Wecesin Strooipoeder

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door moolenaar78, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moolenaar78

    13 jul 2008
    20
    0
    0
    Zoetermeer
    Hallo

    Heeft iemand ervaring met Wecesin Strooipoeder moet het kopen van de kraam. ben op dit moment nog zwanger :D 33 weken dus heb nog wel even zag dat ze het van weleda verkopen weet alleen niet waar ben bij de tuinen geweest maar daar verkopen ze het niet meer :( misschien bij de apotheek :rolleyes:
     
  2. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    wat is het?
     
  3. Esta

    Esta Lid

    2 mei 2007
    11
    0
    0
    Hoi,

    Heb een dochter van bijna 9 maanden. Heb dit zelf ook gekocht (bij de natuurwinkel en geboortewinkel (Amsterdam)) en het is superspul. Vooral toen er in haar nekje smetplekken ontstonden. Beetje poeder ertussen en het was een aantal uur later al beter. En de volgende dag weg.

    Succes over een paar weken! Spannend!
     
  4. Anna1978

    Anna1978 Actief lid

    7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb het bij de Etos gekocht. Je gebruikt het ook voor het naveltje ik vind het erg fijn spul, Nena heeft iig een mooie navel :)
     
  5. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Quinn had na zijn geboorte een ontstoken naveltje en toen ehbben wij het ookg ebruikt.
    Werkt geweldig
    Ik heb het bij een reformwinkel gekocht maar zou inderdaad de etos anders even proberen.
     
  6. moolenaar78

    13 jul 2008
    20
    0
    0
    Zoetermeer
    Oké bij de Etos ga ik daar even kijken van de week
    hebben jullie ook tips wat je prettig vind om te gebruiken kwa verzorging olie bobylotion enzo je heb zo veel kan geen keuze maken
    krijg een meisje
     
  7. knor

    knor Fanatiek lid

    4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ik gebruikte Zwitzal maar hier zit heel veel parfum in waardoor mijn zoontje na een poosje huiduitslag op zijn buikje kreeg. Ik gebruik nu wasgel van Zarqua, met dode zee mineralen. Bevalt heel goed! Is wel duur (8.55) maar je doet er echt heel lang mee. Kun je gebruiken met wassen (huid en haar) en voor in bad.
    Ik gebruik geen bodylotion. Was ik eerst wel van plan maar lijkt me niet erg goed zon laagje over de huid. En babietjes ruiken van zichzelf ook al zo lekker.
    ;)
     
  8. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik gebruik niets van bodylotion. Ze krijgt er alleen maar droge plekken van. Ben een jaar geleden al gestopt met insmeren, alleen 's zomers gebruik ik zonnebrandcreme en aftersun. De rest staat op de plank oud te worden.
     
  9. frederike80

    frederike80 Fanatiek lid

    21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    maizena wil ook goed werken...doe het hier altijd op Rubin's billen als ie luieruitslag heeft en het werkt perfect !...goedkoop en er zit geen rommel als parfum o.i.d. in
     
  10. pinguin72

    pinguin72 VIP lid

    7 jan 2006
    7.831
    0
    36
    Ik gebruik ook zarqa maar niet iedere wasbeurt.

    Je kan trouwens bij de etos met een vol velletje babyzegels een fles wasgel van zarqa halen!
     

Deel Deze Pagina