Weekend weg met dreumes voorjaar 2019

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Nina Sanders, 12 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hoi allemaal. Komend jaar zit er voor ons geen grote vakantie in. Wij hebben net en huis gekocht en gaan flink verbouwen. Ook qua nieuwe baan en mogelijk een nieuwe zwangerschap (ik hoop toch wel in 2019 :p haha) hebben wij besloten volgend jaar geen verre reis te maken. Wel willen wij graag in het voorjaar (april, mei) een weekend weg met onze dreumes (ons zoontje is van augustus 2017). Wie heeft tips? :)
     
  2. DastyQueen

    DastyQueen Niet meer actief

    Hof van Saksen
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    In Nederland of buitenland?
    Wij gaan altijd graag naar Berlijn.
    In een lang weekend.

    Heerlijke stad :) lekker urban . geschiedenis afgewisseld met vele groene parken. Prachtige dierentuin met aquarium.
     
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Maakt niet uit, wel Europa. Berlijn is een goede tip. Ben ik zelf nog nooit geweest. Maar dus ook écht leuk voor een dreumes? Heb altijd het idee dat dat meer hip enz is. Maar gaat de lijst op. Bedankt!
     
  5. jolien 1986

    jolien 1986 Niet meer actief

    Nee heel wisselend van oud naar nieuw en hip. Voor elk wat wils.
    Veel musea zijn gratis, even kijken en weer verder. Lekker rondkijken, wandelen, terassen.

    Wij boeken vaak een appartement in wijk Prenzlauerberg net wat meer ruimte met kleine. (veel kleine winkeltjes, rustig, kind vriendelijke restaurantjes in de omgeving , speeltuintjes)

    Openbaar vervoer is er top. Met Berlin welcome cart kan je voor zo'n 20,-? Gok ik 3 dagen onbeperkt openbaar vervoer gebruiken en reeks korting bonnen voor uitstapjes.
    Wij zijn al keer of 7 geweest (mijn man heeft er gewoond)
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ik ga gelijk even online kijken. Thanks
     
    jolien 1986 vindt dit leuk.
  7. Mien30

    Mien30 Fanatiek lid

    6 jul 2015
    1.605
    431
    83
    Vrouw
    Texel?
    Lissabon?
     
  8. zeilbootje

    zeilbootje Fanatiek lid

    15 jan 2014
    2.645
    1.286
    113
    Wat ik erg leuk vond was Brighton. Wij hadden via homeaway een appartement in Marina (de haven). Mooi uitzicht (ideaal tijdens slaapjes) en winkels en restaurantjes dichtbij. Met de bus in tien min in het centrum, daar super leuke winkels, oude straatjes (bijv met de winkel van Choccywoccydooda; ken je die nog van TLC?). Maar ook super gave salvage winkeltjes, alternatieve koffiebars een goede boulevard en pier om te wandelen en te eten en Sea Life (vonden de kids geweldig). Evt kan je met de trein naar Londen als je je verveelt.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina