Klopt het dat wehkamp geen retoursticker meegeeft bij de bestelling? En moet je die dan zelf downloaden of kun je het zonder retoursticker inleveren bij een DHL punt? Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan het antwoord niet vinden op de site bedankt!
Als je een retour aanvraagt plakt de koerier een sticker op de doos. En krijg jij ook een deel. Dus geen sticker of print nodig.
Idd je kunt het pakket zonder retoursticker afgeven bij een DHL punt, je krijgt dan per mail bevestiging van verzending.
Dit. Zorg alleen wel dat je het krijgt. Ik heb nu een paar keer een koerier aan de deur gehad die het niet gaf, omdat dat volgens hem niet zo hoorde. Ik heb hem er toen op gewezen dat hij niet de volledige sticker op het pakket moet plakken, maar het onderste gedeelte moet geven aan mij.
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat ze het niet meer komen ophalen van wehkamp, dat je het zelf naar een dhl punt moet brengen? Ik vind dat lastig, want alle dhl punten houden er hier telkens weer vlot mee op, en volgens mij zitten ze nu alleen nog maar in het centrum.
Ik bestel heeuuul veel via Wehkamp en echt nog nooit een bestelling online retour gemeld. Dat hoeft alleen maar als je een retour wil laten ophalen.
Klopt, heb dat ook ergens gelezen. Maar toch kwamen ze een tijdje geleden hier wat ophalen en zaten daar geen extra kosten aan verbonden. Misschien dat ze dit nu met corona weer kosteloos aanbieden?
Bedankt voor de reacties Ik woon in een grote stad, maar het valt me op dat er toch weinig DHL punten in de buurt zijn.
Klopt dat dit niet per sé nodig is, maar het is wel verstandig om te doen. Als je retour namelijk niet aankomt bij de Wehkamp, dan is het veel lastiger om eea geregeld te krijgen als je het niet hebt aangemeld. (Ik spreek uit recente ervaring ) On topic, ik krijg altijd een email als ik een retour breng bij een DHL punt.
Ik doe het altijd en breng het gewoon naar een DHL punt! Vindt toch wel fijn als die mogelijkheid er is om er gebruik van te maken. Weten ze in ieder geval wat er retour komt en wanneer het aangemeld is!
Ik vind Wehkamp juist altijd top werken! Ik doe alles online retour melden, de afgelopen weken een artikel niet geleverd gekregen en een artikel zou 5x aangeboden zijn bij mij thuis door DHL. Nou mooi niet . Uiteindelijk retour ontvangen door wehkamp en opnieuw verzonden en wel ontvangen.. Telkens op de hoogte gehouden door klantenservice, nadat ik het gemeld had