Weer aan de pil. zo spannend!

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Druif, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

    Druif Bekend lid

    8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

    ik ben weer aan de pil begonnen, mijn oude merk. Maar ik vind het zo spannend. Wat zouden de gevolgen zijn voor haar, huid, gewicht, gevoel?

    Volgens mijn ha kan dat compleet anders zijn dan voor de zwangerschap ivm veranderde hormonen.

    Wat is jullie ervaring na herstart met de pil. Is er verschil?
     
  2. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    ik heb er helemaal niets van gemerkt
     
  3. Manuela79

    Manuela79 VIP lid

    7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hier ook niks van gemerkt... ja mijn ongi is veel heftiger dan voor de zwangerschap maar dat heeft denk ik niet veel met de pil te maken.
     
  4. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ben ook weer een paar weken aan de pil maar ik merk nog niks! misschien kan het nog komen?
     
  5. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Ik heb een ander gekregen (mijn pilgebruik is van 5 jaar geleden :p )

    Die ik nu heb is eigenlijk een medicijn en is tegen alle vormen van Acné. Er is bij mij Hidradenitis geconstateerd. Over twee maanden mag ik terug naar de huisarts om te zeggen of het helpt.

    Maar inderdaad, ik ben veel erger ongesteld.
    Zonder de pil had ik overigens vaker bloedingen, maar weinig.
     
  6. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik gebruik nu ongeveer drie maanden de Cerazette (voor bij borstvoeding) en ik merk eigenlijk niks. Ben ook nog niet ongesteld geweest (is een pil zonder stopweek, dus door te nemen).
    Het enige wat ik opmerk is dat mijn billen weer wat zwaarder zijn geworden daardoor :rolleyes:
     
  7. princesje83

    princesje83 Fanatiek lid

    1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik heb helemaal niks gemerkt......
     
  8. Isademi

    Isademi VIP lid

    3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik had veel meer last ervan, heel moe, last van mijn darmen ervan. Maar ik reageer zoiezo slecht op de pil (ben maar 2-3 dagen ongesteld zonder pil en MEt pil soms wel 8 dagen!)

    Hierna gaat bij mijn man de knip erin dan is hij toch te oud (35 vinden wij allebei te oud) en 2 is meer dan genoeg.. dus scheelt mij een hoop zorgen straks (de huisarts dacht aan een allergie tegen die hormonen)
     

Deel Deze Pagina