Met een klein hartje wil ik melden dat we zwanger zijn, de bloedtest is gisteren positief bevonden. Mijn hcg gaf 81 aan, nog niet echt veel. Maar ze zeiden dat het kwam doordat ik nog maar pril zwanger ben. Moet morgen terug bellen voor te zien of er een nieuwe bloedname moet gebeuren, of ze het zo gaan door laten gaan tot eerste bezoek gyn. Ben wel bang dat het weer de verkeerde kant gaat uitdraaien. Hopelijk mogen we in oktober ons 3 de brusje in onze armen sluiten.
Zico nogmaals gefeliciteerd. Ik ga heel hard duimen dat dit wondertje gewoon blijft zitten. En dat het hcg gewoon stijgt zoals het moet stijgen. Liefs Kareltje
Lieve Zico, ik hoop met heel mijn hart dat jullie dit wondertje in oktober in jullie armen mogen sluiten. Onwijs gefeliciteerd!
Zico wat geweldig! Ik volgde jou en nog wat anderen van het temp forum nog altijd hoor! Ik hoop dat je over 8 maanden een prachtig beebje in je armen mag sluiten! Liefs, Paula
Zico, wat geweldig meid dat je weer zwanger bent! En inderdaad binnen de periode dat je eigenlijk uitgeteld zou zijn. Fijn voor jullie. Beebje van Zico, netjes zitten blijven hoor! Het is daar vast een heerlijk plekje, daar heeft een engeltje voor gezorgd! liefs Maranka
zico lieverd. van harte. ik ken je al een tijdje dus ken je verhaal ook wel en ben daarom nu ook zo blij voor je. wat heerlijk moet dat zijn om te horen dat je weer zwanger bent. xxx
Heey meid, Wat een super nieuws...en hier wordt heel hard voor je duimt meid dat alles goed mag blijven gaan. Probeer toch lekker te genieten. Dikke Kus Pearly
gefeliciteerd! en ik hoop dat het dit maal goed gaat en dat je in oktober een wondertje mag begroeten.