Mijn zoontje van een jaar en een maand zit sinds een dag aan zijn luier te sjorren. Ik ben ns gaan kijken of ik wat bijzonders zag. Nou is zijn piemeltje een klein beetje blauw en daarboven ( bij zijn blaas denk ik ) is het dikke alsof hij een volle blaas heeft zeg maar. Zijn balzak vind ik opvallend "leeg" aanvoelen. Moet ik hier wat mee?? Of is dit iets normaals op zijn leeftijd? Ik hoop dat iemand mij uit me zorgen kan helpen...
Misschien dat zijn balletjes omhoog geschoten zijn? Geen idee of dat zomaar kan eigenlijk. Ik zou voor de zekerheid even bellen met de HAP anders.
Ik zou ook denken dat zijn balletjes omhoog zijn geschoten. Is geen drama, maar je moet dan wel even naar de HA.
Stel dat dat het is, kan het dan een weekend wachten? Of moet ik direct aan de bel trekken? Nog mama's waarvan de zoontje iets vergelijkbaars hebben gehad?
Als hij aan z'n luier trekt, lijkt het me dat ie toch last heeft ervan. Ik zou zelf niet tot het weekend wachten en gewoon even de HAP bellen. Ik zou er in ieder geval wel even naar laten kijken.
ik heb dit zxelf nooit gehad met mijn zoontje , maar je kan gewoon ff bellen naar de h.a.p , ben je zelf mischien wat meer gerust.
mijn zoontje begon op die leeftijd dat ook te doen als ik de luier af deed vond hij het fijn om aan z'n piemeltje te zitten ook is z'n balletje wel eens omhoog geschoten maar schoot ook weer terug
Ha gebeld gisteravond en de arts belde terug. Bij kleine kinderen trekken de balletjes bij kou weleens terug. Haar advies luidt als volgt. Zet hem in een lauwe bad en dan moeten ze terugschieten ( door de warmte ). Zoniet dan moest ik langskomen. Dan gaan ze eerst proberen terug te duwen en worst case operatief. Gelukkig hebben alle ballen zich verzameld zonder dat we langs hoefde . Bedankt voor de snelle reacties!
Ow..haha! Gelukkig heeft het probleem zich vanzelf opgelost! Poe, nooit meegemaakt, maar klinkt denk ik enger dan het is?!
Haha, ja het viel gelukkig reuze mee. Ik wist gewoon ff niet wat ik er mee aan moest. Dan biedt het forum meestal uitkomst en voor de mama's die het wellicht nog meemaken kan het maar alvast op staan . Tis idd een kleine ingreep, maar ze noemen het nog altijd operatief. Niet aan de orde in dit geval, as i say worst case, dus me heppie de peppie.