Weet even geen titel

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Somita, 8 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Sorry kon even geen passende titel bedenken,iets met moeite met denken door corona☺☺

    3 dagen overtijd en dacht zeker te zijn van mijn eisprong.
    Hebben voorbehoedsmiddel gebruikt tijdens de vruchtbare periode dus in theorie kan het niet.

    Maar ik had nog ovulatietesten liggen en deze dus net gedaan en hartstikke negatief.
    Alleen een licht streepje en dat heb ik zelfs normaal niet tussen mijn menstruatie en eisprong, dan heb ik altijd een vrij aanwezig streepje

    Ik kan er nu eigenlijk wel vanuit gaan dat ik niet zwanger ben toch?

    Wel heb ik heel veel last van waterig slijmverlies,veel meer dan normaal,maar mocht dit een teken zijn van een zwangerschap had ik toch wel een positieve ovulatietest moeten hebben als ik van Google uit mag gaan.

    Voor de rest niets wat richting een zwangerschap wijst aan symptomen,maar meer naar een doorkomende menstruatie

    Let op nu ik deze vraag hier gesteld heb breken de duiveltjes door, dat is namelijk vaak zo
     
  2. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.921
    113
    Vrouw
    Je had een licht streepje op je ovulatietest zeg je? Ik zou toch even een zwangerschapstest doen, al is het maar om uit te sluiten.
     
  3. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Klopt maar heb altijd een streep op die dingen, normaal vrij donker en nu echt heel licht, heb ooit eens een cyclus doorgetest tot aan menstruatie en dan zijn ze echt heel aanwezig vlak voor mijn menstruatie.
     
  4. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.921
    113
    Vrouw
    Ja, geen idee.. maar om echt uitsluitsel te krijgen geeft alleen een zwangerschapstest duidelijkheid. Of nog een week wachten of het doorbreekt, want je hebt nu corona? Daardoor kan je cyclus ook anders verlopen en je ms uitgesteld worden.
     
  5. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Een zwangerschapstest & ovulatie test zijn niet voor niets 2 losse dingen ;)

    Ik hoop dat je het snel duidelijk hebt voor jezelf! :)

    edit: meer waterachtige afscheiding was bij mij 3x absoluut een van de eerste tekenen van zwangerschap. Maar dat heeft bij lange na niet iedereen natuurlijk. Geen idee of een ovulatie test dat dan op had moeten pakken. Bij mij start dat al vanaf innesteling dan
     
  6. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Ik zit nu 3 weken na de positieve coronatest.
     
  7. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Ik weet het maar die heb ik niet in huis omdat we niet bezig zijn om zwanger te worden , dus ik dacht ga die eerst eens proberen, ondat je heel vaak leest dat deze positief zijn bij een zwangerschap.
    Bij de andere zwangerschappen nooit geprobeerd dus verder geen ervaring mee
     
  8. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Ik zou er niet van uit gaan dat je niet zwanger bent nu als ik in jouw schoenen stond! Sensitest was laatst de volgende dag in huis bij mij, en lekker budget/Corona proof :thumup:
     
  9. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Ik ga nog nergens vanuit,maar de kans dat ik zwanger zou zijn is klein.
    Maar het blijft toch in je hoofd zitten zolang je menstruatie niet doorkomt.
    Al zou corona een reden kunnen zijn waardoor ze niet doorkomen.
    Was nog niet hersteld van de 1e keer corona en nu de 2e keer er achteraan is niet bevoordeling natuurlijk.
     
  10. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Corona is vaak van invloed op de cyclus (langere cyclus). Je hebt veilige seks gehad maar de vraag is natuurlijk of je later in de cyclus ook nog veilige seks had? Hoe dacht je zeker te zijn van de eisprong? Temp je? Want als je niet tempt en een langere cyclus hebt is de eisprong later. Tempen of een echo zijn de enige twee manieren om zeker te weten of je een eisprong hebt gehad. En als je dan onveilige seks hebt gehad is er kans op een zwangerschap. Ovulatietesten geven daar geen uitsluitsel over. Later in de zwangerschap met duidelijk positieve testen slaat een ovulatietest ook positief uit.
     
  11. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Ik weet het na de positieve ovulatietest test hebben we het nog 2 x veilig gedaan en daarna 1x met voor het zingen de kerk uit.
    Ik weet dat het dan niet helemaal onmogelijk is.
    Maar dan nog zit ik na die keer dat we voor het zingen de kerk uit deden morgen14 dagen en zou je een positieve test verwachten nu.

    Heb sinds vanmorgen een zeurderige buik dus ga er vanuit dat ze vandaag of morgen doorbreken.
     
  12. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Waterige afscheiding kan wijzen op een naderende ovulatie. Door corona kan een eisprong later komen dan je gewend bent. (Ookal heb je al positieve ovutesten gehad en daarmee hebt gedacht dat je eisprong is geweest, kan je lichaam je eisprong alsnog hebben uitgesteld.)

    Een lichte streep op je ovutest zegt eigenlijk niks op dit moment. Je hebt namelijk je hele cyclus in meer of mindere mate LH in je lichaam.

    Wees dus niet verbaasd als je ongi ineens 1 of 2 weken op zich laat wachten door corona.
     
  13. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Aan de hand van mijn baarmoedermond toen zou ik denken dat ik hem gehad heb.
    Maar we wachten het af.
    Zo jammer dat je er niet de vinger op kan leggen wat het is en dat je niet even kan kijken wat er gaande is, een ovulatie/menstruatie if wat dan ook

    Ik weet ook dat een lichte streep niets zegt.
    Daarom is hij in mijn ogen ook gewoon negatief.
    Ga ook wachten met een zwangerschapstest denk dat het geen duidelijkheid gaat geven op dit moment.
     
  14. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt @Somita
     
  15. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Ondanks de zeurderige buik nog geen bruin of rosé gezien..
     
  16. ano19

    ano19 Actief lid

    11 mei 2015
    222
    32
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Och wat vervelend! Hier soort gelijk iets maar wij twijfelen aan alles op dit moment.... behoorlijk donker streepje op ovulatietest. Hoor over 2 a 3 dagen ongesteld te worden als me cyclus niet veranderd is.. zit dus paar dagen voor nod. Niets wijst op een zw of menstruatie ook nog eens. Steekjes in eileiders dat wel maarja ovulatie test is ook niet positief te noemen.
     
  17. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Ga voor je duimen dat je 1 deze dagen een positieve test in handen heb..
    Maar zag jou test in je topic en die is veel duidelijker dan die van mij.
     
  18. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    De test
     

    Bijgevoegde bestanden:

  19. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.383
    6.921
    113
    Vrouw
    Die lijkt me gewoon te reageren op LH en niet op hcg.
     
  20. Somita

    Somita Fanatiek lid

    22 sep 2020
    1.379
    774
    113
    Dat klopt dat staat ook in mijn openingspost.
    Deze streepjes heb ik altijd wel
     

Deel Deze Pagina