menstruatie na curretage

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Debstar, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debstar

    Debstar Lid

    29 aug 2007
    8
    0
    0
    Bankemploye
    Roosendaal
    Hallo,
    Misschien ben ik te voorbarig, maar ik heb allemaal gekke dingen! Ik wil mn vraag toch even aan jullie voorleggen..
    7-8 heb ik een curretage gehad na een vroege mk, dat is morgen 4 weken geleden. We hebben geen stopmaand ingelast en hebben eigenlijk nergens naar gekeken.
    Al een paar dagen heb ik hoofdpijnen.. Niet heel de tijd, maar met een regelmaat! Verder ben ik erg vergeetachtig, lijken mn borsten gevoeliger dan eerst!
    heeft het zin om morgen al te testen op een nieuwe zwangerschap? Zou ik dan niet te vroeg zijn.. Ik wil eigenlijk alleen testen om te zien of er nog een zwangerschapshormoon in mn lijf zit!
    Mn buik voelt iets of wat grieperig zeg maar.. en ook dat is de ene dag erger dan de andere!
    Ben een beetje onzeker en zeer benieuwd naar je reactie!

    Groetjes Debby
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Debby,

    ik snap dat je niet kunt wachten met testen, maar het heeft nog niet zoveel zin om om die reden al meteen te testen. De symptomen die je noemt kunnen bij een zwangerschap horen, maar dat hoeft zeker niet. Ik zou als ik jou was proberen even geduld te hebben en over een weekje te testen. Dan zijn alle vorige hormonen zeker uit je lichaam en heb je meer zicht op je gemoedstoestand. En dan geef je je lichaam ook even de tijd om misschien wel gewoon ongesteld te worden. Maar ik duim wel voor je!

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina