oeh spannend zeg! hoe lang is je luteale fase normaal? ik zie volgens mij een mooie implantatiedipje in je grafiek! ik brand vanavond een kaarsje voor je!
Meestal 12-14 dagen. Ik had een paar keer een soort (innestelings?)krampjes... Dinsdag testdag. Ik vind het zo spannend dat ik niet eens voor mijn NOD durf te testen. Ik hou liever hoop op zwangerschap dan dat ik een negatieve test zie.
groot gelijk. lekker niet testen, dan kunnen wij ook langer duimen. als ik ooit weer over tijd ben ga ik testen als ik een maand over tijd ben hahaha
Oh spannend Aquilegia! De duimen draaien en draaien hier! Loopy, dat klinkt zeker goed en dat zou voor je kindje ook fijn zijn, als hij/zij toch nog een papa in zijn/haar leven heeft en voor jou ook!
Spannend klinkt het hier weer! @Aquilegia,ja kan me heel erg goed voorstellen dat je niet voor je nod wil testen. Ik duim voor je! @Loopy,ja dat is idd wel de moeite waard om goed over na te denken,jullie hebben het er al serieus over gehad? Spannend!
@Aquilegia, spannend meid! Ik hoop en duim dat het deze keer raak mag zijn! Dit is toch altijd de moeilijkste periode he! @Loopy, inderdaad wel iets om serieus over na te denken! En zoals Vlinder ook al zei, zowel voor jou als voor het kindje is het misschien heel fijn! Hou je ons op de hoogte? (Heb je trouwens nog uitslagen gekregen van de testen? Of wanneer moet je weer?)
Meiden, ik ben vanmorgen geweest voor mijn eerste follikelmeting, maar helaas kreeg ik niet zo'n goed nieuws. Er zit links een cyste van 3cm, woensdag moet ik terug om te kijken of de cyste groter wordt. Ik zit er even helemaal doorheen, heb echt het gevoel dat het niet meer gaat lukken nog zwanger te worden. Ik moet de cyclus hierna een ronde rust houden voordat we weer mogen starten, het schiet zo echt niet op. Dan mag ik bij de eerst volgende cyclus op dag 1,2 of 3 een echo laten maken en dan gaan ze kijken hoe nu verder Nou ik hoop dat hun het weten, want ik weet het even niet meer!
Oh meid, wat is dit k*t! En wat voor cyste is het dan? Heeft dit met overstimulatie te maken? Meis, ik hoop dat het jullie kinderwens niet in de weg staat en dat er gauw een brusje mag komen!
Ik denk dat de cyste door het gebruik van de clomid komt, ik hoop dat ze me daar woensdag meer over kunnen vertellen
Dag dames, 6 Juni j.l. ben ik bevallen van onze mooie dochter Lotte. Alleen mocht ze niet bij ons blijven. Dankzij het streptokokken B virus ( blijkt achteraf)zijn mijn vliezen gebroken bij bijna 29 weken zwangerschap en is alles geinfecteerd. Er is grote kans dat Lotte door de infectie al grote beschadegingen heeft opgelopen.Na een spoedbevalling van 3 kwartier is ze in een stuitligging geboren, maar ze heeft geen kik gegeven. Reanimatie mocht ook niet meer baten.Onze kleine meid is in m`n armen gestorven. Maar om het kort te houden komt het hier op neer. We hebben echt het gevoel dat we weer snel zwanger willen worden. Niet om Lotte te vervangen, want dat is en blijft onze eerste prachtige dochter, maar omdat we zeker weten dat we er klaar voor zijn. De wens is zo groot. Het is zo fijn om de verhalen te lezen van mensen die hetzelfde denken. Ik hoop dat we allemaal een mooie toekomst krijgen.
loel, heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter Lotte*! Ik hoop dat jullie verlangen naar nog een kindje snel vervuld mag worden. Dikke knuf Naatje
@Loel,veel sterkte met jullie grote verlies... Dat jullie weer snel zwanger willen worden is heel herkenbaar,ik hoop dan ook dat het snle weer mag lukken bij jullie! @Naatje,wat een rotnieuws zeg! Sterkte meissie.. En voor morgen hpelijk wordt je wat wijzer!
@Loel: veel sterkte met dit grote verlies @all: ik ben weer ongesteld geworden vandaag. Kon me natuurlijk niet inhouden en heb zondag al getest met Matcare Ultra. Nega natuurlijk... De twee vriendinnen met wie ik vrijwel tegelijkertijd zwanger raakte (in oktober '07 van Kleintje2) staan nu beide op knappen. Ze zijn allebei een paar dagen na hun uitgerekende datum. Ik was op 1 juli uitgerekend, dus 2 weken later... Wat baal ik hiervan, 8 maanden temperaturen, slijmwaarnemen, ovulatietesten (later vervangen door Fertility Monitor)... en geen fuck succes en binnenkort naar de gyn als een gevalletje secundaire subfertiliteit... Ik had qua tijd zowel Sterre als Kleintje2 helemaal uit kunnen dragen, geen enkel deel van de normale zwangerschapduur heeft overlapt met een andere zwangerschap... als je begrijpt wat ik bedoel.