WEER een bloeding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Damie, 12 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Sterkte Damie!

2. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Tsjee Damie! Wat een onzekerheid brengt dit met zich mee he? Hoop gewoon dat beebje lekker blijft zitten waar die de komende maanden hoort te zitten!

Liefs Nollie

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje zeg, eerst een goede echo dan weer bloedverlies. DIe steken kunnen ook heel goed de groei van je baarmoeder zijn meid, dat deed bij mij ook echt zeer (groeide heel hard volgens vk).
    Ik duim voor je meis!

4. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Morguh meiden, het begon allemaal maandagnacht, toen dinsdagavond weer en nou vanacht WEER. Ook al was het vanacht iets minder maar het was toch wel weer helder bloed.

Ik ben bang dat ik de 12 weken niet ga redden.

Ik ga strakkies de VK weer bellen.

Groetjes en bedankt voor jullie steun.

Manlief is ook radeloos. Hij weet ook niet meer zo goed hoe hij mij moet troosten.

5. hey damie..

probeer je rustig te houden..
    hou je ons op de hoogte?

sterkte meid!

x

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hey meis,

hou je rustig hoor! Het kan echt nog alle kanten op. Sterkte en ik hoop dat het bloeden snel stopt.

7. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Heb de vk gesproken en mag morgenochtend weer langskomen. Ik ben echt blij dat ze niet moeilijk doen. Ze ging zelfs kijken of ze vanmiddag tijd had.
    Het vervelende is dat er morgen iemand aanwezig is die niet om kan gaan met de echo apparaat. Mocht het zo zijn dat ze morgen het hartje niet kunnen horen dan wordt ik doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo. Stom he?

Ik hou jullie op de hoogte.

8. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Vervelend he al die bloedingen. Ik heb ze zelf een aantal keer later in mijn zwangerschap gehad (22 wk,30 wk, 32 wk en 34 wk).
    Het maakt je verdomd onzeker en angstig.
    Bij mij was het waarschijnlijk zo dat mijn placenta op een bepaald stuk niet goed aangehecht heeft gezeten en daardoor regelmatig bloedde.
    Er zijn vrouwen die hun hele zwangerschap door bloedingen hebben.
    Helaas is er weinig wat je kunt doen tegen de ongerustheid die je voelt.
    Hopelijk morgen weer een goede echo mied!

Heel veel sterkte!

9. succes morgen meid!

10. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Dat was ik denk ik. Ik heb het idd ook gehad, eerst met 7 weken en daarna met 11 weken. Met 11 weken verloor ik ook stoldels ed., waarschijnlijk is dat het tweede vruchtje geweest. Ik heb hierna nog ongeveer 1,5 weken bij het plassen bruin/rood verlies gehad en daarna niks meer. En nu ben ik 21 weken zwanger van een zoontje!

Meid, ik hoop voor je en ik bid voor je dat alles goed blijft gaan. Bloedverlies wil dus niet altijd zeggen dat het fout gaat. Heb vertrouwen in jezelf en je kleintje!

xxx

11. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Sorry, twee keer gepost!

12. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Hey Damie !

Ik hoop echt dat alles goed blijft gaan bij je...
    Ik moet wel even kwijt dat mijn tante ook bloedingen heef gehad tijdens haar zwangerschap, en haar dochter is inmiddels 10! Dus het hoeft niets te zijn, ik hoop echt dat het bij jou ook het geval is !

sterkte, -xxx-

13. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve berichten. Morgenochtend heb ik weer nieuws en ik hoop goednieuws.

Anthonia, wat betreft een tweeling...dat kan niet. Ik heb namelijk een IVF behandeling gehad waarbij 1 embryo terug geplaatst is.....

14. AnthoniaH

AnthoniaH Actief lid

29 jul 2006
    361
    0
    0
    Verlies je dan ook stolsels? Meid ik ga hard voor je bidden, dat morgen alles goed is!

Heb vertrouwen!

xxx

15. Niet meer actief

meid ik duim mee
    [-o< [-o<
    ik weet hoe onzeker je ervan word enzo
    hopelijk zit het allemaal nog goed
    sterkte met wachten nog

16. Marjo83

Marjo83 Fanatiek lid

24 mei 2006
    1.286
    0
    0
    Secretaresse
    Ergens in Drenthe..
    Heel veel sterkte Damie [-o<
    Ik ga heel hard meehopen en duimen dat je beebje op zn plek blijft zitten! Misschien is het een bloeding van de placenta oid? Nogmaals sterkte en hoop op positief bericht morgen!

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Damie,

Ik heb ook veel last van bloedingen gehad in de eerste weken van mijn zwangerschap. En ook veel last van steken in de onderbuik. Bleek dat ik tot twee keer toe een blaasontsteking heb gehad! Misschien kan je je urine even bij de huisarts laten nakijken, en vraag ook of ze het op kweek willen zetten! Het kan zijn dat ze in eerste instantie niets kunnen vinden,maar als ze het op kweek duren (duurt geloof ik 24 uur voor de uitslag) dat er dan wel iets tevoorschijn komt!

Succes! En houd je ons op de hoogte?

Liefs,
    Debby

18. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hallo meiden, ben vanochtend naar de VK geweest en het hartje klopte nog mooi.... Vanacht ook geen bloeding meer gehad. Het blijft allemaal een vraagteken. Maar wel fijn dat het goed gaat.
    Bedankt voor jullie steun.

19. Damie

Damie Bekend lid

14 jun 2006
    724
    0
    0
    Hallo meiden, ben vanochtend naar de VK geweest en het hartje klopte nog mooi.... Vanacht ook geen bloeding meer gehad. Het blijft allemaal een vraagteken. Maar wel fijn dat het goed gaat.
    Bedankt voor jullie steun.

20. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    pffff gelukkig maar! en nu maar hopen dat die bloedingen wegblijven! Zou er gek van worden!

Deel Deze Pagina