Weinig of later pas zwangerschapssymptomen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Muisjepluisje, 3 feb 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisjepluisje

    Muisjepluisje Fanatiek lid

    17 feb 2021
    1.395
    1.089
    113
    Vrouw
    Hey meiden

    Ik weet niet waarom maar wordt toch een beetje onzeker van mijn symptomen

    - gevoelige borsten/tepels
    - iets meer afscheiding
    - afentoe een steek/kramp
    - slapeloosheid (die is het meest aanwezig)
    - rugpijn bij heel lang staan

    En niet dat ik het wil he, maar ik word soms onzeker van het feit dat iedereen echt heel moe is, misselijk, futloos, en veel voelt in de baarmoeder.

    Soms vergeet ik het soms gewoon even dat ik zwanger ben (op werk dan). Ik maak me er best zorgen om..
     
  2. JupitR

    JupitR VIP lid

    13 mei 2020
    6.179
    6.706
    113
    Vrouw
    Heel begrijpelijk dat je je zo voelt! Ik heb op ZP vaak het idee dat vrouwen hier meer kwaaltjes hebben in de eerste weken dan bijvoorbeeld op het Viva Forum ;) Bij mij begon het rond jouw termijn en was heel heftig al bij 7 weken. Dus ik vermoed dat het nu wel kan komen bij je. Maar het kan ook dat het hierbij blijft en je 'gewoon' weinig kwaaltjes hebt. Dat zegt niets over het verloop van je zwangerschap!
     
    Muisjepluisje vindt dit leuk.
  3. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.437
    4.342
    113
    Vrouw
    Hier een zwangerschap gehad met alle kwalen die er zijn en nu een zwangerschap waarbij ik me soms afvraag of ik wel echt zwanger ben. Maar ik heb toch echt een buikje en voel een baby bewegen. Precies wat @JupitR zegt, het kan maar hoeft niet! Je somt toch al een flink lijstje op, dat zijn ook allemaal symptomen hè :) Ik ben wat misselijk en vermoeid geweest (maar niet dagelijks) van week 5 tot week 7 en af en toe wat krampjes maar verder geen overduidelijke symptomen/klachten.
     
    Muisjepluisje vindt dit leuk.
  4. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.209
    3.923
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hi!
    Ik had bij mijn zoontje echt nergens last van. Het is dat m’n buik groeide en ik hem op een gegeven moment voelde, anders had ik nergens aan kunnen merken dat ik zwanger was. Kreeg wel later bekkenklachten maar echt pas rond de 24 weken.

    Nu bij deze zwangerschap ontzettend misselijk geweest en ziek, vermoeid, slechte huid en alles wat je je maar kan bedenken haha. Het verschilt echt per zwangerschap! Ik ken ook veel dames (zus, vriendinnen etc) die echt nergens last van hebben net zoals ik bij de eerste had. Geen zorgen
     
    Precious03 en Muisjepluisje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina