jeeh! gelukkig maar damie! probeer er toch een beetje van te genieten.. misschien heb je gewoon wel extra gevoelige bloedvaatjes.. die al springen bij bv het afvegen na de wc !
Xenas, weet je dat daar wat inzit? De eerste bloeding kwam spontaan maar de dagen daarna begon het telkens na een plasje... Ik zal het navragen of dat mogelijk is...
Ik ben blij dat alles goed is Damie, dat je straks maar zorgeloos van je zwangerschap kan genieten! Groetjes Krista
Heey Damie.. gelukkig is ervoor jou beter nieuws als voor Nathalie! Ik hoop dat alles goed blijft gaan, en probeer er voorzichtig van te genieten ! -xxx-
Hoi Damie, wat fijn dat je een kloppend hartje had vandaag! ik zit al ff mee te lezen, en herken heel veel in je verhaal. Ook ik heb regelmatig bloedverlies, maar de echo's blijven steeds goed. Ik probeer me maar in te denken dat het een bloedvaatje is wat steeds knapt. Bij mij begint het steeds met bloeden als ik ontlasting heb zeg maar 8) . Echt reuze vervelend, je wordt er zo onzeker van he! ik leef nu maar van week tot week, en van echo tot echo. ik mag woensdag weer voor een echo. hoop weer enorm dat het allemaal nog steeds goed is. sterkte meid, met het doorkomen van deze spannende tijden!