weet je al wat het wordt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ukkepukje, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkepukje

    ukkepukje Lid

    27 jul 2007
    44
    0
    0
    Wij doen een poging om zwanger te worden, maar ik ben benieuwd wie van de zwangere dames al weet wat het geslacht van de kleine is.
    Als ik in het verleden wel eens riep dat ik wel wilde weten wat het geslacht was mochten wij ooit zwanger worden, dan werd ik heel vreemd aangekeken.
    "het is toch leuker als het een surprise is" krijg je dan te horen.
    :rolleyes: :rolleyes:
    Het lijkt mij nog specialer als je weet wat je krijgt...

    Ben benieuwd naar jullie verhalen!

    Groetjes van mij
     
  2. jettje

    jettje Fanatiek lid

    30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi hoi,

    Ik weet nog niet het geslacht.
    Ik heb over 3 weken de 20 weken echo.
    Ik weet ook nog niet of ik het wil weten.
    Kan er nog 3 weken over nadenken ;)

    Groetjesss jetje
     
  3. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    Ik weet sinds de 20 weken echo wat ik krijg.
    Onze keus was het gewoon dat we het willen weten.
    dan krijg je nog de keus, houd je het geheim of ga je het delen!
    wij houden het voor ons. slecht een aantal mensen weten het...

    Ik vind het wel makkelijk, mijn kast ziet er gericht uit nu...
    Maar heb ook respect voor mensen wie het een surprise willen laten.
    ieder zijn keus :D
     
  4. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik weet het niet wat het is, we willen het ook niet weten
     
  5. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Wij weten nog niet wat het gaat worden maar willen het met de 20 weken wel weten. Daarna ga ik ook pas zelf shoppen... Alleen mijn moeder krijgt het te weten omdat we samen in Londen gaan shoppen...
     
  6. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ik wist het met 17 weken.

    en heb vanmorgen nog een pretecho gehad.kijk maar eens in mijn album hoe duidelijk.
     
  7. ikke1981

    ikke1981 VIP lid

    14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wij weten wel wat het is
    maar onze omgeving niet op mn schoonmoeder en tante na dan
     
  8. amber1978

    amber1978 VIP lid

    7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    als het goed is weten we woensdag wat het wordt want dan hebben we de 20 wkn echo
    Maar we houden het wel geheim
     
  9. danielle1979

    danielle1979 Fanatiek lid

    1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    wij weten het ook,bewust voor gekozen omdat we het graag wilden weten,ook erg makkelijk met de babykamer inrichten(aankleding)
     
  10. Danique

    Danique Bekend lid

    19 nov 2006
    572
    0
    0
    wij weten het niet, ik wilde het met de 1e heel graag weten maar mijn man niet dus hebben we het toen ook niet gedaan en achteraf was ik daar wel blij om dus weten we het dus ook niet.
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Voor ons zit het zo (kan zijn dat mensen in dezelfde situatie anders beslissen ;)).
    Wij zijn na 2.5 jaar zwanger geworden door IVF ICSI en weten dus alles al van begin af aan al.
    Punctie dag, terugplaatsing, test, echo's...alles is heel klinisch en goed doordacht gebeurd.
    Het geslacht...die willen we dus niet weten. Alles was zo bekend, dit is onze verrassing.
    Nee, geen verrassingsei (uitspraak van iemand hier ooit...wel een goeie) maar een gewone verrassing.
    Mensen geloven het vaak niet als je het niet weet omdat velen kiezen het wel te weten.
    Ieder zijn ding (net als wat Lieke al zei) maar wij willen het dus niet weten ;)

    Succes met zwanger worden!

    Elmo
     
  12. emma85

    emma85 Actief lid

    21 feb 2007
    108
    0
    0
    bij de 20 weken echo hebben we gezien dat het een jongen is. wij wilden het ook graag weten. vandaag een pretecho gehad en je raadt het nooit, nog steeds een jongen! :)

    we hebben het ook gewoon verteld aan iedereen.
    het enige wat we nog wel geheim houden, is z'n naam.

    vind het wel leuk dat je nu ineens echte jongensdingen krijgt. eerst alleen neutrale dingen. ook ineens een stuk meer cadeautjes, dus meiden, misschien toch een optie om het alsnog te vertellen?! ;) hihi
     
  13. Lucia

    Lucia VIP lid

    6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Wij willen het wel weten! :D


    Maar ik weet nog niet of we het gaan vertellen,geheimhouding is niet ons sterkste punt. :oops:
     
  14. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    als we zwanger mogen raken en we zijn toe aan de 20 weken echo dan willen we het zeker weten. Maar we vertellen niemand dat we het weten, behalve hier dan ;) . Zo heb je denk ik niet de kans dat de mensen in je omgeving aan je hoofd gaan zeuren over het geslacht.
     
  15. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Klopt als een bus!
    Wij wisten het niet, maar iedereen die ernaar vroeg en dat antwoord kreeg had zoiets van: "Jaja, dat zal wel...jullie weten het echt wel..."

    Mijn man wilde het wel weten, ik niet, ik heb uiteindelijk mijn zin gekregen en het was een leuke verrassing. Maar het zal niet minder leuk zijn als je het geslacht wel weet denk ik.
     
  16. augustus

    augustus Niet meer actief

    Met 17 weken wisten wij al dat het een meid is.
    En ookal weten wij nu het geslacht, er blijft echt wel genoeg verrassing over.
     
  17. mayke1980

    mayke1980 Fanatiek lid

    15 apr 2007
    1.017
    0
    0
    Docent wiskunde vmbo
    Nijmegen
    wij hebben morgen de 20 wk echo, en willen het graag weten. Eerst niet maar mijn vriend wilde het wel graag weten. Nu kijken we er echt samen naar uit!
    Of we het geheimhouden? Weet ik eigenlijk nog niet, ben niet zo goed in dit soort geheimpjes denk ik, wil het graag delen....

    Ben zo benieuwd!

    Mayke
     
  18. Schijndelsvolk

    Schijndelsvolk Fanatiek lid

    30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Wij krijgen het hopelijk over 2,5 week te horen (met de 20 weken echo) wij maken er dan geen geheim van net zo min als van de naam...
    We vertellen wel beide namen voor het geval dat...
    Natuurlijk bestaat er een kans dat ze het of niet te zien krijgen (als we zo'n eigenwijze muppet hebben) of het is niet duidelijk genoeg en bij de bevalling blijkt het toch anders te zijn...
     
  19. missym

    missym VIP lid

    14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik wist het met 16 weekjes al, was heel benieuwd en het maakt het allemaal een stuk eenvoudiger :)
     
  20. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    wij weten het en iedereen die het wilt weten mag het ook weten.. er is nog verrassing zat bij de geboorte vind ik
     

Deel Deze Pagina