weet niet wanneer eisprong/ NOD en wanneer testen, BALEN?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jope, 26 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Hoi allemaal,
    Ik ben net begonnen( half november gestopt).

    Mijn eerste cyclus nam 47 dagen in beslag. nu is het zo dat ik niet weet wanneer mijn eisprong is ( deze voel ik niet) dus ook niet van wanneer mijn NOD is. Ik heb mijn banner maar ingesteld op de langst cyclus ( ik meen iets van 35 dagen) en het is afwachten. Ik had eerst zoiets van ik zie het wel maar het is best moeilijk om niet te weten wanneer je kan testen.

    Deze maand en volgende maand wacht ik het maar effe af wat er gaat gebeuren en misschien ga ik dan maar beginnen met ovulatietesten. Ik heb alleen niet zo veel zin in al dat gedoe maar ik wil ook niet elke maand naast de pot pissen :oops: Ik hoe het niet vol om elke 3 dagen maar te vrijen. Dan is alle spontaniteit ervan af nietwaar.

    Zijn er meer meiden die in deze situatie zitten????

    Gr Jope
     
  2. Vanny

    Vanny Lid

    26 jan 2006
    40
    0
    0
    Liedekerke
    Hallo,

    Ja, het is niet gemakkelijk als je onregelmatig bent hé?!
    Ik heb al volgende cyclussen gehad: 31.31.37.36,5.33. en de laatste was 48 dagen !
    Ik bereken altijd het gemiddelde, wat nu 36 is en gok een beetje...
    Wij vrijen om de 2 dagen, deze maand althans, omdat ik dus ook nooit weet wanneer ik een eisprong heb.
    En omdat het zo lang duurt wil ik er nu echt voor gaan... tot hier toe gaat het wel goed :)
    Het blijft spontaan en leuk, beetje sfeer en zo maken en dan komt alles vanzelf. ;)
    Ik vrees dat dat de enigste oplossing is bij onregelmatigheid.

    Groetjes en veel geluk nog !
     
  3. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Sorry , ik ken het probleem tot nu toe nog niet .
    Maar ben dan ook net gestopt met de pil (eind december) en dit is me eerste cyclus zonder pil ( wel meteen netjes 28 dagen ) .
    Ik weet niet of dat zo blijft maar hoop het natuurlijk wel .
    Je kunt natuurlijk ook ovulatie testen of een persona kopen .
    Het hoeft helemaal niet geforceerd te worden op die manier .
    Je klust wanneer je zin hebt en anders niet .
    Voordeel van de ovu testen of persona is dat je je cyclus een beetje leerd kennen ;)
    Succes er mee .

    Groetjes Joyce
     

Deel Deze Pagina