Weet iemand dit?

Discussie in 'Voeding' gestart door Hester, 23 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hester

    Hester Niet meer actief

    Laurens krijgt Nutriton (JBPM) in zijn flessen en dit helpt heel goed tegen het spugen. Ik strooi het altijd in de gemaakte voeding, dus: in de warme melk. Nu gaat hij naar het kinderdagverblijf en daar vroegen ze of het ook tegelijk met het poeder (Friso1) in het koude water mag en dan opwarmen?

    Dit is gemakkelijker voor hen, want ik kan het dan thuis in afgepaste hoeveelheid per voeding in één container doen ipv twee losse containers meegeven (eentje met Friso, eentje met Nutriton).

    Ik weet niet of dit ook kan, misschien weet iemand hier of dit kan?
     
  2. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Je kan het thuis proberen en dan weet je snel genoeg of het gaat klonten of juist niet. Ik gebruik Friso comfort en hier zit al JBPM in en dat moet echt in heet water opgelost worden. Heb het wel geprobeerd met 37 gr, maar dan krijg je wel klonten.
     
  3. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ze kunnen het water toch ook eerst opwarmen en dan de hele mik er in 1 keer ingooien?
    Lijkt me niks moeilijker dan andersom eerlijk gezegd, komt uiteindelijk op hetzelfde neer.
     
  4. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb voor Alyssa ook een paar maanden Nutriton gebruikt, en ik deed dit op de dagen dat ik werk gewoon in dezelfde container als de voeding. Gaf totaal geen problemen. Alleen dan werd de voeding wel in warm water gedaan, ik weet niet of dit verschil maakt met koud water ivm klontjes.
     
  5. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Hier geen ervaring met Nutriton..vind het wel jammer te lezen dat het KDV van hun probleem jouw probleem wil maken ;) Kost het ze dan zoveel meer tijd om een 2e containertje leeg te maken?
     

Deel Deze Pagina