weer een positieve ovutest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dromertje, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dromertje

    dromertje Actief lid

    18 apr 2007
    246
    0
    0
    Dag allemaal

    Dan toch weer een vraagje van mijn kant.
    Voor mij was het zeer waarschijnlijk dat mijn ovulatie geweest was, had namelijk 2 dagen een positieve ovulatie test ( afgelopen zondag en maandag) en de 2e dag erg buikpijn, ook mijn bekken waren pijnlijk. 1 dag voor de positieve test was mijn temp 36,4 daarna 36,8. Nu heb ik nog steeds deze temp. mijn ovu testje s waren weer negatief, tot gisteren, toen was de test weer positief. Snap er nu niets meer van?

    Herkenbaar voor iemand of weet iemand hier wat meer van?
     
  2. dromertje

    dromertje Actief lid

    18 apr 2007
    246
    0
    0
  3. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik weet het niet dromertje. Ik heb wel eens ergens gelezen of gehoord dat een positieve ovu-test ook een zwangerschap zou kunnen betekenen. Maar ik weet helemaal niet hoe dat precies zit en of dat wel waar is.

    Ik weet hoe verdomd moeilijk het is, maar je zit kort voor je NOD (hoewel wachtdagen heel langzaam gaan). Ik zou gewoon die vijf dagen nog even afwachten.

    Niks is zo rot om nu te denken dat je wellicht in verwachting bent terwijl het helemaal niet zo is.

    Moeilijk he, dat wachten?
     
  4. dromertje

    dromertje Actief lid

    18 apr 2007
    246
    0
    0
    Hey Floddertje,

    Ja verschrikkelijk dat wachten! Ben nu onderhand al een jaar bezig, en dit is de eerste keer dat ik een positieve ovu test heb. ( dus eigenlijk ook al iets om te juichen) Wordt er langzamerhand echt moedeloos van. Heb jij dat ook, dat je soms bijna niet voor kan stellen dat het een keer wel gaat lukken?
     
  5. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja, dat gevoel ken ik. Ik ben minder lang bezig dan jij (ronde 7 nu) en ik heb soms ook het gevoel/de angst dat het nooit zal lukken.

    Ook deze ronde heb ik heel sterk een voorgevoel dat het (weer) niet gelukt is. Ik heb de laatste twee rondes ovulatietesten gebruikt en twee keer heel duidelijk m'n ei gevonden, maar dat biedt nog geen enkele garantie.

    Geduld... er zijn momenten dat ik vreselijk nongeduldig ben. En die wachtdagen... die gaan zo langzaam voorbij. Vooral de laatste dagen voor je NOD.

    En dan je gevoel, dat gaat alle kanten op. Er zijn momenten dat ik mezelf zweer dat ik de volgende ronde geen enkele toestand wil maken. Niet nadenken over vruchtbare dagen, geen ovutesten en alleen klussen als we er zin in hebben. Maar dan later denk ik weer 'nee, ik moet er alles aan blijven doen, ik wil geen ronde onbenut laten'.

    Om gek van te worden. Maar ooit komt de dag dat wij ook een positieve test in handen hebben! Dat onze buik begint te groeien, en dat we ons eigen kleine wondertje in onze armen krijgen.
     
  6. Soraya

    Soraya Bekend lid

    30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
     
  7. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ik ben niet gauw iemand die "hoop" uit spreekt, maar omdat ik er wel eens over gelezen had, dat sommige meiden een posi ovu test hadden toen ze zwanger bleken, heb ik dat ook uitgeprobeerd toen ik wist dat ik zwanger was (na 3 posi testen) en idd de ovu test was ook positief...

    haal je nu niet gelijk dingen in het hoofd het zou maar zo kunnen dat jij 1 van die uitzonderingen bent die 2x een eisprong hebben maar het zou ook maar zo kunnen zijn dat je over een paar dagen positief test...

    laten we het laatste hopen meid...

    succes met wachten
     

Deel Deze Pagina