Weekendje weg met de hond

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Linda86, 21 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Wij willen binnenkort een keer een weekend weg mét onze hond.
    Het liefst in een huisje in de buurt van een losloopgebied of op een park met losloopstuk. Ik kwam zelf al Landal Twenhaarsveld tegen, is dat wat?
    Of iemand andere leuke tips?
     
  2. Bubbel

    Bubbel Niet meer actief

    Ik vind Landal parken altijd heel hondvriendelijk. Overal poepzakjes en prullenbakken, en de hond is vaak ook welkom in het centrum. Echt het tegenovergestelde van Centerparcs. Ik vind Landal parken ook mooier, schoner en leuke omgevingen.
    Wij zijn laatst in Hoog Vaals geweest. Ligt ook erg mooi in de Limburgse heuvel. Maar geen idee of er een loosloopterrein is in de buurt.
    Ik weet dat Landal de Schatberg een losloopterrein heeft, waar honden ook kunnen zwemmen en een agilityparcours is. Die omgeving is alleen wat minder. Wel een leuk park.
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  3. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Onze honden gingen altijd mee (helaas is de hond kort geleden overleden) en qua wandelen vind ik Landal Land van Bartje, Coldenhove, Rabbit Hill en in Duitsland Wirfttal het leukst. Daar loop je zo vanuit het park de bossen in of de hei op. In Wirfttal hebben ze ook een agilityparcours en je kunt op 5 minuten wandelen vanaf de ingang je hond ook laten zwemmen.
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  4. Milafay

    Milafay Actief lid

    6 feb 2014
    119
    32
    28
    NULL
    NULL
    wij waren afgelopen jaar in landal de reeuwijkse plassen met onze honden, tegenover het park ligt een heel groot en mooi losloopgebied met honden zwemplaats.
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  5. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Jullie zijn in ieder geval wel eensgezind dat Landal leuk is met een hond! Ga ik daar verder naar kijken. Bedankt voor het meedenken :).
     
  6. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.887
    13.049
    113
    Vrouw
    Landal Wirftal of Reeuwijk inderdaad!
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  7. Rebo

    Rebo Bekend lid

    26 feb 2015
    720
    297
    63
    Leuk om te lezen, wij zijn ook op zoek naar zoiets.
    Alleen lees ik overal dat de honden in restaurants ect niet welkom zijn..
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  8. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.494
    3.161
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Speciaal voor uw viervoeter
    Op Landal Twenhaarsveld, Wirfttal, Beach Resort Ooghduyne, Miggelenberg, Dwergter Sand, Salztal Paradies, Hochwald, Coldenhove, Village l'Eau d'Heure, Darwin Forest, Rabbit Hill, Heideheuvel en Orveltermarke zijn hondenbungalows ingericht die beschikken over een kunststof hondenmand, een bench en in hoogte verstelbare voeder- en drinkbakken. In de omheinde tuin kan de hond altijd gemakkelijk naar buiten. Ook zijn er op deze parken extra faciliteiten zoals een hondendouche en een veld waar honden los mogen lopen.
     
    Linda86 en Rebo vinden dit leuk.
  9. Linda86

    Linda86 VIP lid

    We kijken nu naar Landal Wirfftal. Weet iemand van jullie of je hond ook los mag lopen in het bos wat erbij ligt? Dan zou het echt perfect zijn!
     
  10. Cin85

    Cin85 VIP lid

    12 jan 2010
    11.887
    13.049
    113
    Vrouw
    Of het officieel mag weet ik niet. Maar alle honden die je tegen komt lopen los, zowel die van de toeristen als de plaatselijke bewoners als die van de boswachter.
    Onze hond was alleen op het vakantiepark zelf aangelijnd.
     
  11. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Ahh super, dankjewel! Op het park aangelijnd vind ik niet erg, maar ze heeft het wel nodig af en toe lekker los te kunnen rennen. Straks maar even een datum prikken :).
     
    Cin85 vindt dit leuk.
  12. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Van maanen vakantiehuizen. Deze huisjes zijn met omheinde tuin en vlakbij bos, speelstrand etc.
    Erg leuk!
     

Deel Deze Pagina