Week voor NOD bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lieverding, 15 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Misschien iemand wen brilliant idee haha

    4 september: bevalling met 15.4 wk. Ging goed gelijk en erna echo gehad en alles prima. Volgens arts kan je dat als normale bevalling beschouwen. Kleine twee weken bloeding gehad.
    7 oktober: ongesteld zeven dagen (normaal heb ik 5)
    22 oktober: bloedverlies versbloed twee weken lang. Onverklaarbaar. Arts kon niets vinden. Bmm slijmvlies netjes dun. Bloeding heel weinig tampon per dag/nacht.
    Ze zagen alleen elke echo hier en daar follikels maar konden niet vaststellen of het voor/na ovulatie is.
    25 oktober: heb ik 2v5 Test gedaan die lichtpositief was. Denk gewoon vals achteraf. Ovulatie piek kon het ook niet zijn.
    Alle testen erna negatief.

    2 november was de bloeding gestopt na twee weken.

    Ik kan niet anders dan die bloeding van twee weken als ongesteldheid rekenen want anders heb ik echt megalange cyclus van 45 dagen of zo. Als ik het als nieuwe cyclus reken van ongeweer 28-30 dagen wat normaal voor mij is, zit ik nu op CD25. En dan vanaf dus CD19 heb ik alweer soort van iets: een slijmerige afscheiding die begon roze en dan week later bijna nu iets bruin. Het is dus echt afscheiding met sliertjes meer dan echt bloeding.

    zou het laatste soort van afscheiding/bloeding een soort innesteling kan zijn? Of is het dan te lang voor innestellingbloeding, 6 dagen? Elke dag denk ik in wordt wakker en krijg ongesteldheid maar gebeurd gewoon niets. Ik voel ook niets verder geen krampen geen pijn, niets.
    waneer zou ik een test kunnen doen om het zwangerschap uit te sluiten? Of juist bevestigen hahaa

    Het cyclus kan misschien op een of andere manier van slag zijn maar klopt niet helemaal met echos want ik heb wel ovulatie dus en de bmm slijmvlies is ideaal volgens de arts en moet het cyclus gewoon goed zijn.


    Enige wat ik dus nu heb anders dan normaal is extra vitamieD van arts geslikt vanaf oktober, maar dat kan toch niet de cyclus Zo raar beïnvloeden?

    (Sorry voor de lange post...)
     
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.572
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Zoals al gezegd lijkt je cyclus van de wap te zijn na je miskraam helaas.
    Dat komt helaas heel vaak voor.

    Een innestelingsbloeding van bijna 2 weken lijkg me niet mogelijk. Ook zou je dan nu knaltesten moeten hebben.

    Je weet nog niet of je een ovulatie hebt gehad, aangezien het echobeeld normaal is voir de start van een cyclus.
    Echter lijkt het erop dat je cyclus nog steeds in startmodus stond tijdens de echo en de eitjes nog niet waren begonnen met groeien.

    Of er nu inmiddels 1 is gaan groeien weet je niet, dus kan je eigenlijk ook niet testen opbeen zwangerschap.

    Ik zou bijv over 2 weken testje doen.
    Is deze negatief en ben je nog steeds niet ongi geworden, dan weer een week of 2 later een testje doen.

    Maar je kan ook ovutesten gaan doen wat ik je deze week al had gezegd.
    Wellicht wordt je daar iets wijzer van.

    Verder proberen niet teveel te stressen. Daarvan kan je het ook uitstellen helaas.
     
  3. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    @RoGiJuLi
    Dankje voor je antwoord..

    Ik kan gewoon niet voorstellen dat de cyclus ineens in de waar is na 2 normale ks’s en dezelfde miskraam ging het altijd goed gelijk eigenlijk na 5-6 weken ongesteld en klaar.

    bestaat het eigenlijk wel dan, een cyclus van 45-50 dagen?!

    Hoe komt het dan door dat het in de wap is? Eigenlijk arts zei ook dat ze het vreemd vond die bloedingen aangezien qua echo zag het gelijk na 2 weken na de bevalling normaal uit. Het endometrium.

    ik bedoelde eigenlijk dat niet de bloeding die ik toen had vanaf 22 oktober als innesteling bloeding maar de bloeding die ik nu al 6 dagen heb die is niet eens een bloeding maar meer gewoon afscheiding doorzichtige en dan met sliertjes bloed. Eigenlijk het vreemde wat ik vind is dat het toen 6 dagen terug begon met roze en nu eindigt met bruin.

    ik heb week terug ovutesten gedaan en nu. Als ik het zo goed aflees is negatief (wel streepje te zien maar niet heel erg rood). Ik blijf die testen gewoon doen om de dag denk ik.

    dan gok ik testje over een week denk ik als ik dan ongi niet ben dan is het echt vaag.. ik heb 4 dec belafspraak dan kan ik dat overleggen met gyn.
     
  4. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    @RoGiJuLi en kan ongi uitstellen door bijvoorbeeld ziek/virus? Nou ja ik ben vaker natuurlijk net zo ziek geweest dus denk ik niet maar weet je dat misschien?
    Ik was dus toen die bloeding van vorige keer begonnen die van twee weken erg ziek(week hoge koorts en hoesten), nu 4 weken later nog steeds hoesten maar eigenlijk niet ziek of zo meer.
    Maar vitamine d extra kan geen invloed Op hebben op de ovulatie en cyclus dus? Geen idee misschien is te veel of zo ..
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.572
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Ja ziek zijn kan een eisprong/ongi uitstellen.
    Nee vit D kan dat niet ;).

    Verder blijft het afwachten ben ik bang.

    En ja, een cyclus van meer dan 50 dagen is best normasl na een mk.

    Succes met afwachten.
     
    Lieverding vindt dit leuk.
  6. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik weet het effe niet meer... net ovutest gedaan en lijkt positief??! Terwijl ik dus met smart wacht dat ik elke dag ongesteld moet worden...
    @RoGiJuLi
    Wat denk je??

    die onderste is dus van vandaag 16e.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Zw test gedaan die is gewoon nega. Dan is mijn ovulatie of zo?? Heeeel gek
     
  8. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.572
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Zou idd een aankomende eisprong kunnen zijn, want het lijkt idd op een piek.

    En zo gek is dat niet hoor. Je cyclus is van de wap, dus een veel latere eisprong is niet gek.
     
  9. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    nou ben benieuwd! We gaan aan de slag dan haha.. zoiezo gek want ik heb nog steeds dat bruine verlies en snap niets van maar goed.. wie weet..
     
  10. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Vandaag ovutest ook positief. Hoeveel dagen moet/kan die positief zijn? En waneer is dan ovulatie, pas een a twee dagen na de laatste positieve test?
     
  11. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.915
    3.965
    113
    Vrouw
    Kan 2-3 dagen positief blijven. Is je test van vandaag donkerder of even donker als die van gisteren? Voor de eisprong reken je vanaf de eerste positieve test, meestal springt het ei dan binnen 2 dagen.
     
    Lieverding vindt dit leuk.
  12. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    Ik geloof dat de streep iets lichter is of misschien dezelfde. Moet morgen nog testen dan kan ik vergelijken beter..

    gekke is dus dat ik week geleden, zaterdag dus dat roze slijmerige afscheiding had en week aanhoudende En die langzaam bruin werd en dat is dus precies week later, gisteren dus zaterdag weg was en dan precies gister die positieve ovulatietest. Kan die bloedingen nergens aankoppelen..
     
  13. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    #13 Lieverding, 18 nov 2019
    Laatst bewerkt: 18 nov 2019
    Testje van vandaag..
    wat denk je @RoGiJuLi ??!
    Is die gisteren geweest dan of vandaag/morgen?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.572
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    De piek lijkt idd de 16e te zijn geweest, dus dan zou je ei uiterlijk vandaag zijn.
     
    Lieverding vindt dit leuk.
  15. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    @RoGiJuLi
    Kan je mij helpen? Snap niets van... zoals je zag positieve ovutest 16e-17e veel minder en 18e zoals normaal... we hebben sex gehad 16e en 17e avond.

    nu dus als ik goed tel zoals je zei zit ik 11 dpo en ik ben net ongesteld geworden dus.
    Wat betekent dat?
    > Dat mijn ei was nog VOOR positieve test? 15e?
    > Dat ik een LF heb van minder dan 14 dagen?
    Ik denk eigenlijk eerste beter van toepassing is aangezien ik weet van mijzelf als het goed getimed is wordt ik wel makkelijk zwanger.. dan hebben we dus het net dag te laat gedaan? Of was het geen effectieve ovulatie en toch te korte lf?
     
  16. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.572
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Dat je een lf hebt van 11 dagen en dat is heel normaal. Die van mij is ook altijd 10-11 dagen geweest en bij heel veel andere vrouwen ook.

    Een ei (ruim) voor de posi ovu is echt niet mogelijk aangezien je die lh piek nodig hebt om de eisprong in werking te zetten.
     
  17. Lieverding

    Lieverding Fanatiek lid

    9 jun 2019
    1.202
    453
    83
    Vrouw
    die is altijd 14 dagen geweest en opeens 11? Gek... maar dus hoe kan dat het dan niet gelukt is haha geen effectieve ovulatie of zo? Nou kan veel reden zijn uiteraard juist na de miskraam maar ik was dus niet te laat met vrijen dan, toch?
     
  18. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.572
    15.060
    113
    Nabij Utrecht
    Nee je was op tijd.
    En waarom het niet raak is weet ik niet. Daar kunnen heel veel redenen voor zijn.
    Op het juiste tijdstip sex betekent niet 100% garantie op een zwangerschap.
    En in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst natuurlijk.
     
    Lieverding vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina