Weer zwanger nu al zorgen

Discussie in 'De bevalling' gestart door sammie01, 17 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    op het moment dat we begonnen te "klussen" denk je er eigenlijk niet echt bij na.\
    Onze dochter is een prachtig kind van 1 jaar en 5 maanden oud.
    Echt een zwangerschap plannen kun je niet...
    We hadden ook niet verwacht dat het zo snel raak zou zijn.
    Mijn dochter is met heel veel pijn en moeite ter wereld gekomen,
    en ze had het ook bijna niet gered.
    met de nagesprekken met de Gyn is afgesproken een goede begeleiding te krijgen bij volgende zwangerschap.
    en nu is het moment daar ik ben weer zwanger. op de kamer van mijn dochter hangt een lijst met foto's van de eeste dag na de geboorte...
    als ik daar na kijk, flitst er van alles door mijn hoofd...
    hoe zal het nu gaan...
    kindje moet op gewicht/lengte bijgehouden worden
    evt eerder gehaald worden...
    zucht 1 ding weet ik wel een bevalling, daar kun je je absoluut niet op voorbereiden............ ik probeer er niet over na te denken aangezien ik nog maar net weet dat ik zwanger ben, maaaaar ik moet het ook niet wegstoppen want het is iets wat wel gaat komen hoe dan ook

2. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hoi Sammie.

Goed dat je na de vorige zwangerschap hebt afgesproken bij een nieuwe zw goed gevolgd te worden. Daar zou ik nu ook goed aan denken, daardoor kun je jezelf wellicht gerust stellen.

Ik hoop dat je wat rust kunt vinden en echt kunt gaan genieten van je zw!

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hoi Sammie

Gelukkig krijg je deze keer als het goed is veel betere begeleiding. Gewoon aangeven waar je bang voor bang, wat je dwars zit, etc.
    Uiteindelijk hoop ik dat je weer kunt gaan genieten van het feit dat er weer een wondertje in je mag groeien.

Ik was amper gestopt met de pil deze keer en zwanger. Ik was er erg overdonderd. Nu ben ik vandaag uitgerekend en heb ik soms best een schuldgevoel naar m'n ongeboren kindje toe... Omdat ik zo weinig genoten heb van m'n buikje deze keer...

4. Aslanck

Aslanck Actief lid

2 jul 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben voor het eerst zwanger.. en ik maak me nu al zorgen om de bevalling.. Hoe zal het gaan? Wat zal ik voelen? En al dat soort vragen... Pfff

Deel Deze Pagina