Jeetje, hopen dat het niets ernstigs is ! Probeer een beetje positief te blijven... Niet proberen teveel te stressen, sterkte en succes, -xxx-
Jemig Damie had al even niets meer van je gehoord en vroeg me al af hoe het met je was......wat een onzekerheid zo.....Hopelijk weet je nu meer inmiddels, maar vooral.....dat het nog steeds goed is. Denk aan je, Eva.
Hallo lieve meiden, wat lief om zoveel fijne en warme berichten te lezen. Ik heb gistermiddag om 15.30 uur een spoedecho gehad. Bij de VK. Alles zag er prima uit. Hartje klopte mooi en het kindje was ontzettend druk aan het doen. We konden voor het eerst zijn vingertjes zien. Dus dat was wel weer een gerust stelling. Later op de avond, net voordat ik wilde gaan slapen kreeg ik weer bloedverlies. En weer schrok ik me rot. Gelukkig heeft het niet lang geduurd. Nu heb ik sinds de bloeding een gevoelige buik en telkens steken aan de linker of rechterkant. Daar maak ik me wel zorgen om. Het is namelijk met de bloeding begonnen... Zo'n echo maakt je heel even gerust maar misgaan kan het altijd nog en daar vrees ik onzettend voor. Net voor de 12 weken NEE TOCH? Groetjes
oh meid wat goed natuurlijk dat je kindje zo lekker an het spartelen is....hopelijk stopt het bloeden wat zei je Vk van de bloedingen dan? doe maar lekker rustig aan dat is denk ik nu het beste heel veel sterkte in deze onzekere tijd.. dikke knuffel
Potjandikkie....gelukkig gister goede echo maar toch die onzekerheid. Kan je daarin ook maar weinig geruststellen...ondanks goede verhalen van andere meiden hier met soortgelijke ervaring...Het gaat nu om jou en je beebje... Meer als duimen, bidden kun je niet doen om te hopen dat het goed blijft gaan....dikke knuffel! Groetjes, Eva.
De vk kon niet zien waar de bloeding vandaag kwam... echt jammer. Wat raar is. Mijn eerste echo heb ik op 12 mei gehad en nu de tweede weer op 12 juni? Mijn cyclus is nooit 4 weken geweest. Altijd wel langer...
Kun je denk ik ook niet vergelijken....hormonen doen nu eenmaal gekke dingen met je lijf....gelukkig ook mooie dingen, maar dus ook gekke dingen..
Nathalie, superlief van je.... Ik ben goed misselijk op dit moment. Hoop maar dat het een goed teken is.
Damie met mini boeddha gaat het goed...lief dat je het vraagt. Morgen weer naar vk voor controle. En ondertussen geniet ik van het gekriebel/getrap in mijn buik. Ik hoop echt zo dat deze onzekerheid voor jou ook snel over is en je je echt over kunt geven aan het genieten van je zwangerschap!
hey damie.. wat een verhaal meid.. ik heb tijdje geleden ergens gelezen.. dat iemand dat ook had.. en bleek dat ze 2 vruchtjes had.. waarvan 1 een miskraam was.. en de ander gewoon leefde.. en vandaar dat ze die bloeding had.. misschien kan je dat ook eens vragen aan je vk? succes meid