Weer raar gedroomd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door AnneMica, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Zoals de titel al zegt: ik heb weer eens raar gedroomd. :(
    ik begon te bloeden (beetje) en een poosje later was er al een maandverbandje "vol" zegmaar... :rolleyes:
    Pff ik weet dat het heel normaal kan zijn in de zwangerschap, die dromen maar ik moet me daarna altijd ff heel goed bedenken dat het echt een droom was.
    Ben nog net niet naar "volle" maandverbandjes gaan zoeken, haha :)
    Hebben jullie daar ook last van en dromen jullie ook vaak negatieve dingen?
    Groetjes!
     
  2. Ramona82

    Ramona82 Fanatiek lid

    9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    ik heb vaker gedroomd dat ik mijn echo kreeg , en op de echo was een baby'tje te zien zonder armen en benen :confused:
    maar gelukkig is het in het echt niet zo :D
    groetjes van Ramona
     
  3. pregnantlady

    pregnantlady Bekend lid

    29 mei 2007
    635
    0
    0
    Hi Niempje,
    Ook ik heb vannacht mijn portie weer gehad. Ik droomde dat ik wakker werd in een bloedbad. Ik durfde gewoon niet onder dekens te kijken of naar het toilet te gaan. Maar ja ik moes toch werken he! Gelukkig niets aan de hand.
    Gelukkig zijn dromen toch soms bedrog!
    Liefs,
    Lady
     
  4. AnneMica

    AnneMica Bekend lid

    11 jul 2007
    731
    1
    0
    Okeeej Ramona en Lady bij jullie verhalen vergeleken denk ik: ehm waar zeurde ik ook alweer over? :)
    Sodeju zeg dat zijn wel heftige dromen! Maar wel dromen idd :D
     
  5. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Oh, ik heb al een paar keer gedroomd dat ik al bevallen was en een baby had, maar me toch niet kon herinneren dat ik was bevallen.
    Vannacht droomde ik dat ik allemaal geboortekaartjes van de dames van zwangerschapsgym in mijn brievenbus had.
     
  6. meisje26

    meisje26 Fanatiek lid

    6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    nou ik heb het ook, alleen maar angstige dromen, en ik wordt zwetend wakker iedere nacht, vaak helemaal doorweekt tot op mijn molton :(
    xxx
     
  7. Butterfly

    Butterfly Bekend lid

    13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ik heb een keer gedroomd dat ik bij een andere verloskundige was en hij zei dat ik een spoed operatie moest ondergaan omdat het hoofdje te groot was.
     
  8. dolfijntje1985

    dolfijntje1985 Bekend lid

    28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik heb een keertje gedroomd dat ons kindje al geboren was en dat ik in het wiegje ging kijken en ze toen was overleden wiegendood
    echt heel erg zulke dromen
     
  9. Me2

    Me2 VIP lid

    30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb vannacht ook over bloedverlies en miskraam gedroomd, brrrr......schijnt er echt allemaal bij te horen....
     
  10. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb in het begin veel gedroomt over bloedverlies en miskramen, en smorgens ging ik altijd meteen ff controleren of het het nou echt was of niet. geluukig bleef het bij dromen. nu ik verder ben droom ik wel is over dat ik een kijkje neem in me buik en deze niet meer dicht krijg met alle gevolgen van dien :(

    ook heb ik een keer gedroomt dat me kleintje al geboren was maar ik haal helemaal was vergeten :cry: ze had geen eten gehad en niks en was helemaal vermagerd.
     
  11. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    afgelopen week droomde ik dat ik gewoon weer ongesteld was, en ik vond het helemaal niet vreemd. :(
    toen ik wakker werd ben ik direct naar de w.c geweest en gelukkig was het maar een droom.
     
  12. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Hier droom ik iedere dag wel. Vroeger (voor ik zwanger werd) kon ik het nooit onthouden, maar nou wel jammergenoeg. Ik droom niet altijd negatief, maar wel een paar keer per week hoor. Ben ook altijd zo opgelucht als het tot me doordringt dat het allemaal maar een droom is......
     
  13. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nou niempie, ik heb vannacht de zelfde droom gehad!
     
  14. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik droom ook vaak over ons beebje, maar elke keer dat er iets mis mee is. De ene ker baar ik een gehandicapt kindje, dan weer een prachtig kindje met heldergroene ogen, alleen dan wel 3 ogen :S dat soort dingen..
     
  15. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    vanacht weer gedroomt dat de baby er al was en vergat haar telkens de fles te geven. kwam er dan savonds achter en liet de eerste paar flesjes maar zitten. had toen maar een schema gemaakt met de tijden er op dat ik haar moest voeden en kruiste dit dan aan :( net of je zoiets vergeet haha.

    ik denk zelf dat dit bij mijn onbewust de angst is of ik straks alles wel goed ga doen, het is toch iets nieuws voor mijn en hoe dichter ik bij de bevalling kom hoe enger ik het allemaal ga vinden en vragen heb zoals zou het wel goed gaan etc.
     
  16. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.554
    3.456
    113
    Vannacht ook weer gek gedroomd. Dat bleek dat je ook gewoon je baby tot 48 weken kon dragen voor ze gingen ingrijpen...oh nee toch!
     
  17. Ecosa

    Ecosa Fanatiek lid

    15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Oowwww hopelijk komt jouw droom nooooooooit uit! [-o<
     
  18. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik gedroomd dat ik de baby in de trein was vergeten en dat de trein vertrok. Kon mijn kindje nergens meer vinden.

    Van deze zwangerschap kan ik me geen dromen meer herinneren, maar ik heb ze wel/
     
  19. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    ok dan die droom van een zwangerschap van 48 weken kunnen we beter onder het kopje nachtmerrie plaatsen denk ik! :( jeetje mina!

    onze kleine heeft al meerder keren op de stoep gestaan bij het kinderdagverblijf omdat ik het niet nodig vond om hem op te gaan halen! :( arm ding!

    o en mijn vriend heb ik ook 's nachts wel eens wakker gemaakt omdat de kleine schopte en ik dacht dat hij uit mijn buik klom :confused: !

    manlief is er ook weleens vandoor gegaan met de kleine, aangezien ik mijn 'werk' had gedaan :confused:

    ach vind het wel grappig, en het schijnt nog goed te zijn ook om dat soort dingen te dromen, hoewel het op dat moment niet zo voelt!
    ben benieuwd waar we vannacht weer over zullen dromen!

    groetjes
     
  20. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    vannacht gedroomt over bloedverlies en miskraam. vreselijk!
    werd wakker met beetje buikpijn, was gelijk gestresst!
     

Deel Deze Pagina