ik weet zeker dat ik niet de enige ben.....maar ik schaam me er ook nog voor........ maar, wat doen jullie zoal overdag? ik ben bijna 39 weken zwanger..........totaal geen energie meer... ik slaap snachts niet van de maagzuur en omdat ik overag totaal geen energie verbruik........ ik kom smorgens uit bed en denk elke dag weer, bah wat zal ik vandaag eens doen. mijn huis is een puinhoop, ik schaam me echt als er iemand komt. het enige wat ik overdag doe is met mijn zoontje naar kinderprogramma's kijken... ik verveel mezelf echt helemaal tepletter. en kan me er ook niet toe zetten om mijn huiswerk te toen...... net wat ik zeg, tis hier een puinhoop maar krijg het ook gewoon niet meer voor mekaar om iets te doen.. tis dat mijn zoon er is, anders zou ik de hele dag op bed liggen. maar ik vraag me echt af, wat doen jullie overdag? iemand iedeeen voor mij? mijn huisje komt wel weer, als eerst die kleine er maar is, en ik me fitter voel en mijn lijf me niet zo in de weg zit. daar maak ik me dan ook niet veel zorgen over, al erger ik me soms best aan die troep. maar ik wil gewon iets te doen hebben....... iets leuks, iets creatiefs of weet ik veel.......... help please
Ik was zo lang thuis omdat ik voor mijn zw.verlof ziek was. Eerst heb ik me ook te pletter verveeld, maar toen had ik iets bedacht..... KINDERKUNST MAKEN. Dat heb ik dus heel vaak de hele dag zitten doen. Bij de kwantum van die canvasdoeken gehaald en schilderen maar met de acrylverf! GEvolg is wel dat mijn dochter een collectie kinderkunst heeft waar je u tegen zegt...het lijkt wel een kunstuitleen....hihi.
ik was al thuis vanaf vijf maanden zwangerschap en ik verveelde me ook behoorlijk..ik kon ook niet veel vanwege bekkeninstabiliteit.. Weet wel dat ik toen ik 38 wk zwanger was een giga opruimtik kreeg en huis was dan ook helemaal aan kant voor de kleine kwam.. Verder deed ik af en toe een boodschap...zat ik veel op het forum of lag te slapen..of ging naar fysio voor mn bekken..beetje wassen en strijken en tig keer de babykamer opnieuw inrichten qua kleding in de kasten..
heb je veel foto`s op je pc staan? als ik tijd over heb, ben ik foto`s aan het bewerken of van de foto`s een videoclipje maken(erg leuk) of mischien een leuk idee om geboortebedankjes te maken. Ik weet dat heel veel mensen het niet meer doen. Maar omdat ik op het einde van mijn zw. nix kon, lag ik dat te doen.
Uhm..even denken..wat zou je zoals kunnen doen.. Wat vind je van bijvoorbeeld: een goed boek lezen, een babysite maken voor de kleine, sieraden maken en als je er veel hebt een internetwinkel maken en ze verkopen. Zoiets? En lekker 's middags een dutje doen, en lekker blijven doen dat tv kijken met je zoon! De rest komt idd later wel weer hoor! Neem je rust, dat is ook beter voor de aankomende bevalling
ja enveloppen voor de kaartjes waren al lang geschreven......... omdat ik me al langer verveel hihi. o en dat tussen de middag een dutje doen.....wat zou ik dat graag doen. maarja dat gaat niet, want er loopt hier zo'n lekkere drukke peuter rond. en foto's bewerken op de computer? hahahah nou ik ben a-technisch wat de computer betreft...dus dat durf ik niet aan..... en boek lezen.......ja 100 x boekjes voorlezen voor mijn zoon hahahaha maarja dat zit op hetzelfde niveau dan teletubbies kijken.....en dat ben ik een beetje beu. en ja ik deed eerst ook elke dag wel een boodschapje, dan nam ik mee wat we die dag gingen eten.....maar dat gaat niet meer, tis voor mijn zoon net te ver om te lopen en op de fiets tillen gaat niet meer........ hij is bijna 20 kilo....... dus ik moet steeds met de auto......maar dat vind ik ook niet leuk om voor dat kleine stukje de auto te nemen..... en dat voor 1 verse prei en een paar karbonades.... nou, ik denk dat ik maar es de bruna een bezoek meot brengen.......... en dan wat spulletjes koop om zelf kerstkaartjes te maken..... kijken hoe ver ik daarme kom, wnat je zult net zien, als ik tijdverdrijf heb gevonden..... komt de kleine haahaha maar dat vond ik wel een leuk idee, vooral omdat mijn zoontje dan kan helpen. en dat vind ie wel leuk, een beetje knutselen
hoi mam2003, waarom probeer je niet voor een ochtend of middag je zoontje naar de creche of naar een oppas te doen heb je in iedergeval ff tijd om bij te slapen en energie op te doen zo dat je er weer ff tegen kan...en misschien wil een vriendin of familielid je wel helpen met je huis ff aan kant te maken...dan voel je je ook opgeruimder.. probeer dr nog maar even van te genieten straks heb je weer genoeg te doen liefs Lydia
hier moet ook nog veel gebeuren maar hier ook totaal geen puf en zin. Schoonouders zijn vandaag wezen poetsen. Ik moet nog vel foto's plakken maar ze blijven maar liggen op de grote tafel. Mijn geboorte boduurwerkje moet ook nog af maar geen zin, eigenlijk moet ik meer naar buiten voor frisse lucht maar geen puf. Als man lief 's avonds vraagd wat ik allemaal gedaan heb is het antwoord vaak, tv gekeken, wasje gedraaid en achter de pc gezeten.