vrijdag of zaterdag toch leuker geweest.
     
  11. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    Luister naar je eigen wensen inderdaad. Wil je er bepaalde mensen niet bij? Prima. Wil je geen eten serveren aan 100 man? Ook prima.
    Wij hebben 2 dagen feest gehad. Eerste dag trouw ceremonie met ongeveer 15 man. Daarna iets gaan drinken en dan op restaurant.

    2e dag was enkel een avondfeest zonder eten, maar met hapjes en onbeperkt drank in een supergezellige kelderpub met iets van 70-80 mensen. We hadden het budget niet ervoor en heb mijn jurk 2 dagen kunnen aandoen. Mensen die ik er niet bij wilde waren niet uitgenodigd en de dag werd er alleen maar beter op.

    Uiteindelijk opperden mensen dat ik het misschien zo en zo kon aanpakken, maar gelukkig was mijn man standvastig in zijn " het is onze trouw. Regel je eigen trouw als je iets anders wil". Dus wel makkelijk.
     

Deel Deze Pagina