Weet iemand wat dit kan zijn?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Ammie1984, 11 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

    Ammie1984 Bekend lid

    12 nov 2012
    773
    68
    28
    Mijn dochter heeft sinds gisteren een plekje aan de zijkant net onder ter hoogte van haar ribben ongeveer.

    Het was gisteren niet heel zichtbaar, leek een soort bultje. Het deed wel erg zeer als ik er aan zat en deed ook zeer als ze aan het bewegen is.

    Vanmorgen was het een stuk roder en ook een heel gebied er omheen is rood. Daar doet het nu ook zeer, maar meesr pijnlijke is nog steeds rond dat bultje; dat is het ook het meest rood.

    Zou het een insectenbeet zijn oid?

    Ik heb er een fotootje van bijgevoegd, maar was lastig om goed op de foto te krijgen in hey donker.
    Met pen is het rode gebied gemarkeerd. Het lijkt op de foto minder rood dan dat het daadwerkelijk is.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. frummeltje31

    frummeltje31 Fanatiek lid

    16 sep 2009
    2.157
    109
    63
    Lijkt op een insectenbeet. Ik herken de plekken omdat mijn dochtedochter die ook wel eens heeft (vaak in de zomer). Ik doe er dan aloe vera zalf op en dat helpt heel goed.
     
    lies276 vindt dit leuk.
  3. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.937
    15.246
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja insectenbeet, kan zomaar een muggensteek zijn. Bij mijn jongste dochter ziet het er ook altijd zo uit.
     
    lies276 vindt dit leuk.
  4. Mjmw

    Mjmw Actief lid

    5 dec 2013
    221
    54
    28
    Thuis genieten van de meiden
    Winschoten
    Ik zou het in de gaten houden onze oudste reageert ook soms heftig op insectenbeten zij heeft er dan antihistamine voor nodig. Dus mocht het nog groeien zou ik even de huisarts bellen en even laten beoordelen.
     

Deel Deze Pagina