Yep Elmo, ik weet het.... ook al zou ik vanmiddag een kloppend hartje zien dan kan het altijd nog misgaan.... Ik maak me alleen zorgen omdat ik ook af en toe van die gemene steken heb. Dat is nieuw voor mij. En volgens mij geen goed teken.
Ale je niet vertrouwd Damie, dan ben je toch niet verplicht aan je VK te blijven hangen met je MMM verleden. Zal gewoon contact opnemen met je ziekenhuis. Wie weet kan je dan wel eerder terecht. Succes. LIEK.
ik heb vanaf week 8 tot week 12 bloedingen gehad, met precies 12 weken voor het laatst dus, was ook iedere keer schrikken en steeds weer voor een echo gaan kijken. Ik heb dagelijks veel buikpijn, men zegt dat mijn baarmoeder gewoon super gevoelig is, want baby heb ik guisteren nog op de echo zien zwaaien, weet niet of je wat aan mijn verhaal hebt maar kan best dat t bij jou ook gewoon super gevoelig is.
Bij mij was het juist de IVF afdeling die me "liet wachten". Dat is dus ook geen garantie... Tjah, doe wat jou het beste lijkt Damie. Als je het niet volhoudt BELLEN...anders afwachten. Probeer een rustig plekje in huis te vinden en kijk of de steken dan ophouden. Trekkend en stekend gevoel kan ook van de groei komen he.
hoi meid jee spannend zeg ik hoop echt dat alles goed is met je beebje ik zal voor je duimen ik ga met bloedingen altijd naar de verloskamers op het zh maar komt door mijn achtergrond en heb ze al de gehele zwangerschap maar daar is een oorzaak voor maar het is en blijft steeds spannend als je weer bloed verliest succes met wachten meid [-o<
He Damie! Wat schrikken zeg meis. Ik hoop dat het niks ernstigs is en jullie straks een lekker rondspartelend beebje zien! Vind het heel naar voor je dat je zo in onzekerheid zit. Maar bedenk je, het hoeft echt niks te zijn hoor! Veel sterkte en een dikke kus
jeetje meid.. das schrikken ik ben benieuwd.. succes zo bij de vk.. ik kom zo nog wel even kijken hier!
Meid ik wens je heel veel sterkte en maak je niet te druk ik hoop dat het niets ernstigs zal betekennen
Hoi Damie, Wat vervelend voor je. Ik begrijp dat je je ongerust maakt. Zoals je misschien nog wel weet heb ik ook meerdere keren een bloeding gehad. De laatste keer was met tien weken. Die bloeding begon bij mij ook met een stekende pijn. Toen de pijn op z'n ergst was voelde ik er een hele scheut bloed uitlopen. Daarna zakte de pijn af, maar heb ik nog wel een tweetal dagen een lichte stekende pijn gehad. Die pijn zat voortdurend op één plek. Het duurde ook een aantal dagen voordat ik geen bloed meer verloor. Bij mij is er een aantal dagen later een echo gemaakt (deze afspraak stond toen al vast). Op de echo zag de gyn een stolsel bij de placenta zitten. Ik maakte me ook zorgen om die stekende pijn die ik had, dus ik begrijp hoe je je voelt. Ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt. Liefs!
naar het ziekenhuis gaan (ehbo o.i.d.) heeft geen zin, ze zullen je zeer waarschijnlijk weg sturen tenzij je een heel heel begripvol iemand voor je hebt en die een echo wil maken om je "gerust" te kunnen stellen... afgelopen zondag belde ik naar de EHBO en zij vertelde me dat ze toch niets zouden doen want als het al mis zou gaan konden ze er toch niks aan doen en was het afwachten en zou het doen van een (inwendige) echo zelfs meer kwaad dan goed kunnen doen.... dat je vk niet a la minute bij je langs kan komen of andersom is ook logisch ze heeft natuurlijk meer patiënten...ik moet zeggen dat ik het al heel wat vindt dat je om 5 uur langs mocht komen voor een echo ik vindt dat ontzettend snel hoor... hoop in ieder geval van harte voor je dat er op de echo niks "ergs" te zien was meid... succes en we lezen het van je... sterkte
Hey meiske, Ben je inmiddels geweest? Hoe was het? Net als bij Imani was het bij mij ook een stolsel bij de placenta....je schrikt je in elk geval kapot. Kijk, als ze nou de oorzaak vinden, dan heeft het maken van een echo echt wel zin hoor! Met buikpijn en bloedverlies zullen ze je niet gauw wegsturen. Ik hoop dat de echo goed was en het "vals" alarm was! Laat je gauw wat horen!