weer zwanger zijn

Discussie in 'Vlinder lounge' gestart door Meliske, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    na het topic, weer zwanger worden, dacht ik dat het ook wel een idee was om een topic weer zwanger zijn te openen.

    Hoe ervaren de meiden die weer zwanger zijn, hun zwangerschap?
    hoe voel(de) je toen je rond de periode kwam waarbij het mis was gegaan? en hoe komen/kwamen jullie die periode door?
     
  2. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik hoop hie gauw te kunnen mee-beppen
     
  3. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Idd een goed onderwerp om over te kletsen als je zwanger bent.
    Hoop ook dat ik hier snel mee kan kletsen!
    -x-
     
  4. Mika677

    Mika677 Lid

    5 sep 2007
    68
    0
    0
    Management Assistente
    Zuid Holland
    Dat hoop ik ook!
     
  5. mamajanneke

    mamajanneke Fanatiek lid

    22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik heb deze ervaring al gehad, alleen is het bij mij spannend rond de tijd van de 20 weken echo. er is geen punt dat het mis is gegaan in de zwangerschap, maar na die tijd.
    toch ervaarde ik mijn 2e zwangerschap als heel spannend en emotioneel.
    de eerste weken wilde ik alleen maar darryl*, was er denk ik ook nog niet aan toe om zwanger te zijn.
    t was gewoon zo veel sneller als verwacht.....
    maar zelfs toen de 20 weken echo goed was bleef ik angstig om dylano te verliezen. pas toen dylano een maand was, begon ik echt te geloven dat dylano wel bij mij zou blijven.
     
  6. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    meiden, ik oop ook dat jullie snel hier kunnen meekletsen.

    mamajanneke, hier het zelfde gevoel. Ik was ook weer heel snel zwanger en was er in het begin niet echt mee bezig, ik wilde alleen maar danischa terug. Natuulijk was ik ook wel blij dat ik weer zwanger was, maar ook had ik een soort van schuldgevoel over me heen. nu heb ik dat gelukkig niet meer.
    Deze zwangerschap ervaar ik idd ook al heel erg spannend en met momenten emotioneel.
    Maar vooral spannend, pfffff!
     
  7. Niet meer actief

    lijkt me idd ook heel spannend om weer zwanger te zijn
    hopelijk blijft het allemaal goed gaan meiden ;)
     
  8. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    [quote="caruli"
    hopelijk blijft het allemaal goed gaan meiden ;)[/quote]

    Ik sluit me helemaal hierbij aan!
     
  9. Bikkie

    Bikkie Lid

    26 mrt 2007
    68
    0
    0
    Hi Meliske,

    We hebben natuurlijk al over de mail contact en ik ben morgen alweer 20 weken zwanger. We zijn er echt super blij mee en in het begin maakte ik mij totaal geen zorgen (het KAN ons gewoon niet een 2e keer overkomen, was/is onze gedachte) maar nu heb ik a.s maandag de 20 weken echo en begin ik echt weer bang en zenuwachtig te worden. Ik hoop zo dat alles goed is! En ben zo bang dat er iets niet goed is. Bij Jill* was de 20 weken echo goed maar toch........! Volgens mij wordt het nog erger als ik eenmaal de 30 weken grens hebt bereikt. Ik probeer echt wel positief te blijven denken maar merk dat het wat moeilijker gaat worden.
    We hebben gelukkig een angelsound in huis dus als we bevestiging willen hebben pakken we deze er wel bij om naar het hartje te luisteren. Dat is wel fijn!

    De spanning is nu echt om te snijden, merk dat ik een kort lontje heb (vooral op mijn werk). Mag natuurlijk niet maar ik kan er niks doen. Kan gewoon niet zoveel hebben de laatste tijd en deze week al helemaal niet.

    Willen jullie voor ons duimen maandag, we hebben om 09.10 uur de echo?

