We gaan voor een brusje club!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Madeliefje1987, 13 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

    Wij gaan voor een 5e kindje en het lijkt me erg leuk om met moeders te kletsen die ook voor een volgend kindje gaan! Op naar veel roze!!
    Kom je gezellig mee kletsen?

    Groetjes Madelief
     
  2. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Iemand??:)
     
  3. laurabb

    laurabb Actief lid

    25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!

    Ik vind het wel gezellig! Ik zie dat andere clubjes soms al twee jaar kletsen of 160+ pagina’s hebben.

    Wij gaan voor een derde, maar voorlopig nog geen succes helaas (inmiddels in ronde 7). Toch is er volgens de huisarts geen reden tot zorg nog, aangezien de eerste twee er ook binnen een jaar zijn gekomen (en allebei niet in ronde 1).

    Nu ben ik ook “al” 37, dus ik hoop dat het nog lukt. Mijn man heeft een hele tijd geroepen dat hij geen derde wilde, maar is gelukkig toch nog om. Aan de ene kant denk ik: wat doen we onszelf aan? Maar aan de andere kant heb ik zo genoten van de eerste vier jaar met allebei dat ik er heel erg naar uitkijk. Hoop dat het ons gegund is!
     
  4. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hey wat gezellig dat je mee komt kletsen!:) Leuk dat onze jongsten allebei van 2017 zijn. Je dochter mag bijna naar school... Ook zo'n nieuwe fase weer hè. Heeft ze er al zin in?
    Ik heb sinds 12 jaar het huis leeg. Ook wel weer erg fijn. We zijn ook pas verhuisd dus dan heb je ook even je handen vrij om allerlei dingen af te maken. Al zijn ze allemaal jarig in het najaar dus heb ik het ene feestje na het andere met alle organisatie die daar bij komt kijken:D

    Maar... Super spannend... Hopelijk heb je nu gauw een positieve test in handen! Zo bijzonder om het allemaal weer mee te mogen maken...
    Wij zitten nu in ronde 2.
     
  5. laurabb

    laurabb Actief lid

    25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Dat klinkt heftig, geen dag het huis leeg in 12 jaar… :D Hier is man toch wel af en toe met ze op pad, gelukkig.

    Vijf kinderen had mij ook fantastisch geleken, maar mijn man wat minder, haha. En aangezien we het echt 50-50 doen en ik niet het type thuisblijfmoeder ben, wil ik toch echt dat hij er helemaal achter staat. Dat lijkt gelukkig voor de derde nu wel zo te zijn, maar hierna is het wel echt echt echt klaar.

    Gaat jouw jongste al naar de basisschool? Die van ons gaat pas na de kerstvakantie.
     
  6. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Nou zo erg is het ook weer niet hoor:DZe zijn hier ook altijd naar de psz geweest. Dus een paar ochtendjes voor mezelf had ik wel. Maar je merkt wel dat het intensief is geweest afgelopen jaren. Aan bepaalde dingen kwam je gewoon niet aan toe. Maar ik heb heel veel genoten hoor van de kinderen;) Anders zou ik er niet nog eentje willen:D

    Wat voor werk doe je?:)

    Mijn dochter gaat sinds dit schooljaar naar school. Ze vindt het geweldig leuk!
     
  7. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Eh.. En ik geniet nog steeds van de kids:roflmao:
     
  8. laurabb

    laurabb Actief lid

    25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben gewoon ambtenaar, maar wel eentje die best hard moet werken :p

    Ik had vandaag een zieke dochter (paar keer spugen, verder geen koorts). Dus ik heb lekker zitten videovergaderen met haar tegen me aan. Ik vond het erg knus, maar had het wel met haar te doen dat ze zo beroerd was.

    Met vijf kinderen zullen jullie vast een groot huis hebben. Wij moeten de zolder nog verbouwen, maar dan hebben we gelukkig ruimte genoeg. Hoe is dat bij jullie? En wat gaf de doorslag om er nog een keer voor te gaan?
     
  9. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Ach wat sneu als ze zich zo ziek voelen hè! Hoe gaat het vandaag met je dochter?

