weegschaal met vetpercentage

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Ons Kleintje, 11 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    hoi
    ik heb thuis een weegschaal die het vetpercentage meet
    daar moet je met 2 voeten op gaan staan en dan krijg je een stroomstootje door je lichaam zodat hij kan meten
    sinds ik zwanger ben durf ik dus niet meer op de weegschaal want zou het erg zijn voor mn kindje
    wie weet hier een antwoord op?
     
  2. wolly

    wolly Niet meer actief

    Ik weet niet of dat ook met een weegschaal is maar wat ik wel weet is dat als je zo'n apparaatje hebt wat je in je handen moet houden om het vet te meten dat mag idd niet dus ik zou het zekere voor het onzekere nemen en de weegschaal niet gebruiken.
    Maar miss een rare vraag (heb geen idee hoe die dingen werken hoor) maar kun je die functie ook niet uit zetten dan?

    Liefs wolly
     
  3. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Idd, ik zou de weegschaal ook even niet gebruiken.
    Even naar de blokker ;) daar heb je voor een paar euro wel een zonder stroomstootje ;).
     
  4. Arevinol

    Arevinol VIP lid

    7 okt 2007
    7.759
    2
    0
    mama!
    gewoon met schoenen erop gaan staan!
    Dan geleidt ie niet, misschien geeft ie dan wel alleen t gewicht aan?
    En kilo'tje aftrekken ofzo!
     
  5. Olly

    Olly Actief lid

    27 jan 2008
    322
    0
    0
    Ik heb ook een vet/vocht weegschaal waar ik met m'n voeten op moet, maar heb nog niet eerder van een stroomstootje gehoord, ik sta er toch wel heeeeel vaak op.. hmm. voel je dat zelf ook dan?
     
  6. wolly

    wolly Niet meer actief

    @Onskleintje: Maar zit er bij jou weegschaal geen beschrijving bij dan waar dat bij staat, anders even de beschrijving opzoeken op google.
    want volgens mij moet dat erbij staan of dat mag.

    @Olly: Je voelt geen stroomstootje :) het is een soort van straling die door je lichaam gaat en die dat dan weer meet ofzo.
     
  7. Rooos

    Rooos Actief lid

    20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    In sportscholen en bij fysiotherapeuten wordt wel de 'tanita'weegschaal gebruikt. Daar mag je ook tijdens je zwangerschap op staan. Je hebt alleen helemaal niks aan de waarden die er uit komen, omdat je hele lichaam volledig uit balans is wat betreft vet en vochtgehalte...
     
  8. Ons Kleintje

    Ons Kleintje Niet meer actief

    hoi roos nee ik wil ook m`n vetpercentage niet meten hoor. maar ben benieuwd hoeveel ik ben aangekomen :D
    en nee helaas kan die niet uitgezet worden en ik had geen gebruiksaanwijzing meer. de stroomstootjes voel je niet trouwens.
    Hmm ik denk dat ik voor de optie of met schoenen erop staan ga of misschien ook wel een nieuwe goedkope halen.
    Dank jullie wel voor het meedenken!
     

Deel Deze Pagina