    Bedankt!
    Groetjes Bikkie
     
  10. loopy

    loopy Fanatiek lid

    23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik ga heel hard voor je duimen bikkie! ik ga er van uit dat alles goed is en zou het leuk vinden om straks een mooie echo-foto in je album te zien!
     
  11. Mika677

    Mika677 Lid

    5 sep 2007
    68
    0
    0
    Management Assistente
    Zuid Holland
    Bikkie, hoe kom je aan die angelsound? Kun je die huren?
     
  12. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Bikkie,ik ga ook heeeeel hard voor jullie duimen meid!
    [-o<
     
  13. Bikkie

    Bikkie Lid

    26 mrt 2007
    68
    0
    0
    Dank jullie wel meiden voor de support!

    Mika, wij hebben de angelsound gekocht (google het en je ziet waar je ze kan kopen) Of je de angelsound ook kunt huren weet ik eigenlijk niet.
    Ze staan ook vaak tweedehands te koop op marktplaats, e-bay en zelfs hier op zwangerschapspagina.
     
  14. Niet meer actief

    je kunt angelsound huren
    maar ook kopen bij kijkshop ofzo voor 44 euro
    of misschien van een van de meiden hier op de site
    ;)
     
  15. naatje1982

    9 sep 2007
    39
    0
    0
    zoetermeer
    ik heb hem toen gekocht via de site van angelsound zelf.
    nu wordt tie binnenkort in gebruik genomen door mn stiefzus,want die is nu zwanger,zij is in maart uitgerekend.

    http://www.babysound.be/default.aspx
    dit is waar ik hem toen besteld had,we hadden hem heel snel in huis.

    ik was helemaal weg van dat ding.als ik twijfel had of wat dan ook,hup ff dat ding op mn buik en was meteen weer gerustgesteld en voor de mannen is het ook fijn om zo naar het hartje te kunnen luisteren,maakt het een stuk tastbaarder.
     
  16. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    hey bikkie, vanuit hier wordt er ook veel geduimd voor jullie!
    Gelukkig dat jullie beetje gerustgesteld kunnen worden door de angelsound.

    Ik kan eigenlijk nog niet mee praten in dit topic, maar wie weet op een dag...
     
  17. Bikkie

    Bikkie Lid

    26 mrt 2007
    68
    0
    0
    Dank je wel Rachje20 en ik hoop dat er voor jullie ook snel weer mooie tijden aanbreken!
     
  18. Rachje20

    Rachje20 Fanatiek lid

    25 apr 2007
    2.147
    967
    113
    Dankjewel, laten we hopen dat we zo gelukkig mogen zijn.. we zien het wel.
    Ik heb jullie site bekeken voor jullie mooie dochter Jill* en wij hebben voor onze dochter hetzelfde wiegje uitgekozen...

    Spannend hr voor maandag, willen jullie trouwens weten of er jongentje of meisje in je buik woont?
    of heb je zelf een gevoel?
     
  19. Bikkie

    Bikkie Lid

    26 mrt 2007
    68
    0
    0
    Wat toevallig zeg! het is ook echt een mooi wiegje:))! Wij wilden namelijk geen kistje, jullie waarschijnlijk ook niet.

    Vorige keer wilde ik het geslacht niet weten maar nu wel. We willen alles weten wat we kunnen weten (dat is al niet veel) en omdat we eigenlijk alles al in huis hebben hebben we niks meer nodig. Maar om toch te kunnen shoppen willen we graag het geslacht weten zodat we dan echte meisjes of jongens spulletjes kunnen kopen. Van Jill wisten we het geslacht niet dus we hebben nu alleen maar neutrale spulletjes.
     
  20. Mika677

    Mika677 Lid

    5 sep 2007
    68
    0
    0
    Management Assistente
    Zuid Holland
    Hi meiden,

    nou helaas zal ik voorlopig nog niet veel in dit groepje zitten. Niet zwanger dus.

    Meiden die het wel zijn; heel veel sterkte en plezier. Ik hoop dat jullie toch een manier kunnen vinden om vooral te kunnen genieten!

    Liefs, M
     

Deel Deze Pagina