    Wij hebben gewoon een tussenwoning maar die is wel uitgebouwd beneden en op zolder hebben we de mogelijkheid om nog een extra kamer te maken naast de twee kamers die daar al zijn.

    Ik denk dat de doorslag was toen m'n jongste naar school ging. We hebben alles toen op een rijtje gezet en de conclusie getrokken dat wij heel graag nog een kindje (of twee) erbij zouden willen:)
     
  10. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    @Madeliefje1987
    Wat toevallig zeg! Volgens mij kennen wij elkaar nog van toen je voor je tweede dochter ging. Is alweer 10 jaar geleden! Ik weet dat je daarna nog een zoon hebt gekregen M**k Leuk een vijfde kindje! Ken je mij nog? ;)
     
  11. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Hé wat leuk! :)Ja ik herken jouw naam wel en had jij niet twee jongens? Of ben ik in de war...:oops: Ja dat is alweer 10 jaar geleden... Tijd vliegt voorbij!:D Maar was wel erg gezellig hier toen dat weet ik nog! Hoe is het met je?
     
  12. Amarens

    Amarens VIP lid

    24 dec 2009
    11.493
    3.765
    113
    Ja klopt helemaal, twee jongens! :) En het was zeker gezellig! Af en toe denk ik nog terug aan dat clubje :)
    Ik durf het bijna niet te zeggen maar wij proberen rustig aan te kijken of nog een kindje ons gegund is. Vandaar dat ik hier even keek en kwam toevallig jouw naam tegen!
     
  13. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    O dat zou echt fantastisch zijn... Dus kom gerust mee kletsen hoor:)
     
  14. laurabb

    laurabb Actief lid

    25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Eens! Gezellig als je komt meeschrijven!

    Vandaag liep ik in het bos en voelde ik het verlangen naar een derde ineens zo erg ❤️ Op zich heb ik er wel vertrouwen in dat het nog lukt, dus dat hou ik maar vast. Ik zit nu in vruchtbare periode, dus hopen dat het raak is…
     
  15. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Oe... Spannend!! Zal voor je duimen dat je straks roze mag testen!:)

    Dit was ook een heerlijke dag vandaag zo met het zonnetje! Wonen jullie vlak bij het bos?
     
  16. Tido90

    Tido90 Actief lid

    8 apr 2020
    106
    126
    43
    Vrouw
    Hoi!

    In december 2020 ben ik moeder geworden van mijn eerste kindje. Sinds een paar maanden krijg ik ernstige kriebels om voor een broertje of zusje te gaan. Mijn man is inmiddels ook om :D. Ik kom dus graag met jullie meekletsen!
     
  17. laurabb

    laurabb Actief lid

    25 jun 2015
    436
    6
    18
    NULL
    NULL
    Zeker, wees welkom!

    @Madeliefje ja wij wonen vlakbij het bos en ik heb een paard. dus ik kom er heel vaak. vind het heerlijk om alle jaargetijden zo mee te krijgen ❤️
     
  18. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Welkom Tido! Leuk dat je mee komt kletsen!!:)

    @laurabb Heerlijk! Wij wonen sinds half jaar ook dicht bij het bos en wil nooit meer weg hier!:D In de herfst verkleurd alles ook weer zo mooi!
     
  19. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.792
    2.385
    113
    Limburg
    Lijkt me leuk om mee te kletsen!
    Vriend en ik willen graag samen een kindje, voor mij dus de derde, voor hem zou het de eerste worden.
    Net nadat ik stopte met de pil bleek dat mijn schildklier te traag werkt, waardoor ik toch een beetje bang ben dat het misschien niet meer lukt of dat ik een miskraam zal krijgen. Gelukkig zijn er genoeg succesverhalen en zijn mijn schildklierwaardes momenteel binnen de norm
     
  20. Madeliefje1987

    Madeliefje1987 VIP lid

    13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Wat leuk dat je mee wilt kletsen Peetje! Welkom!
    Fijn dat je schildklierwaardes nu binnen de norm zijn! Op naar roze!

     

Deel Deze Pagina