We gaan voor de 2de!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zeepaardje, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Nod lijst:
    29-12-10; Quint ronde 3
    03-01-11; Nathalie (bcv29) ronde 1
    07-01-11; Jolan25 (cyclus onbekend ivm miskraam) ronde 1 na mk

13-01-11; Wolfje22 (bcv37) ronde 9
    14-01-11: Vlekkengek (bcv 35), ronde 8

Zwanger:
    Meesje: Uitgerekend: 27 juli 2011
    Jadore: Uitgerekend: 24 augustus 2011
    Maible: uitgerekend eind augustus 2011?
    Giraf: uitgerekend eind augustus 2011?
    Madeliefje: uitgerekend: 3 september 2011

Smeppers:
    vlekkengek

Ex-smeppers:
    Jadore (1e smep-ronde raak!)
    Maible (1e smep-ronde raak!)
    Giraf (1e smep-ronde raak!)

Madeliefje (1e smep-ronde raak!)

2. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ Jolan: Ik zou vanavond in ieder geval klussen.
    Ik zou morgen rond 12 uur en nog eens rond 19 uur testen.
    Als je test morgenmiddag al knal is zou ik laat in de avond klussen, en als hij 's avonds pas knal is zou ik 1e kerstdag s'morgens klussen.
    Het is vreselijk lastig al dat getime, dus hang je niet teveel op aan die tijden meis. Je ei springt echt pas een paar uur later dus er liggen dan zaadjes klaar en er komt snel weer 'actief' nieuw bij.
    En vooral niet te gestrest van raken, dat komt de zaak niet ten goede.
    Als ik mijn kaartje bekijk, lijkt het alsof ik van de laatste keer ben aangeteld, en dat was echt zo'n klus van "laten we het maar doen, dan hebben we nooit iets verkeerds gedaan" maar ik had er weinig vertrouwen in.
    Suc6!! Hoop dat je wat aan mijn mening hebt!

3. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    Dames, heb net even gekeken en ben er nu zeker van dat het echt een kwestie van geluk hebben is hoor....

Ik had op dag CD15 een vet posi knal ovu test en op CD19 ben ik aangeteld als ik nu 9 weken ben!
    Wij hebben geklust op: CD13 CD 15 CD 17 GESMEPT DUS!!
    Exact 7 dagen na CD19 bruinverlies en buikpijn: innesteling lijkt me.

CD15 een tempdip 36,4 en CD16+CD17 temp 36,6, daarna heb ik niet meer getempt omdat ik dacht dat het klaar was.
    Ben ik blij dat mijn man me overgehaald heeft om te klussen op CD17! Anders had ik geen posi test gehad!

Dus....hoe vaag kan het zijn???

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Soms wel beetje vaag om te berekenen: volgens FF op 3 september uitgerekend, nageteld en dat klopt. Volgens calculatoren op 4 september. Maar die moeten dan de eerste dag van menstruatie niet rekenen als dag 1 dan...

5. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik ben zo blij dat ik getempt heb, nu weet ik precies wanneer de eisprong is geweest!

6. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
  7. giraf

giraf Niet meer actief

Jolan
    Van de ovutest bedoel je?
    Die waren beide dagen knal! Volgens mij had Quint ook een paar dagen achter elkaar een positieve ovutest...
    Ik zou eigenlijk gewoon klussen wanneer je zin hebt... Wij deden het rond mijn ei eigenlijk altijd wel een paar dagen achter elkaar.
    *edit* ik zie net je ovutest, maar die zal morgen wel posi zijn denk je? Dan zou ik morgen klussen ipv vandaag! (of allebei ;))

Nathalie
    Kan me voorstellen dat de dagen nu langzaam gaan.. 4 zwangere op korte tijd hier, maar jullie tijd komt zeker weten!
    Voel je je ei nooit? Of misschien voortekenen?

Meesje
    Ik ben ook vanochtend naar de supermarkt gegaan voor de kerst boodschappen... samen met nog 3000 anderen :D Pff wat was het druk zeg... en allemaal rennen ze als kip zonder kop rond... vermoeiend!
    Hoe was de intake vanmiddag?

madeliefje
    Ik ben ook behoorlijk zenuwachtig voor de 1e echo, maar de vlos zei: "het zit vaker wel, dan niet goed" Dat wordt mijn mantra voor de komende weken!
    Wanneer willen jullie het vertellen?
    *edit* Ge-wel-dig mooi lied ;):p

Wolfje
    is je man lang weg dan tijdens de feestdagen?
    Hoe gaat het met de pijn in je mond? Helpen de medicijnen een beetje?

Meiden
    Komende dagen ben ik niet veel op ZP, moet kersemus vieren :D
    ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren op de zwangerschap, mijn moeder kennende zal het wel weer huilen zijn, en dan doen mijn zussen en ik automatisch mee :)

8. Zeepaardje

giraf; geniet er lekker van...
    me mond gaat wel hoor...
    die werkt de laatste 4dg van dit jaar en slaapt ook ergens anders...

9. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Fijne dagen Girafje!!! En alle andere uiteraard :D

Ik heb wel zaterdag, zondag en maandag erge buikpijn gehad. We hebben donderdag, zaterdag en zondag geklust. Dus hopen dat het toch raak is..............

juultje gaat morgen weer lekker naar de opvang, begrijp me niet verkeerd hoor, maar ben echt moe dus even geen Juultje is ook wel lekker. Heb hele branderige en moeie ogen dus even tijd voor mezelf is wel lekker.

10. krumeltje

krumeltje Actief lid

9 dec 2008
    185
    0
    0
    @madeliefje: gefeliciteerd!! en wat leuk dat onze dochters zo'n beetje even oud zijn, geweldige leeftijd! Echt een dametje al.

@all: andere zwangeren natuurlijk ook super gefeliciteerd! hoe voelen jullie je?
    Ik weet niet precies wanneer mijn nod is, ik heb het eerlijk gezegd niet precies in mijn agenda bijgehouden, maar ben altijd wel vrij regelmatig. Ik denk dat ik met kerst ongi moet worden. Daarna gaan we voor het eggie aan de klus, maar ben deze week al wel met foliumzuur begonnen.

11. Zeepaardje

krumeltje; goed bezig, hoop dat je niet te lang hoeft te wachten!

12. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ik denk ook positief! Ik ga meedoen met moeders voor moeders..we komen er wel uit hoe we de zwangerschap toch geheim kunnen houden voor nieuwsgierige buren. Ik wil graag meedoen.
    Wij vertellen het nieuws waarschijnlijk voor de echo aan me s.moeder. Met mijn eigen ouders heb ik helaas een slechte band. Fijn dat je zo'n familie hebt Giraf. Dat vind ik wel jammer dat ik dat niet echt heb. Heb 2 broers en 2 zussen, maar er zijn al 8 kids aan mijn kant en wij vallen een beetje uit de familie. En me s.moeder is wel heel lief, maar heeeel close met dr enige eigen dochter...
    Maar we hebben hele lieve vrienden, dus daar is het nog het leukst om aan te vertellen. En aan me s.ouders.

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Nathalie Jaaaaaaaaaaaaa..zou heel gaaf zijn!! Klinkt al goed in elk geval!! Joh, je moet ook aan je zelf denken en hij vindt het toch leuk bij de opvang?Even uitrusten! Volgende week donderdag gaat Maaike heerlijk een dagje naar me s.moeder. Kunnen wij saampjes weg en nu is dat helemaal leuk!

14. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Krummeltje Dank je wel! Heel goed dat je foliumzuur slikt! Spannend hoor, in het nieuwe jaar dus er flink tegen aan!

15. QMerelQ

QMerelQ Fanatiek lid

9 jul 2008
    4.276
    0
    0
    @ All: vammiddag door het gevaarlijke weer naar de intake gereden.
    VK die bevalling heeft gedaan was er, en hebben een heel leuk en fijn gesprek gehad. Alle tijd gehad en vanalles besproken. Erg leuk dat ze nu ook eens mijn zoontje na 2 jaar weer kon zien. Ik keek achter me op de wand, en keek recht tegen de foto van haar en mijn zoontje aan die ik haar had gegeven na de bevalling.
    Dinsdag mag ik bellen naar de assistente voor een afspraak voor prenatale screenings echo met 12 weken. Da's bij het ziekenhuis. Spannend weer zo'n medische echo, maar heb wel vertrouwen nu.
    Morgen nog werken en dan eindelijk kerst! Heb er zo'n zin in, en dan nog alles wit, wauw!:D

(sorry voor ego mail maar heb niet alles gelezen, sorry)

16. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Madeliefje, heb je vanochtend al gefeliciteerd maar bij deze nog een keer! :) Geniet ervan!

Giraf, fijne dagen en veel plezier met je familie! Een hele dikke knuf terug, meid. Het wachten zal beloond worden met een mooie echo!

Nathalie, ook een hele dikke digi knuf terug! Wachten is vreselijk maar ik ga voor je duimen! Tot nu toe heeft het gewerkt bij anderen!

Vlekkengek, veel plezier met je vrindien uit Canada. Het zal wel bijzonder zijn dat ze hier met Kerst is. Hartstikke leuk dat je bloemenschikken lessen heeft, mag ik deelnemen? Lijkt me zoooo onwijs leuk!

Krumeltje welkom!

Als ik iemand was vergeten, sorry. Ik heb alles wederom bijgelezen maar niet op alles gereageerd...

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dank je Quint!!

18. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Madeliefje, het is zo gaaf, he! Ben blij voor je! En nu genieten!!!!!!

19. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ja..en nu jij...wanneer ga je testen? Wil de druk niet hoog maken ofzo hoor..maar het zou toch zo leuk zijn als je zwanger bent! En dan erna Nathalie, Vlekkengek,Wolfje, Jolan...(weet ff niet meer in welke volgorde)

20. Amarens

Amarens VIP lid

24 dec 2009
    11.523
    3.772
    113
    Zou inderdaad geweldig mooi zijn, Madeliefje! Ik durf niet te testen, een beetje laf, hé. Misschien kerstochtend maar ben zo bang voor een teleurstelling.

Deel Deze Pagina