Hallo meiden, Vandaag weer positief getest, laatste miskraam was in maart, dus gelukkig vrij snel weer zwanger. Wel erg onzeker, maar gelukkig zeggen ze 3x is scheepsrecht. Kan niet wachten tot mijn 1e echo, maar dat duurt nog even.. Moet zeggen dat ik mijn buik en onderrug nu wel voel en bij mijn miskramen niet echt, ben nu moe, hoofdpijn, zere (.) (.) en rare benen, heb niet echt buikpijn, maar een raar gevoel... Wie herkent dit ook?? Groetjes Thessa
Van harte gefeliciteerd Thessa! Heel veel vrouwen hebben een 'vervelend' gevoel in hun buik als ze zwanger zijn. En de rest van je kwaaltjes klinken ook bekend. Ik hoop inderdaad dat drie maal scheepsrecht is.
Ik duim voor je dat deze zwangerschap helemaal voorspoedig mag verlopen Hier heb ik na 2 keer een miskraam gehad te hebben, de derde zwangerschap een prachtig zoontje gekregen, dus het kan idd zo geweldig lopen! Ik duim voor je, en super gefeliciteerd!
Hey Thessa, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wij hebben ook 2 keer een miskraam gehad, de laatste was in april, dus ik hoop dat wij ook weer gauw zwanger mogen zijn en dat het goed mag gaan! Geniet ervan! Liefs
Gefelicteerd en ik hoop dat het nou goed mag gaan. Je klachten herken ik.. heb ook steeds een terkkerige raar gevoel in mijn benen!
Hallo Thessa, Ik zelf ben nu bijna uitgeteld maar heb voor deze zwangerschap ook 2 miskramen gehad tussen de eerste 2 zat 6 mnd en na de 2de miskraam was ik binnen 2mnd weer zwanger en tot nu toe is de hele zwangerschap super verlopen die inzekerheid is normaal had ik ook was pas echt zeker toen ik de tweede echo zo rond de 12 wkn had. probeer jezelf niet al te gek te maken "ik weet makkelijker gezegd dan gedaan" ik duim voor je. en alvast een voorzichtig van harte gefeliciteerd Groetjes Nadine